صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ساعت ۰۸:۵۱
کد خبر: ۳۴۸۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۰۷ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۰
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رييس پليس راهنمايي و رانندگي با بيان اينكه گذشت آن زمان كه قانون تصويب شود ولي پليس آن را اجرا نكند گفت: شركت سايپا مكلف بود تا تيرماه نصب كيسه هوا را بر روي محصولات خود آغاز كند كه با توجه به عدم تحقق اين امر، پليس راهنمايي و رانندگي نسبت به توقف شماره گذاري دو محصول از خودروهاي پرايد اين شركت اقدام كرد.

اين در حالي است كه تا به حال بارها مسؤولان راهنمايي و رانندگي چنين هشدارهايي داده اند اما از سوي خودروسازان ناديده گرفته شده و با فشار آنها باز هم اين خودروها شماره گذاري شده اند.

گفتني است بر اساس نظر كارشناسان و آمارهاي سوانح رانندگي در كشور، خودروي پرايد يكي از آسيب پذيرترين خودروها در حوادث رانندگي است كه ميزان تلفات جاني سرنشينان در آن بسيار بالاست.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هموطن
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
سلام،آقای رئیس این هشدارها باید سالها پیش که این گونه خودروها وارد کشور میشند داده میشد!! لطفا حداقل آلان دیگه اجازه ندهد خودروهای غیر استاندارهای جهانی وارد کشور بشه.
ناشناس
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
پراید بهترین ماشینه روی کره خاکیست باور کنید ببینید چقدر خریدار داره . اینقدر مشتری داره که خیلی وقتا مردم جلوجلو پولشو پرداخت میکنن تا 6 تا 7 ماه بعد بهشون تحویل بدن. بنظر شما پراید خیلی ماشین خوبیه؟ یا ما آدمای بدبختی هستیم که مجبوریم سوار پراید بشیم؟