صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

يکشنبه - ۰۹ شهريور ۱۴۰۴
کد خبر: ۳۰۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۲ - ۱۵ تير ۱۳۹۰
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
متوسط عملکرد تراکنش خدمات الکترونیکی پست بانک کارت تا اردیبهشت ماه سال جاری با ارائه 412 هزار و 29 فقره تراکنش نسبت به پایان سال گذشته 41 درصد رشد داشته است.

به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: بنابر اعلام مدیریت امورشعب بانک ، مجموع عملکرد خدمات الکترونیکی پست بانک ایران تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری 531 هزار و 19 فقره تراکنش بوده که نسبت به پایان سال گذشته حدود 19درصد رشد داشته است.

بنابر این گزارش: از مجموع عملکرد خدمات الکترونیکی پست بانک؛ علاوه بر سرویس پست بانک کارت، سرویس های اینترنت بانک، موبایل بانک و SMS بانک و تلفن بانک به ترتیب با ارائه 30 هزار و 874 فقره، 62 هزار و 825 فقره و 25 هزار و 291 فقره تراکنش به ترتیب 12، 13 و 10 درصد رشد داشته است.

این گزارش می افزاید: از مجموع یک میلیون و 804 هزار و 206 فقره حساب مربوط به سپرده قرض الحسنه جاری و پس انداز ، کوتاه مدت و ضمانتنامه، به ترتیب حسابهای قرض الحسنه جاری 5 درصد، حسابهای قرض الحسنه پس انداز 3 درصد و حساب های سپرده های کوتاه مدت یک درصد رشد داشته است.

این گزارش می افزاید : تعداد سپرده ها و تراکنش خدمات الکترونیکی پست بانک ایران در پایان سال 89 به ترتیب یک میلیون و 791 هزار و 287 فقره حساب و 487 هزار و 230 مورد تراکنش بوده است.