صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ساعت ۰۰:۲۱
کد خبر: ۲۹۰۷۲
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۰۶ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
اگر هم فرض کنیم این یک نفر را مامور انتظامی و یا یک نفر از روی تند روی و یا یکی از ماموران ما کشته اند اگر شما نسبت به یک نفر اینقدر حساسید و دنیا را پر از جنجال میکنید چرا ....
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت : منافقین از پشت به مردم خنجر زدند

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب" Entekhab.IR، سردار محمد رضا نقدی در حاشیه مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه گرامیداشت شهدای مظلوم ترور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه منافقان از طرف امریکا حمایت می شدند افزود : مردم ما پس از سرنگونی رژیم سلطنتی شاه انتظار تجاوز از طریق تحریک امریکا و از طرف کشورهای همسایه را داشتند اما انتظار اینکه افرادی پیدا شوند واز پشت به ملت خنجر بزنند ،درکش برای مردم دشوار بود .

وی گفت : نوع جنایت هایی که منافقان مرتکب شدند در دنیا کم نظیر است و اگر گروهی به عنوان جنگ مسلحانه با یک حکومت ودولتی مبارزه کند طبیعتا هدفش می تواند سران ان کشور باشد اما منافقان به خیابان می امدند و مردم بیگناه از جمله سبزی فروش و یخ فروش و روزنامه فروش و بقال را به بهانه اینکه ریش دارند و یا اینکه عکس امام را بر سردر مغازه نصب کرده اند و به بهانه شرکت در نماز جماعت انها را ترور می کردند .

سردار نقدی افزود : دولت های غربی که دم از حقوق بشرو مبارزه با تروریسم می زنند حامی منافقان بودند .

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت : شاید منافقان شعارهای ضد امریکایی می دادند و مردم در ان موقع متوجه تظاهر انها شاید نمی شدند اما هم اکنون پرده کنار رفته همه چیز برملا شده است و می بینیم چگونه امریکا از این گروههای تروریستی با در اختیار گذاشتن شبکه ماهواره ای انها را حمایت می کند و برای انان تبلیغات می کند.

انتخابات ریاست جمهوری سال 88

وی با اشاره به اتفاقات پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 گفت : سازمان جاسوسی انگلستان در این سال یک نفر را به ایران فرستاد و در میان این اغتشاشات سوژه ای پیدا کردند و خودشان ترور کردند و از دو زاویه هم فیلم گرفتند و سپس در دنیا انهمه جنجال کردند .

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب" Entekhab.IR، سردار نقدی که اشاره ای تلویحی به نداآقاسلطان داشت، ادامه داد : اولا انها خودشان ترور کردند و به گردن ما و مردم ما انداختند اما سوال این است که اگر هم فرض کنیم این یک نفر را مامور انتظامی و یا یک نفر از روی تند روی و یا یکی از ماموران ما کشته اند اگر شما نسبت به یک نفر اینقدر حساسید و دنیا را پر از جنجال میکنید چرا در مقابل 17 هزار و 160 شهیدی که واقعیت دارند و همه به اسم و رسم معلوم هستند وا سناد ان هم وجود دارد حساسیت به خرج نمی دهید و با این حال چگونه ادعای ضد تروریسیتی دارید .

سردار نقدی اضافه کرد : هم اکنون هم گروههای تروریستی در پارلمان امریکا و اروپا رفت وامد می کنند واز انها پول و امکانات می گیرند .

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه گرامیداشت شهدای مظلوم ترور افزود : این نمایشگاهی که دایر شده است یک سوال بزرگ را در ذهن ایجاد می کند که چگونه امریکاییها و اروپاییها می خواهند ضد تروریسم بودن خود را توجیهه کنند .

مردم ما خط نفاق را شناختند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:مردم ما خط نفاق را شناختند و فهمیدند که اگر کسی سایر ایدئولوژیها را اسلام مخلوط کند و بخواهد برای خودش مکتب جدیدی راه بیاندازد ، سرنوشت و عاقبتش چه می شود .

وی گفت: مردم ما پس از وقایع منافقین کسانی را که واقعا ضد امریکایی بودند با کسانی که تنها شعار ضد امریکایی سر می دادند و در عمل در مسیر امریکا حرکت می کردند را به خوبی تشخیص دادند .

سردار نقدی با اشاره به وقایع و ترورهای گروهک منافقین گفت:مردم ما در ان ماجراها خوب فهمیدند که اگر بخواهنددر همه حوادث سخت و متلاطم ،‌سکان کشورشان را حفظ کنند باید در مسیر ولایت حرکت کنند اینها درسهایی بود که ملت ما از ان وقایع گرفتند و یاد گرفتند که چگونه با شایعات مبارزه کنند .

 وی اضافه کرد:در ان زمان اینقدر شایعات علیه روحانیت و شهید بهشتی اوج گرفت که امام (ره)‌درباره این شهید بزرگ فرمودند : انچه که بیش از شهادت برای این بزرگوار مرا متاسف کرد ، مظلومیت شهید بهشتی بود.

سردار نقدی به این فرموده امام (ره) بکشیدما را ملت ما بیدار می شود ) اشاره کرد و گفت : ملت ما بیدارتر شده اند و توانستند 30 سال این انقلاب را در سخت ترین فراز ونشیب ها عبور دهند و به امروز برسانند که شاهد بیداری امت های اسلامی هستیم .
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶۷
ناشناس
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
باز هم متاسفم برای انتخاب

متاسفم که حتی جرات انتشار یک سئوال از سردار رو نداره
زهرا
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
بقیه کامنت ها کو؟

چون مطابق میل و خواسته آقایان نبود حذف شدند؟
ابصار
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
جواب این خونهای ریخته شده را چه کسی میدهد؟ کیست که وطنش را دوست نداشته باشد؟ خس و خاشاک کیانند؟ ....
ناشناس
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
انتخاب عزیز: صحبت فقط ندا نیست. چرا حداقل وقتی کسی می گوید 35 نفر دیگر (به غیر از ندا) هم فرزندان همین ملت هستند و حق آنان باید از مسبین آن گرفته شود آن را منتشر نمی کنی؟ این اخبار که از تلویزیون هم پخش شده است
داود
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
ما ومردم!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
غیر قابل انتشار: ۶۲???!!!!!
عزرائیل
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
جوری رفتار نکنید که انگار اتفاقی
نیفتاده اقای احمدی نژاد اوندختر ممکن بود دخترهر کدوم ازما باشه .
ناشناس
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
واقعا از چشمم افتادی انتخاب واسه چی کامنتای این خبر رو حذف کردی واقعا متأسفم براتون
ناشناس
|
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
چه تحلیل آبکیه
ناشناس
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
حق باشماست!

ولی‌ !!!!! خدا جای حق نشسته
ناشناس
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
عجباااااااااااااااا

پس نظرات کوشن؟