صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ساعت ۱۶:۱۰
کد خبر: ۲۸۳۱۵
تعداد نظرات: ۳۶۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۷ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۰
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دادستان خمینی شهر به عبرت گفت: عصر روز سوم خرداد و مصادف با روز زن" دو زوج  و دوبرادر بهمراه خواهرهایشان بهمراه جمعی از دوستان كه جمعا 14 نفر" بوده اند یعنی شامل 6 خانم و 8 آقا كه میانگین سنی آنها 23 تا 29 سال بوده  به قصد برگزاری برنامه ای تفریحی و با گرفتن باغ یكی از دوستانشان عازم خمینی شهر می شوند و پس از ورود به باغ و برداشتن پوشش های اسلامی و با پوششی بسیار نادرست در فضایی كه نامحرم در آن بوده است به رقص و پایكوبی می پردازند .

به گزارش انتخاب؛ پس از گذشت مدت زمانی و با بالا رفتن صدای این افراد ، توجه دو جوان حاضر در باغ مجاور محل جلب شده و از این زمان و بدلیل شرایط حاكم بر خانمها و خصوصا وضعیت پوشش آنها موجب تمركز بیشتر این دو تن شده و بدنابل آن و با تماس با سایر افراد ، 12 نفر دیگر نیز به جمع متخلفان اضافه شده و نگاه گناه آلود به جمعی كه البته رعایت شرع و قانون و مصالح شخصی خود را نكرده بودند ادامه می یابد

دادستان خمینی شهر می گوید:این جمع پس از حدود 10 ساعت نگاه كردن و در حالتی كه قطعا با هدایت شیطان بوده به فكر اقدامی جنایتكارانه افتاده و درست ساعت 12 با پوشاندن صورتهای خودشان و با دردست داشتن سلاح سرد و با ایجاد رعب و وحشت وارد باغ شده و اقدام به ضرب و شتم حاضرین میكنند و متاسفانه آقایان حاضر هم هیچگونه مقاومتی صورت نمی دهند و این افراد نیز با سواستفاده از وضعیت موجود و ترساندن حاضرین ، مردها را در اتاقی حبس كرده و سپس به سرعت خانمها را بوسیله خودرو از محل خارج كرده و به نقطه ای در همان نزدیكی منتقل و در شرایطی بسیار ناراحت كننده دست به آزار و اذیت بانوان می زنند و پس از قرار گرفتن در شرایطی خطرناك نیز آنها را در محل رها كرده و از صحنه می گریزند .

 

در همین زمان و توسط یكی از افراد حاضر مراتب به پلیس 110 اطلاع داده می شود و فورا ماموران به محل اعزام و با گزارش قضیه به بازپرس كشیك دادسرای خمینی شهر كه جا دارد از ایشان تشكر ویژه داشته باشم ، دستورات لازم صادر و تمامی واحدهای پلیس بسیج و با انسداد مسیرها تجسس صورت گرفته و محل گرفتار شدن بانوان كشف و تمامی افراد در شرایطی حفاظت شده قرار می گیرند.

 

حجه الاسلام رضایی در ادامه می گوید: خوشبخانه با كشف موقعیت نخست مجرمان و با دریافت این مسئله كه باغبان مجاور نیز در مسئله دخالت داشته است ، وی بازداشت و تحقیق از او آغاز و تا صبح 6 نفر دیگر نیز تحت تعقیب قرار می گیرند .

 

وی ادامه می دهد گرچه دستگیر این 6 نفر قدم مثبتی تلقی نمی شد اما منتهی به شناسایی تمامی 14 مجرمی شد كه مستقیما متهم به این جنایت بودند و این مسئله كار را برای ماموران ساده ساخت ، چرا كه ما دقیقا میدانستیم كه افراد تحت تعقیب چه كسانی هستند و با استعلام سوابق افراد نیز مشخص شد كه تعدادی از آنها سابقه دار و دارای اسامی مستعار و مشهور به فساد هستند .

 

از این زمان و با تلاش شبانه روزی بازپرس بت شكن و ماموران پلیس موفق شدیم تنها 4 نفر از متهمان را بازداشت و تحقیقات خود را تكیمل نماییم و بدنبال آن نیزپدر دو متهم متواری كه از افراد سابقه دار هستند را به جهت همكاری در اختفاء و فرار متهمان بازداشت كردیم .

 

بنابر این در این پرونده تا این لحظه 14 شاكی داریم و 14 متهم كه 4 نفر از آنها بازداشت شده و سایرین برای ما شناخته شده اما متواری هستند .

 

دادستان خمینی شهر در پاسخ به سوالی در خصوص باردار بودن یكی از خانمهای حاضر گفت:

 

این مسئله كذب محض است ، گرچه در اصل قضیه تاثیری نخواهد گذاشت اما ظاهرا یكی از حاضرین برای فرار از دست جانبان عنوان كرده كه باردار است تا به او صدمه ای وارد نكنند اما این مسئله كاملا دروغ بوده و واقعیت ندارد.

 

این مقام قضایی در ادامه می گوید :

 

اتهام كنونی این افراد عبارت است از 1- آدم ربایی 2- سرقت مقرون به آزار 3- تجاوز به عنف و ایراد ضرب و جرح عمدی 

 

دادستان خمینی شهر معتقد است كه مهمترین كاری كه صورت گرفته اینكه علیرغم پوشیده بودن صورت تمام متهمان در زمان ارتكاب جرم ما موفق شدیم بدون استثناء همه آنها را شناسایی كنیم و در حال حاضر دقیقا میدانیم كه چه افرادی متهم هستند .

 

رضایی در پاسخ به این سوال كه برخی در مورد برخورد با این افراد گلایه مند هستند گفت:

 

البته دوستان و عزیزان بدلیل نداشتن ارتباط مستیقیم با كار قضایی ممكن است اظهار نظری بكنند اما واقعیت این است كه صرف گلایه كارساز نیست و بعضا طرح همین نقطه نظراتی كه شاید هم به قصد اصلاح امور بوده است نه تنها كمكی نكرده ، بلكه باعث اختفاء متهمان شده است.

 

این مقام قضایی در ادامه گفت: عزیزان باید دقیقا بفرمایند كه ما چه كاری باید می كردیم كه انجام نداده ایم ، بازپرس دادسرا از نخستین لحظه وقوع ماجرا در كنار صحنه حضو ر داشته و بر تمام اقدامات پلیس نظالرت كرده و دستورات مقتضی را به موقع صادر كرده است و تحقیقات از شكات پرونده و افراد بازداشتی را به انجام رسانده و مظنونان و متهمان پرونده را بازداشت و روانه زندان كرده و بنده نیز شخصا تمام دستوراتی كه لازم بوده صارد و هماهنگی را با نهادهای امنیتی و انتظامی در سطح استان برای تعقیب و بازداشت جنایتكاران صورت داده ام و همچنان نیز و علیرغم حجم زیاد پرونده های وارده به دادسرای خمینی شهر ف محكم ایستاده ام  و كوتاه هم نخواهم آمد و در برخورد با مجرمان هم با هیچكس رودربایستی ندارم اما ممكن است تا زمانی كه تمامی متهمان بازداشت نشده اند و تحقیقات لازم از آنها صورت نگرفته اقدامی صورت پذیرد .

 

اگر خدای ناكرده حتی یك نفر در اثر تعجیل و تحقیق ناكافی حقش ضایع شد و یا شكایتی در نظر گرفته نشد ، بنده و همكاران تلاشگر در دادسرا مسئئول خواهیم بود ، ولی همین نكته نیز باعث آرام بودن ما نخواهد شد .

 

بنده صریحا اعلام می كنم كه تمامی دستورات لازم به دستگاه انتظامی را صادر كرده ایم و از این لحظه پلیس باید تلاش خود را مضاعف كرده و مجرمان را بازداشت كند .

 

دادستان خمینی شهراظهار كرد : روز گذشته اظهارات یكی از مسئولان انتظامی را در خصوص موضوع واقعه خمینی شهر شنیدم و باید عرض كنم كه اكنون زمان طرح این نقطه نظرات نیست و بهتر است آقایان با سرعت مجرمان را كه شناسایی شده و كاملا هویتشان آشكار است بازداشت كرده و تسلیم دستگاه قضایی نمایند و همانگونه كه رئیس كل دادگستری استان اصفهان هم پیش از این اعلام كردند ، دستگاه قضایی آماده است كه به سرعت و با قاطعیت این افراد را مجازات نماید .

 

بنده در دادسرای خمینی شهر و بازپرس محترم تمام سعی خود را معطوف به حل این مسئله كرده و آمادگی داریم تا هر زمان دستگاه انتظامی نیازمند دستورات قضایی مقتضی باشد به وظیفه خود عمل نماییم .

 

پس می بینید كه برخی اظهار نظرها منصفانه نیست و باید در بیان انتقادات رعایت انصاف را كرد و از همه عزیزانی كه در این رابطه سخنی بیان كرده اند هم می خواهم كه دنبال كنید تا فورا افراد تحت تعقیب تحویل دستگاه قضایی شود و اگر پس از آن قصوری صورت پذیرفت ما باید پاسخگو باشیم .

 

از دادستان خمینی شهر می پرسیم كه برخی گفته اند كه رفتار این افراد در وقوع این ماجرا دخالت داشته و اگر آنها از پوشش مناسبی برخوردار بودند این ماجرا رخ نمی داد ؟

 

رضایی می گوید: البته آسیب شناسی و بررسی این مسئله مهم و ارزشمند است و شخصا و با توجه به اشرافی كه در خصوص مقوله مفاسد دارم ،شك ندارم كه برخی رفتارها در تحریك بزهكاران موثر و موجب بروز مخاطراتی خصوصا برای بانوان می شود اما ما باید بپذیریم كه مردم در پشت دیوارهای بلند خانه هایشان نیازمند امنیت هستند و هیچگاه هم نباید از این مسئله كوتاه بیاییم ، البته اگر فردی تخلف كرد و مزاحم دیگران شد و یا مرتكب فساد و ایجاد بساط لهو لعب شد و مشهود بود كه پلیس باید فورا با آن برخورد نماید و در صورت وجود شكایت و یا حتی گزارش نیز ما فورا به آن رسیدگی و قاطعانه با هر شكل از راه اندازی اینگونه محافل فساد برخورد خواهیم كرد اما این به هیچ عنوان نمی تواند دلیلی برای توجیه اقدامات افراد جنایتكار و متخلف باشد و قرار نیست كه اگر فردی زمینه ای را فراهم كرد ، دیگری از آن سواستفاده كرده و جنایتی زشت تر را انجام دهد .

 

ما باید بپذیریم كه تمامی رفتارها و اقدامات باید در چهارچوب قانون باشد و حتی در مواجه با اینگونه مسائل نیز افراد غیر مسئول حق دخالت ندارند و نیروی انتظامی و نهادهای مسئول با كسب مجوز قانونی و تسلیم آن میتوانند مسئله را دنبال كنند و مردم نیز باید مراقب باشند تا گاهی از این مسئله بهره نامطلوب گرفته نشود و در صورت مراجعه افراد و یا اشخاص تحت هر عنوان ، فورا با پلیس تماس گرفته و مراتب را به اطلاع  مركز فوریتهای پلیس برسانند .

 

رضایی در خاتمه گفت: باید در این موقعیت از تلاشهای بازپرس بت شكن تقدیر كنم و ازمتهمان متواری نیز بخواهم تا فورا و قبل از آنكه در خصوص آنها بر اساس اظهارات دیگران تصمیم گرفته شود خود را در هركجا هستند تسلیم مراجع انتظامی نمایند .

 

به گزارش برخی منابع  پیش از این نیروی انتظامی خمینی شهر اسامی و تصاویر متهمان تحت تعقیب پرونده جنایت خیابان باغبان را منتشر كرد.

 

گفتنی است تا این لحظه تنا 4 متهم اصلی دستگیر شده اند و سایرین نیز به زودی بازداشت خواهند شد و عبرت صرفا اسامی مخفف آنها با شهرت را نشر می دهد

 

- اصغر ع فرزند خدابخش " سابقه دار"

 

- جواد ر فرزند احمدرضا معروف به علی منچی " سابقه دار" و چاقوكش

 

- سعید م  فرزند رجب علی

 

- علی ص فرزند حسین معروف به علی سیاه " سابقه دار "

 

- عباس س فرزند علی اصغر معروف به حلوایی سابقه دار

 

- ماشاء ا... س فرزند علی اصغر

 

- منصور پ فرزند محمدرضا

 

- حمید ن فرزند نعمت ا...

 

- سید هادی ن فرزند سید قاسم " سابقه دار" معروف به هادی لره

 

- محمد ع فرزند غلام

 

-سعید م "سابقه دار"

 

-ه -م سابقه دار و باغبان

 

-م-ا

 

-ر-م

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۶۶
در انتظار بررسی: ۶۹
غیر قابل انتشار: ۱۵۷
مجتبی
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۴
مطمئن باشیم که همه ی ما در خطریم کسی که خود را جدا بداند اونیز گرفتار خواهدشد .بجای آنکه بیایم بگوییم نیروی انتظامی اشتباه کرد یا ان خانواده بیایید از اتفاق خفت بار درس بگیریم وخود را در معرض شیطان قرار ندهیم فکر میکنم این طور بهتر باشد نه.
ستاره
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
بابا شماها چی میگین واسه خودتون خدا کجا گفته که تو خلوت میشه گناه کرد گناه گناه چه تو خلوت چه اشکار .بعدشم مملکت ما مگه چشه مقصر اصلی خود ما مردم هستیم پلیس که نمی تونه همجا رو کنترل کنه ببینه کی مهمونی داره کی نداره.افرین به همه اونایی که مخالف این جور مهمونی هاهستن بخصوص شما اقا پسرامعلومه که غیرت دارین دم همتون گرم.خدا خیلی مهربونه بخاطره همین اتفاقاته که این کارها رو گناه میدونه.
فاطمه
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۱
سلام به همگی من یه کم از نظرات را خوندم.فکر میکنم بعضی ها با خمینی شهری ها دشمنند. بهتر نیست ملیت پرست نباشیم؟ این اتفاق ربطی به مردم خمینی شهر نداره. اونا باید به سزای عملشون می رسیدند که رسیدند. ولی ما هم در کاهش جرایم نقش داریم.گرچه اونا مجازات شدند ولی این خاطره بد از ذهن اونایی که آسیب دیدند پاک نمیشه. میشه؟شاید اگه بد حجاب نبودند این اتفاق نمی افتاد.تجاوز از قتل هم بدتره.خیلی ها حاضرند بمیرند ولی این اتفاق براشون نیفته.اگه جلب توجه نمیکردند شاید حالا همه چیز خوب بود.آزادی بی حد وحصر هیچ جا وجود نداره.تو خونه خودشون آسایش ندارند یعنی چی؟معنی حرف منا اونایی که آسیب دیدند می فهمند نه بعضی ها که احساسی رفتار می کنند یا خدانکرده قصد دشمنی و کینه توزی دارند
فری
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۷
نظرات جالبی بود ولی بعضیا شورشو دراوردن یا از این ور بوم میوفتن یا از اون ور بوم.
خدارا شکر که اینا قاضی نبودن وگرنه یکی اشتباه میکرد یکی دیگه مجازات میشد. گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری.
تو این اتفاق باید خلاف ها رو درجه بندی کرد تجاوز به ناموس و حریم خصوصی مردم به مراتب سنگینتر از بی حجابی و ... است.
جایی که به عنوان حریم خصوص مطرح است هیچ کس حق تجاوز به آنرا ندارد حتی اگر دیوار هم نداشته باشد مانند یک مزرعه کشاورزی در اینجا هم هیچ کس حق تجاوز را ندارد حریم خصوصی شما می تواند حتی یک چادر مسافرتی باشد که شما در طول سفر از ان استفاده می کنید یا داخل خودرو شخصیتان که شما باید در ان احساس امنیت کنید.اگر شما در مکان خصوصی خود احساس امنیت نداشته باشد این یک فاجعه بزرگ خواهد بود و زمینه ساز هر ناامنی دیگر.
اینجا مقصر متجاوزین هستند نه بی حجابها شاید بی حجابی این افراد تحریک برانگیز بوده ولی هیچ توجیهی برای تجاوز به زنی که در جامعه اسلامی برای دادن مجوز به مرد در سر سفره عقد باید حتما "بله" را بگوید و اگر نگوید حتی پدر او هم نمی تواند به اجبار و زور نظر اورا عوض کند نیست.
گلي
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
فقط ميتونم واسه خودم متاسف باشم كه تو اين جامعه دارم زندگي ميكنم بياين يك دفعه به مذدم بگيد هيچ كس شادي نكنه مبادا جلب توجه بشه واقعا كه اين مملكت ما داريم؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
ريتا
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۳
واقعا آخرشيد... يعني چي شئونات نداشتن؟ نداشتن كه نداشتن تو خونه خودشون بوده! بايد بهشون تجاوز بشه؟ بايد باعث ترس و وحشتشون بشن؟ واقعا نمي دونم اين مملكت كي ميخواد درست بشه!
ناشناس
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
بدبخت ما،به جای اینکه مجرم محکوم بشه ،کسی که بهش ظلم شده رو متهم می کنیم..........
ناشناس
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۰
1- متجاوزین باید مجازات شوند. آنها اصلا انسان نیستند چون انسان واقعی (صرف نظر از شرع و عرف و...) نباید با دیدن هیچ صحنه جذابی هوس تجاوز و حیوانیت پیدا کنه، مگر اینکه خوی حیوانی اش قوی تر از انسانی باشه!
2- به نظر من اگر بخواهیم عمیق تر نگاهی کنیم. در ابتدای امر هر مادر و پدری باید به فرزندش درس انسانیت را یاد بده و انسانیت و شرافت و اخلاق مندی را در کودک خود به حد اعلا برسانه.
3- متاسفانه همه والدین نمی توانند فرزندان خود را به درستی تربیت کنند و آموزش-پرورش هم که به خیالش با روش درس دادن تاریخ اسلام در کتابهای دینی می تونه اصول اخلاقی و دینی و انسانی را در نهاد کسی بکاره. که مشخصه که تا به حال ناموفق بوده.
4_
مطمئنا هرگز نمی شه توقع داشت تمام جامعه از تربیت خانوادگی مناسبی برخوردار بشن. و کم نیستند آدمهای اوباش که تربیت و خانواده درستی ندارند. پس آدمها باید همیشه خودشان هم جانب احتیاط را رعایت کنند و مراقب خودشان باشند و صد البته پلیس هم باید با شدت زیاد مراقب آسایش مردم باشه.
5-وقتی خلافی این چنین روی می ده مقصر و متهم صد البته مجرم هست. اینکه کسی خلاف کنه ربطی نداره به اینکه چقدر زمینه فراهم بوده!!!! همیشه زمینه برای خلاف های متعدد می تونه میسر بشه و این نمی شه که میسر بودن زمینه برای خلاف را توجیه خلاف کرد!!!
عشایر شش سیلندر
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
اون مردای که با دخترا بودن مرد نبودن وگر نه نمیذاشتن همچین اتفاقی بیافته
ساني.2
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۷
هي مسترناشناس يسوال بپرسم؟ تو اين همه نظرو از كجا مياري هان؟؟؟ن خداوكيلي ۀ حالا كاشكي نظراتم نظر بود عامو.....................يني فقط بدرد خودت ميخوره
ناشناس
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۶
درسته که یک میهمانی بوده که محرم و نامحرم توش رعایت نشده و با بی ملاحظه گی چند نفر دیگه هم به گناه انداختن اما انسان هم نباید انقدر ضعیفالنفس باشه که این گروه بخاطر شرب خمر باید یه مجازاتی بشن اما متجاوزین هم باید جزای کارشونو ببینن(البته این نظر منه ها)
ناشناس
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۶
باغ خودشون بوده دوست داشتن به کسی چه ربطی داره
آیران
|
۰۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۵
از قدیم گفتن چار دیواری عمومی
امیر
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۲
درکشوراتریش هم که مهددموکراسی است جوانی 82نفررابه قتل میرساند،جوانی است هزاران درد-بایدتوکل رازیادنموداخوی
آریایی
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۱
بنام خدا - بعد از خوندن نظرات بالا که زحمت تایپشونو کشیدید بنده حقیر عرضم اینه جسارتا :بایدها و نبایدهایی که میگم مقایسه وانتقادی که میکنم حرف و یا تمثیلی اگر بکارمیبرم توش قضاوت اگه نکنم بهتر عمل کردم مطابق فرموده خیلی ازبزرگان چه تو ادیان چه تومشاعیر چه از کاسب وبازاری چه عالم وفیلسوف ودانشمندو دانشجو وغیره...وکاملتروجامع ترکه دروغ نداره قرآنه و دیگریم نهج البلاغه- تنهادادگاه که درحدکمال حق روبه مستحقش میتونه برسونه دادگاه خداونده - دادستان وقاضی قانون وکتابی روخوندن که ریشه ازقرآن واسلام داره و میدونه قسمی که میخوره واسه اینه که سعیشو کنه حق و ناحق نکنه وطبق یادگرفته هاش کارشو درحدکمال درست انجام بده تادرجایی دیگرببطورکامل به حساب اوون شخص رسیدگی بشه پس نمیخوام هیچ قضاوت و فعل امری استفاده کنم برای هیچ شخص یانهادیا انسان خوب یا بدی چون کار و حرفم این نیست این از قضاوت- یه نظری هم داشتم که با اجازتون میگم اگه اشکال نداره - جایی خوندم که میگفت : آزادی توی جاهای عمومی و آزادیکه توی جاوحریم شخصی فرق داره - من توی خونم یه جورلباس میپوشم وحجاب دارم توی جامعه هم یه جورطبق قانون جامعه وقتی پامو میزارم بیرون هرکاردلم میخواد که نمیتونم بکنم و باید رعایت کنم چون تحت قانون بایدزندگی کنم اگه ازقانون خوشم نیاد باید ازطریق قانونی واسه تغییر مذهب یا انتقاداقدام کنم اگه رعایت نکنم به جرم سم پاشی ومخرب بودن مجرمم- حکایت همون قایق ومسافراشن که طرف خواست زیرپای خودشو سوراخ کنه- هرعلتی معلولی داره - واسه بحث تخصصی وکارشناسی وانتقاد این جورجاهاکه توش کم میشه جامه عمل به کاری داد بحث کم حاصله واسه این پرونده از من کاری بر نیومدگرچه کلی فکرونظرو..دارم اما چه فایده اعدامی زیاد بوده خطاکارم زیاد- این پرونده رومنتظرمیمونم ببینم کارشناسا چه میکنن - یا حق
سحر74
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
نباید ابروی خمینی شهری ها را ببرندواتفاقیه که افتاده ودمشان گرم که اعدامشان میکنند


اااااااااااااااافففففففففففتتتتتتتتاااااااااااااادددددددد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
arya
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
اونایی که دم از غیرت میزنن لطفا اینقدر رگ غیرتشون باد نکنه مگه اونجا بودن و دیدن که چه اتفاقی افتاده شماها که حرفای اون بندگان خدا رو نشنیدید چرا قضاوت می کنید اونجیزی که ایراد داره عزیزان نه غیرت مرد ایرانیه و نه بدحجابی اون خانومها بلکه مشکل دهن گشاد ایرانیه که 24 ساعت بازه و هی حرف مفت از توش درمیاد
دختر ایرونی
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
سانی جون واقعا حق باتو این جور مردم فوضولند
احمد
|
۰۶:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
خاك تو سر شوهراشون كه غيرت ندارن پس خدا به ما غيرت داده برا چي اگه قرار برا ناموست جونت بدي پس برا چي ميخوايش يعني نميتونستن باهاشون مقابله كنن واقعا" غيرت ايراني مرد
مريم
|
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
باسلام به همه

جناب ناشناس شما خيلي عذر مي خوام غلط مي كني كه ميگي خانوما بايد اعدام بشن مگه مملكت قانون نداره هر ارازل اوباشي مثل شما بياد هر غلطي بكنه نه جان اينجا گردن كلفتي معني نداره خيلي عوضي هستي
ka
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
وقتی نظرات را خوندم متوجه شدم بیشتر از متجاوزان باید نگران یه دسته از دوستانی باشیم که نظر دادن و بیشنر از اونها ترسید معنی صحبتشون دقیقا اینه که اون خانوم ها حقشون بوده میخواستن با حجاب باشن که اینطور نشه باید بگم که شرافت اون متجاوزان به مراتب بیشتر از این حضراته عزیزان به اصطلاح با حجاب این دوستان متجاوز اکه به هر ترتیبی با ناموس شما روبرو بشن حجاب نوامیستون مانع انجام کارشون نمیشه شما بجای نگرانی از وضع امنیت میخواهید به نام خدا در مورد کسانیکه بدحجاب میدونیدشون تصفیه حساب کنید حامعه که ناامن شد بی حجاب و باحجاب هیچکدوم امنیت ندارن
هستی
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
نظربضیاتونو که خوندم اصابم خورد شد.چرابضیاتون اینقد ناحق قضاوت میکنید....واسه 5 دقیقه خودتونو بزارید جای اون بیچاره ها...میدونیدالان چ حالو روزی دارن؟ عوض دلداری دادناتونه؟؟؟اره....دختراخوب میتونن درک کنن ولی......بس مخره بازی در نیارید.همه چیا بشوخی نگیرید.اگه ک میتونید
sayko
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
هرکی تجاوز کرده اعدام میشه هرکی سرقت کرده حبس میشه هرکی شراب خورده شلاقشو میخوره هرکی موجب ارعاب اذهان عمومی شده حبس و شلاق داره.دیگه چرا به حاشیه چسبیدین.اگه قانون پایمال شد خود بالاییا مسئولن.اگه کسی نگرانه از این به بعد دودستی ناموسشو بچسبه چون همه جا چشم ناپاک هست
سانی.2
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
خداهمتونو از دم شفا بده. اخه فوضولا به شماهاچه که دارید باهم دعوا میکنیدوتوسر هم میزنید؟ ن؟ والا؟
جااین نظردادنا درس بگیرید و.ادم شید
هرچی باشه شماهام از ذات همونایید
غیر اینه؟؟؟
payam
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
salam be hame mige adami vasghti dar mohyte gonah ghsrar migirad faghat afrad khas mitavanand khodeshan ra nejat dahand dar inke tajavoz garan kare dorosti ra anjam nadadand va bayad ba anha be shedat raftar shavad vali vaghan ma bayad fekr konim ke dar on jam che afrad nahmahrami ke nabodan shayad anha ham dar halate masti be ham tajavoz karde bashan be har hal be nazar man har do taraf bayad mojazat shavand...
quester
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
بنام خدا

عرض سلام به همه عزیزان
همه شما دوستان از منظر خودتون و اون چیزی که دوست دارید اتفاق بیوفتد دارید نظر میدهید ، مثلا یکی آزادی بی بندباری رو مد نظر داره و دیگری آزادی بسته به حد و حدود و دیگران هم با دیدگاه های دیگر .... که هر کدام در جای خود محترم هستند .
اما دوستان عزیز شما برای لحظه ایی خود را بجای افراد فوق الذکر که در حقشان اجحاف شده است ، بگذارید آنوقت شاید با تمام وجود این درد راه حس کنید و این مصیبت رو لمس . و علاوه بر نوعی بی گناهی خود ، در خود نیز علت هایی برای صورت گرفتن همچین اتفاقهایی ببینید و خود را نیز مقصر بدانید.(البته آرزو میکنم برای هیچ کسی اینچنین اتفاق هایی رخ ندهد)
دوستان عزیز :
هرچه هم که قانون سنگین تر و مجریانش پرکار تر و مجدانه تر به وظایف خود عمل کنن باز هم از این قبیل اتفاقات رخ خواهد داد . این گونه حوادث ناگوار و تلخ هوشدارهای مهمی برای همه ی ما مردم هستند حال می خواهد از هر قشری که باشیم . دنبال مقصر و چه کسی در این گونه اتفاقات تقصر کار است نباشیم ، بلکه در خودمان رجوع کنیم و علت های که موجب می شود که اینچین حوادثی رقم بخورد را جویا شده و آنها را برطرف کنیم .
هر دو طرف ماجرا از خود ما مردم هستن و این رفتار ،اخلاق و عمل ما ، عامه ی مردم است که خلافکار ، سودجو ، جانی ، سارق و انسان هایی را تربیت می کند که بویی از انسانیت نبرده و کاملا با نام «انسان» همان اشرف مخلوقات ضدیت داشته و آنها را تحویل جامعه میدهند که دسته آخر بلای جان خود ما می شوند .

لذا این حقیر تنها دلیل بروز اینگونه اتفاقات را دوری از خدا میدانم زیرا وقتی ترس از خدا نباشد ترس از زندان ، اعدام ، و حتی اشدترین مجازاتها هم نخواهد بود .

از تمامی عزیزان عذر میخوام که زیاده گویی کردم
این ماه ، ماه استغفار است به درگاه آن رحیم مهربان...
موفق و پیروز و سعادت مند باشید
ناشناس
|
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
به نطر من جرم اونها كمتر از ارازل نيست اونها هم ارازلند ادمهاي بي حيايي كه قانون خدا را ميشكنند وهركاري را انجام ميدند .خدا خواسته ابروشان بره اينها هم بايد مجازات شوند.ارازل كه جاي خود دارند
azad
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
یه صحبتی دارم دوستانی دارم که میگن مشکل از بدحجابی خانوم ها بوده دوستان عزیز ساده لوح نباشید این داستان بدحجابی زنا رو ئوستان انتظامی راه انداختن تا اصل قضیه گم بشه که همون عده کفایت آقایان انتظامی در خشکاندن ریشه های جرم و جنایت باشه چرا هیچکدوم دوستان نمیگید که این حضرات پلیس چه کردند که مجرمین انقدر گسناخ بشن که اجازه تجاوز دست جمعی به خودشون بدن بجای فحاشی بهم بیاید بیاد بیاریم جمله علی ع که گفت اگه مسلمانی از در آوردن خلخال از پای زن یهودی در سرزمین اسلامی از شدت غصه بمیرد رواست... مملکت ار آن همه ماست چه بد حجاب چه خوش حجاب اون مجرم پست اگه جری شد به زن- دختر و خواهر شما حتی اگه توی گاوصندوق هم کرده باشی رحم نخواهد کرد بیاید ریشه کارها را و مقصران اصلی را بنگریم و فریب اون آقایانی که میخوان با بهانه بدحجابی از خودشون سلب مسئولیت کنن رو نخوریم
سارا
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
اصلا چرا زن ها جلوی نامهرم می رقصن
دوست
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
وقتی با قاتلان و دزدان و ارازل و اوباش قاطع برخورد ننمایند وضع بدتر میشود و الحق و مرحبا به نیروی انتظامی که خوب مجازاتشان کرده است . البته مردم هم باید به نوعی کمک کنند تا نیروی انتظامی بهتر بتواند بقیه را نیز دستگیر نماید.
فقط انسان
|
۰۴:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
نیروی انتظامی کارهای مهمتری دارد.وقت به اینهانمیرسد.دادستان هم کارهای مهمتری دارد.درضمن مسولین فرهنگی مادرخصوص اوضاع روزجامعه هفتادمیلیونی هفت کارفرهنگی تابحال انجام نداده اند.فکرمیکننداین جامعه همان جامعه ی پانصدسال پیش است که مردم باشتر رفت وامدمیکردند.مجازات مرحم موضعی است وبایدانجام شود.اگرپلیس ودستگاه قضایی وفرهنگی درقرن بیست ویکم به روزباشنداین اتفاقهانمی افتد.
neda
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
با عرض سلام مردم ایران همیشه عادت دارن قصاص قبل از جنایت میکنن به قول دوستان تا زن موردی نداشته باشه هیچ کس کاریش نداره 12ساعت رقص اون هم تا ساعت شب2.3شما حرف یک ساعتشو بزنین کسی که اصلا بخواهد کثافت کاری کنه اصلا خونه نمی مونه میره جاهای دور که راحت بتونه کارشو بکنه یه کم کلاهاتون رو قاقی کنین اینقدر بی انصاف نباشین این باغ خودشون نبوده باغ دوستان بوده در جواب دوستی که گفتن 4دیواری خواهشا مطالب را درست بخونین .این افراد جنایتکار باید محکمه شوند شکی نیست ا
ما شما هم قضاوت نکنید؟
سعید
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
خاک بر سرا چه بی حیا
خودشون مگه ناموس ندارن
:(
زهرا
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
موافقم.مملکت ایران........هر مجرمی هر غلطی میکنه بعد از چند روز یا حتی بعد ازچند ساعت با پارتی بازی آزاد میشه که نتیجش همینه.واقعا ......متاسفم
M.Y
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
اينا همش به خاطر اينه كه قوانين و مقررات اشكال داره، حساب بكنيد تمام اين افراد سابقه دارن.. يعني هر غلطي كردن رفتن زندان هنوز ادب نشدن و براي هر كار خلافي (حتي تجاوز) ابايي ندارند...
اگر زندان ما زندان بود،‌ديگر كسي جرأت خلاف كردن نداشت.......
ناشناس
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
هر دو گروه مقصر بودن هر کدام به اندازه خودشون چه انها که باعث تحریک دیگران شدن چه انهایی که تحریک شدن
ایرانی
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
من فقط یه روایت اسلامی میگم و خلاص
از این روایت میتونید اسلامی که قرار بود محمدی باشه،با اسلامی که الآن هست رو مقایسه کنید

یه بار یکی از اصحاب پیامبر وارد مسجد میشه و به پیامبر که مشغول صحبت با بقیه بوده میگه که یک زن و مرد نامحرم در یک خانه مشغول عمل زنا هستند.یکی از اصحاب با عصبانیت پا میشه و میگه اجازه بدید برم هر دو رو بکشم.پیامبر میگه بشین و به علی(ع) میگه تو رسیدگی کن.علی(ع) میره دم خونه و از پشت در چندبار سرفه میکنه تا ساکنین خونه متوجه حضورش بشن.بعد وقتی مرد رو میبینه که داره از روی پشت بام میره،چند لحظه صبر میکنه تا زن در رو باز کنه.زن مسئله رو انکار میکنه،و امام علی از اونجا میره.این رفتار زمان پیامبر رو با رفتار الان ایران مقایسه کنید.
ساناز
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
به نظر من اگر اونجا خانه فساد هم بوده دلیل نمیشه افرادی از راه برسن و به خانم ها تجاوز کنن راستی مرد های اون مهمونی چه قدر بی غیرت بودن
VAHID
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
باید قانون در مورد اینگونه جرایم طوری برخورد کنه که هیچ مجرمی احساس امنیت نکنه تا زمانی که اراذل هستن هیچ کس امنیت نخواهد داشت
سارا
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
خوندن بیشتر این نظرات واقعا اعصاب آدم رو داغون می کنه.چون بیشترشون مغرضانه هستن. آدم وقتی می خاد نظر بده باید همه جوانب رو در نظر داشته باشه و از پیش هم جبهه ای در مقابل یه موضوع خاص نداشته باشه. به نظر من نحوه ی برخورد با متجاوزان یه بحثه و دلایل بروز این گونه مسائل یه بحث دیگه است. که اینجا کلا همه چیز باهم قاطی شده، دین، مملکت، نظام، بدحجابی، حریم خصوصی و ....
محمد
|
۰۵:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
لعنت خدابرهردو گروه چه آنهایی که مهمانی ورقص وپای کوبی برگزار کردن چه آنهای که تجاوز گربوده اند.
احمد
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
اگه منم بودم همین کارو میکردم ؟؟؟؟؟؟؟؟خراب بودن مثل خودت منصوره
منصوره
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
پس چرا دارشون نمیزنن منتظرن چی بشه؟؟؟؟؟؟/
amin
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
در بعضي از نظرات مي خونم كه شراب خواري ... رقاصي...بي حجايي!!!! بابا يه جوري حرف مي زنيد كه انگار تا حالا زير خروارها خاك بوديد... به من و شما چه كه اونا چي كار مي كردند...مهم انه كه مردم آزاري نمي كردند.متاسفم براي دوستاني كه اين نظرات را دارند...اگه اين طور باشه و پس از مشروب خوردن و رقصيدن و بي حجابي بايد تو خارج از ايران ديگه كسي زنده نمونده باشه.... بي خيال بابا ...بيايم خودمون را درست كنيم
ٌMOHAJER
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
داستایوفسکی: وقتی جرمی در یک جامعه اتفاق می افتد تک تک افراد آن جامعه مقصرند ...

ما همه مقصریم !
چیکارداری
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
باباباغ خودشون به بقیه چه باید 5بار هرکدامشون را دار بزنند
eagle
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
بهتره آمار تجاوز به خانمهای محجبه رو هم بدونین بعد نظر بدین پس ربطی به حجاب اسلامی نداره متجاوزین باید مجازات بشن!!!!!!
پری
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
14 نفر رو باس هر روز روزی یکیشونو اعدام کرد
و پخش مسقیم هم گذاشت از تلوزون اخ که دلم خنک میشه 14 روز تابستان خنکی خواهیم داشت
بيطرف
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
آيا به نظر شما اگر در اين سرزمين اسلامي کسی که متجاوز است به کيفر اعمال پليد خود برسد . جاي تاسف دارد.يآ اينک باعٍث خوشحالي جامه ميگرددوووووووووووووو................اووووووووووووووووهه .در صور ت امکان نظرات خودتان را بنويسيد. تا به يک نتيجه بندي خوب توسط شما دوستانبربسيم..................
دختر ایرونی
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
واقعاااااااااا.......
بيطرف
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۷
درجامعه اسلامی شرط براين است که متجاوز به نواميس مردم مجازات شود /انهم طبق حکم حاکم شرع من وشما نميتوانيم /براي کسي حکم صادر کنيم/پس بيايد منتظر حکم قاضي پرونده باشيم /تاحق به حقدار برسد/به اميد انروز......................................
آبای
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
از نظر من مشکل از این خانواده نیست.
مگه شما پش کسی که به شما محرم هست حجابتو رعایت می کنی؟
این بنده خدا ها علم غیب نداشتن که بدونن دارن اینارو مخفیانه دید میزنن.
دختر ایرونی
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
خیلی بی رحمیه ادم تو مملکت خودشم ازاد نیست فقط حجاب چشم وبدن که واسه دختران نیست واسه ی همه هست کار واقعا اشتباهی کردندباید سخت مجازات شوند-
س.ش
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
واقعا که بعضی مردا خیلی اشغالند فکرمیکردند خواهر ومادر خودشون بود واقعا این کا درستی بود ندید میگرفتندا میرفتند نه اینکه نگاه کنند که ازخود بی خودشن فقط باید عدامشون در حضور مردم
شیوا
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
واقعا که نامردند
آرش
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
به توچه كه تو ملك خصوصي خودشون كنار شوهر و برادر و خونوادشون با حجاب بودن يا بي حجاب فكر كنم خودت ام يكي از همون ارازلي
مسی
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
چطور تواین همه مهمونی که باحجاب اسلامی همراه است حمله ای صورت نمی گیره پس معلومه مقصر زنان بی حجابند
پاسخ ها
ایران آزاد
| |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
اشتباهی‌ + زدم، می‌خواستم نظر بالایی‌ رو + بزنم. شما هم فکری واسه این کهنه افکارتون کنین خانوم یا آقای مسی
ناشناس
| |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
واقعا که برات متاسفم بی غیرت..........
آرش
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
آقا جان اين چه حرفيه خلاف دين و شرعيات يعني چي چرا براي همه چي كلاه شرعي درست ميكنيد اصلا من يه مسيحي زرتشتي مسلمون ...يا به هر مسلكي ايرانيم اعتقادي هم به حجاب شما ندارم و ميخوام 4تا فاميلمو دورهم جمع كنم و خوش و خرم بزنيم و برقصيم به توچه آخه!؟! حالا اينجا پرت و دورافتاده بوده تجاوز به يك زن در اوتوبان تهران چي؟؟؟ اونم لابد يا بد حجاب بوده يا نبايد ميرفته تو اتوبان حمله ي ارازل به استخر خانوما چي لابد اونجام خانوما مقصر بودن كه با چادر و چارچوق نرفتن توي آب و ... خجالت ام خوب چيزيه شرم و حيا هم خوب چيزيه آقايي كه سنگ نظامو به سينه ات ميكوبي و ميگي نميتونه همه جا حضور فيزيكي داشته باشه اينارو چي ميگي امنيت اونم تا اين حد واقعا" كشنده است
آزاد
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
عزيزاني كه خواهان مجازات متجاوزين هستيد و همچون دادستان و امام جمعه و برخي از اين دوستايي كه نظر دادن بيشرمانه قربانيان را محكوم نميكنيد با توجه به آخرين گفتگو در اتاق خبري صدا و سيماي جمهوري اسلامي بايد بگويم جامعه ي ما يك جامعه كاملا امن و بي خطر البته براي ارازل و اوباش قاتل و متجاوز است و بس تو هم اگر دنبال امنيت براي خودت و خانواده ات ميگردي يا بايد به يكي از اين گروه ها بپيوندي يا بايد از اين خراب شده فرار كني بري به يكي از همين كشورهاي استكبار و اين حرفا كه امنيت و آرامش و صلح براي انسانهاي كاردرست و شريف جداي از دين و طرز تفكر و اعتقاداتشون فراهم شده
ناشناس
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
نباید ادام بشن! اگر این برگ ها رو ادام کنند تکلیف ریشه چی میشه!؟
باید به متولیان پر مدعای جامعه ای که چنین جوانانی رو پرورش داده آفرین گفت!
ناشناس
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۰
متجاوزین باید به سزای کار زشت خود برسند تا درس عبرت برای دیگران شود ولی عزیزان بیایید قبول کنیم گناه و مزاحمت در جاییکه چند نفر با بوشش نامناسب ظاهر میشن بیشتره در واقع در این مورد ما با دو تا کار زشت مواجه میشیم که قطعا تجاوز به نوامیس گناهش سنگینتر هست.و باید گفت که بی حجابی {البته من مطمن نیستم در او جمع خدای ناکرده گناه بوده یا نه}یه گناهه کبیره هستدر جایگاه خودش استغفر ا... تجاوز هم یه گناه کبیره دیگر.خواهشا انقدر به هم ناسزا نگویید .
هدیه
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
اول دهن اونایی که گفتن مقصر خانمای توی باغن رو گل میگیرم ...خب بیام سر بحث خودمون ... مقصرازدیدگاه بنده اون دست به پیشونیای جان بر کف -چرا-بهتون میگم ما یه متجاوز داخلی داریم یه متجاوز خارجی
حالا اگه مانورمون روی متجاوز داخلی با شکست روبهرو شه با متجاوز خارجی چییییییییییی میشه
..............
ناشناس
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
ایشالله به ناموستون تجاوز کنن تا ببینم که دیگه از این زرا می زنین یا نه
محمد
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
آقا شنیده یودم حمل سلاح سرد جرم سنگینی شده . در حد اعدادم اما جالب برام که حتی دادستان هم حمل سلاح سرد و جزء جرم ها نشمرد.... سلاحیت قضائی ندارم اما دوست دارم که دونه دونشون رو اعدام کنید... من فکر می کنم جرم اون باغ بون از همه بیشتره چرا که آتیش بیار معرکه شده.... ما مردم اگه اعدام کنید به حال مملکت تاسف می خوریم که وحشیه و فلان کشور متمدن گفته اعدام غیر انسانی و ... و ... است اگه هم اعدام نکنید باز به حال مملکت تاسف می خوریم که قانون نداره و هر کی هر غلطی بخواد می کنه....
امیدوارم تخفیف ندید...
شقايق
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
همينه ديگه دنيا دنياي نامرديه
jak
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
لطفا در این موارد برای سرگرمی چرت و پرت نگین هرکسی تو خونه خودش تو باغ خودش ......... مگه این دلیل تجاوز یا هرکاره دیگه ای میشه ، اینجور افراد باید اعدام بشن تا تخم این گونه افراد از نسل و اصل بشر پاک بشه.
محمد
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
یه دختر 18 ساله اگه حتی ناموس من با بد حجابی اومد بیرون و جوونی به ناموسم چیزی گفت مقصیر ناموس من هست.
چرا خانومایی که با حجاب کامل می یان بیرون از این جور اتفاقا براشون نمی افته.
کسی که با حجاب کامل می یاد بیرون به مردای هوس باز و نگاه هرزه می گه که من با عفتم نه...OK
محمد
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
آرزو خانم باهات موافقم که یا فامیل نبودن یا هم خیلی خیلی بی غیرت خاک تو سرشون.
مهسا خانم ما ادعامون نمی شه ولی حداقل دیگه شرابخوری رو از ای جور کارا نمی کنیم.
هنوز تو وجودمون یه جور غیرت هست که با چند تا دختر حالا چه محرم چه نامحرم بریم تو باغی دور از شهر و با محوطه حدودا باز مجلس شرابخوری و رقص و از این جور غلطا بکنین.
یعنی هر کی شراب نخوره و با دخترا نرقصه تو قرون وسطا زندگی می کنه...
متاسفم!!!
آرزو
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۱
شرط میبندم با هم فامیل نبودن . شماها چقدر ساده اید
کدوم مرد بی غیرتی وای می ایسته تا به زنش تجاوز کنن ؟؟؟
چند تا جوون رفتن عشق و حال . که خود کرده رو نباید تقصر بقیه انداخت. میدونین اشتباه اینه که تو مملکت ما همه میفهمن .
shakira mam2
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
char divari ekhtiari
مهسا
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
یعنی چه؟ یعنی توی یک مهمانی خانوادگی هم باید چادر سیاه و روسری پوشید؟! این یه حادثه بود، مراسمشون بوده، دلشون خواسته برقصن، شراب بخورن یا هرچیز دیگه ای! به شما ها چه؟ شما که اینقدر ادعاتون میشه خودتون کی هستین؟ فرشته؟ قدیس؟!
فقط میتونم بگم هنوز توی قرون وسطا زندگی میکنین
الهام
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
اصلا ربطی به پوشش نداره کسی که ذاتش خراب باشه خرابه کاریشم نمیشه کرد.اصلا تو همین خیابونو مترو مگه ندیدین آقایون حتی دخترای چادری رو هم با چشماشون قورت میدن.واقعا واسه جامعه ای که انقد عقده ای با آورده متاسفم.خود من با هر شرایطی برم بیرون انقد نگاه هیز میبینم از بیرون رفتن پشیمون میشم.مشکل ما ریشه در عقده داره........
یه دختر 18 ساله
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۷
سلام من تازه این خبر رو شنیدم.
حقیقتش به خاطر کنکور اخبار و .... نمیدیدم
الان از یکی از دوستام شنیدم چه خبر بوده.
کنجکاو شدم بدونم که چه خبر بوده.
اولش جا خوردم بعد عصبی شدم.
نمیتونم هیچ نظری بدم چون از همه چیز خبر ندارم.
ولی قد چیزی که فهمیدم نظرم اینه که .... اگه این اتفاق برای دختر خودت ... ناموس خودت می افتاد هم بر میگشتی میگفتی حجابش خوب نبود؟تحریک کننده بود....
ببینین من یه دخترم و از کار بعضی دخترا که عفتشون رو از دست دادن ناراضی.... ولی خدایی دخترای ما ... خانومای این مملکت حق ندارن اینقدر هم جایی که محرمشون هست آزاد باشن.... گیریم که حجابشون مناسب نبوده.... مردش اونطرف واستاده بوده.....
مگه میشه مردی موقعی که زنشو ... خواهرشو .... بدزدن عکس العمل نشون نده......
مردم خمینی شهر عزیز مطمئن باشید کسی کثافت کاری های چند نفر رو به پای شما نمیدونه
ناشناس
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۷
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چقد نظر
ناشناس
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۷
اعدام واسه این ارازل کمه باید شکنجه روحی بشن
بابک از آذربایجان
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۶
با سلام.
کسی که نمی تواند به نفس خود قانع باشد و آنرا کنترل کند باید مجازات شود. ولی کسی هم خود را در معرض دید و نگاه دیگران می گذارد جای خود دارد.
نازنین
|
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۶
آقا جون قبول کنین بعضی ازمردای ایرانی واقعا آدم ندیدن. تاکیدمیکنم فقط بعضیاشون. دیدم که میگم. بدحجاب ها در اولویتن. بعد از اونا ما محجبه ها. خودشون 1اصطلاحی دارن که دختر باشه تیپش هرجور باشه طوری نیس. اینا حیووننو تیپ ظاهری براشون مهم نیس. زن میبینن دست وپاشون میلرزه مزاحمش میشن
ناشناس
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
به نظر من رقصیدن زن ها تو باغ خودشون در جمع خانوادشون اصلا کار اشتباهی نبوده در ضمن هیچکس حتی با حجاب ترین خانم ها در جمع خانوادشون با چادر نیست. باید متجاوزان رو اول عذاب داد بعد سنگسار کرد و بعد اونا رو دار بزنن تا همه عبرت بگیرن
م غ
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
اینها همیشه یه توجیهی برای کارهای خودشون دارن مثلاًاگه نگن پوشش درستی نداشتن پس چه جوری بی کفایتی خودشون رو توجیه کنن... اصلاً خودمونیم اینو نگن چی دارن که بگن!!!
فرهاد
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
من خودم خمینی شهریم.ازشنیدن این خبرشرمنده شدم چرا بایداز شهرماکه یک حسینیه حساب می شود چنین اخباری گزارش شود.این اراذل به هیچ عنوان حق ورود غیرمجازبه این باغ رانداشته اند.باید در اسرع وقت وبه عدالت محاکمه شوندتاعبرتی برای دیگران شوند.مسولین عزیز آیا وقت آن نشده در مورد جوانان حساس ترباشیم
ظاهربين
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
من فقط ميخام كه اين اراذل و اوباش دستگير بشن و با دستور قاضي بيارنشون ميدان امام اصفهان و فقط به مردم اطلاع بدن كه راس ساعت فلان وارد ميدان ميشن درضمن اون اراذل و اوباش رو بگن اگه تونستين زنده بمونين ازادين
زرتشت
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
به نظر من تمامي اينها تاثيرات ماهواره است .
چرا كه از بس تبليغ ... و قرصهاي تقويت قواي جنسي مي كنند و مثه نقل و نبات تو دست جووناس
فرشته
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۷
سلام من هم یک زن هستم به نظرمنباغ مکان مناسبی برای جشن ورقص نیست اگراین خانمهابوشش مناسبی داشتندهیچگاه این اتفاق نمی افتاد
حاجی
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۷
خدا لعنتشون کنه
امیر
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۷
جناب دادستان اکثر خانمها در منزل بی حجابن با حرفایی که شما میزنین از فردا همسایه به همسایه رحم نمیکنه دلیلش هم این میشه که زن همسایه بی حجاب بوده یا تو خوونش میرقصیده و باعث تحریک اون و البته 12 از دوستاش شده!
بهمن
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۷
متجاوزین باید اعدام شوند .این ربطی به مملکت یا حجاب یا رقص و شراب و... نداره . مساله تجاوز به عنف است.
ي هموطن
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۷
جديداهم 13نفربه يك زن دركاشمرتجاوزكردندكه پوشش هم بدنبوده اين روچه طورميشه توجيه كرد!قبول كنيم كه وضع اخلاقي وامنيتي جامعه روزبه روزداره بدترميشه ادم باخيال راحت نميتونه پاشوازدرخونه بذاره بيرون!
ناشناس
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
باید جنایتگران اصلی در ملا عام اعدام شوند بابا به خدا مردم تو خونه و باغ خودشون حق دارن آزاد باشن آبروی نظام رو حفظ کنید تو رو خدا
حمید
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
واقعا شرم داره ادم تو باغ خودش امنیت نداره
فاضل
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
واقعامتاسفیم.کاش آقامون هرچه زودترظهورکنند.بیاییدشبانه روزهمین دعاروبکنیم.
ناشناس
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
اعدام در ملا عام و پخش تلوزيوني
امیر حسین
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
بابا جون اینا توی خونه ی خودشون هم نمی تونن آزاد باشن این چه حرف هایی که می زنید مگه تو ملا عام رقصیدن؟ فقط اعدام
احمد
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
حقشونه جیگر
امیر .م
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
باید تمام 14نفرو با ناخن گیر تیکه تیکه کرد
ناشناس
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
باید همه ی این اراذلا در ملا عام به طور همزمان اعدام کنند تا درس عبرتی برای اشغالهایی مثه خودشون بشه
ناشناس
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
بي غيرتي هم حدي داره
علی
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
متاسفم برای مردان بی غیرتی که اجازه میدن زنانشان جلو نامحرم با اون وضعیت فجیع بگردن.کسایی هم که از این رفتار اونا بعنوان ازادی یاد میکنن خیلیهاشون بی غیرتن.
و اگه این اتفاق برای زنهای اونا هم میفتاد مطمئنا فقط تماشاچی بودن.مرگ بر بی غیرت
ناشناس
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
چرا اول همه چی رو به دین و بعد هم به مملکت ربط میدید.آیا واقعا هیچ جای دنیا این اتفاقات نمی افته و فقط مختص ایران و اسلام هستش؟؟؟؟؟بیماران روانی زیادی هستن که حتی از زیر کلفت ترین لباسها هم نگاه بیمارشون رو به آدم ها میدوزند.راهش این نیست که بعد از اینکه اتفاقی افتاد بگیرن طرف رو اعدام کنن و تا دفعه بعد قال بخوابه.
ناشناس
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
بایدبزنن پدرشون را دربیاورندولی دوستان یه نکته اونه که اگه ما حریم خدا را نگه نداریم خدا هم حریم مارا هم نگه نمیداره صبر خدا هم اندازه داره
ناهید
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
من یه زنم و میدونم بدترین شکنجه ای که میشه به یه زن داد تجاور زوری به اون هستش. این یه ضایعه بسیار دردناک برای همه ما ایرانی هاست . حتی تصورش هم تمام تنم رو میلرزونه. وحشتناکه. خدا به این خونواده ها صبر بده واقعا سخته . خیلی سخته. حتی این ارازل بی شرف هم اگه اعدام بشن باز اون صدمه روحی که به این زنان و مردان وارد شده سالهای سال عذابشون خواهد داد. من واقعا متاسفم که بعد از این باید با چماق و چاقو بریم باغمون تا مبادا مورد چنین بی حرمتی هایی قرار نگیریم.
پاسخ ها
رها
| |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
البته خواستی بری باغتون باحجاب باش مطمین باش ازاسلحه بهتره