صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ساعت ۱۵:۵۰
کد خبر: ۳۳۲۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۵ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۰
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اسماعیل کوثری می‌گوید: «مراد ما احمدی نژاد سال 84 است که مورد حمایت همه بود. و به هیچ وجه این چنین نیست که ما با جریان انحرافی هم پوشانی داشته باشیم. اگر روزنامه، سایتها و خبرگزاری ها از خودشان ننویسند جبهه پایداری به هیچ وجه جریان انحرافی را تایید نمی کند، بلکه از نظر ما جریان انحرافی کاملا مردود است.»

حامیان سابق احمدی نژاد که در دولت وزیر بودند یا در مجلس حمایت تام و تمامی از دولت به عمل می آورده‌اند اکنون جبهه‌ای به نام پایداری تاسیس کرده‌اند. حالا دیگر از رایحه خوش خدمت و آبادگران خبری نیست و هواداران پر و قرص دولت دم از احمدی‌نژاد سال 84 می‌زنند که مورد حمایت همه بود و حالا جریان انحرافی کارش را غیر قابل دفاع کرده است.

آیت الله مصباح یزدی که در مراسم افتتاح جبهه پایداری انقلاب اسلامی سخن می‌گفت، کوشید در سخنرانی خود معنای حقیقی وحدت و جنبه‌های گوناگون آن را برای جبهه جدید التاسیس پایداری تشریح کند. این جبهه که جواب رد آیت الله مهدوی کنی را برای شرکت در آن شنیده بود، کوشید تا حامیان احمدی‌نژاد منهای جریان انحرافی را به خود جلب نماید.

اسماعیل کوثری از نمایندگاه عضو جبهه پایداری اسلامی در پاسخ به این سوال خبرنگار فرارو که جبهه پایداری چرا اکنون تشکیل شده و در راستای وحدت اصول‌گرایان چه نقشی خواهد داشت گفت: «بالاخره این چنین نیست که جبهه پایداری الان تشکیل شده باشد. این جریان به ظاهر اکنون اعلام موجویت کرده است اما در باطن فعالیتش را در گذشته و در قالب فراکسیون انقلاب اسلامی و این چنین فعالیت‌هایی در مجلس و بیرون از مجلس نقش خود را ایفا می‌کرده است.»

کوثری سپس افزود: «در نهایت جبهه در قبال اصولگرایان سیاست ونظرش این است که در جهت تحکیم وحدت عمل کند.»

این سردار سپاه پاسداران و از منتقدین جریان انحرافی اعلام کرد که جبهه پایداری خواهد کوشید تا به 8+7 کمک نماید تا در انتخابات به پیروزی برسند.

وی در پاسخ به این سوال که چطور بسیاری از هوادران دولت نهم که در رایحه خوش خدمت و آبادگران هم حضور داشته‌اند به جای پاسخ و دفاع از احمدی‌نژاد با تغییر تابلوی سیاسی خویش در پی حضوری دیگر در انتخابات هستند، گفت: «این دو ربطی به هم ندارد. اگر از دولت حمایت می‌شد و اکنون هم حمایت می‌شود این به معنای تایید جریان انحرافی نیست. این‌که بعضی اعضا جبهه پایدرای وزیر همین دولت بودند و حالا به شکل یا سلایقی کنار گذاشه شده‌اند به این معناست که آنها رفته‌اند خدمت کرده اند و حالا هم در جبهه دیگری به خدمت مشغول‌اند.»

این فعال اصول‌گرا در پاسخ به اینکه آیا با توجه به اینکه جبهه پایدرای از احمدی نژاد حمایت می‌کند در حالی‌که او مرزی میان خود و جریان انحراف بیان نکرده است موجب هم پوشانی احتمالی با این جریان در انتخابات نخواهد شد تصریح کرد: «مراد ما احمدی نژاد سال 84 است که مورد حمایت همه بود. و به هیچ وجه این چنین نیست که ما با جریان انحرافی هم پوشانی داشته باشیم. اگر روزنامه، سایتها و خبرگزاری ها از خودشان ننویسند جبهه پایداری به هیچ وجه جریان انحرافی را تایید نمی کند، بلکه از نظر ما جریان انحرافی کاملا مردود است.»

کوثری طرح فعالیت فکری و فرهنگی را مغایر با فعالیت سیاسی برای انتخاب ندانست و تاکید کرد که جبهه هم فعالیت سیاسی و هم فعالیت فرهنگی را توامان خواهد داشت.

در پایان وی تاکید بر این‌که جبهه با توجه به نمایندگانی که دارد به فرایند وحدت اصولگرایان کمک کرده و می کند، گفت: «انشاء الله که این وحدت خیلی محکم‌تر و با صلابت‌تر تشکیل شده و تا پیروزی در انتخابات تداوم یابد.»
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
به اینها میگویند سیاست‌ندار
از این حرف خنده‌دارتر امکان نداره
مادر بزرگ منم جوونیاش ...