صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ساعت ۱۴:۳۳
کد خبر: ۳۴۸۰۶۶
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۹ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۶
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس پلیس‌راه شرق استان تهران گفت: در محورهای فیروزکوه و هراز به سمت تهران ترافیک سنگین داریم و به همین دلیل از ساعت 12 ظهر امروز الی 2 بامداد روز بعد محور رودهن به سمت آمل برای سهولت راهیابی یکطرفه شده است.

به گزارش انتخاب، سیاوش محبی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: به دلیل ترافیک سنگین در محور هراز از ساعت 12 ظهر امروز تا بامداد فردا، تردد از رودهن به سمت آمل ممنوع و مسیر تا 2 بامداد روز بعد یکطرفه شده است.

فرمانده پلیس‌راه شرق استان تهران با اشاره به آمادگی پلیس در کنترل بار ترافیکی شرق تهران گفت: روز گذشته نیروهای راهور پلیس رفت و آمد زائران شرق استان تهران را در امنیت و آرامش کامل همراهی کردند و خوشبختانه امروز با آمادگی کامل در کلیه مسیرهای مواصلاتی به سمت تهران حضور فعال دارند.

وی در ادامه افزود: مسافرانی که قصد بازگشت به شهرهای خود را دارند برای بازگشت زودتر اقدام کنند تا با ترافیک سنگین مواجه نشوند.

رئیس پلیس‌راه شرق تهران تصریح کرد: رانندگان توجه داشته باشند، با توجه به حجم سنگین ترافیک از سبقت‌های غیرضروری خود‌داری کنند و رانندگان دقت داشته باشند برای جلوگیری از بروز تصادفات پس از بازشدن مسیرهای ترافیکی با احتیاط بیشتری حرکت کنند.

محبی در ادامه افزود: احتیاط رانندگان در ترافیک جاده‌ای، توجه کامل به جلو و رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب ضامن سفری سالم و بدون خطر است.

فرمانده پلیس‌راه شرق استان تهران افزود: مسیرهای مسدود شده در زمان معین و با توجه به کاهش حجم ترافیک موجود بازگشایی می‌شوند، توصیه می‌کنیم هموطنان برای بازگشایی مسیر و تردد در آن عجله‌ای نداشته باشند.