صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ساعت ۱۴:۵۶
کد خبر: ۳۷۷۵۵۳
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۳ - ۲۳ آبان ۱۳۹۶
رییس جمهور در اجتماع مردم شهرستان سرپل ذهاب ضمن تسلیت به خانواده هایی که عزیزان خود را در حادثه زلزله از دست داده اند و آرزوی شفای عاجل برای آسیب دیدگان، گفت: دولت برای بازسازی منازل و کمک به زندگی آسیب دیدگان و کسانی که منازل آنها در این حادثه در شهر و یا روستا دچار خسارت شده، کمک بلاعوض و وام بلند مدت اعطا خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس جمهور روز سه شنبه در جریان سفر به استان کرمانشاه با حضور در شهرستان سرپل ذهاب از مناطق زلزله زده در این شهرستان بازدید و با مردم این منطقه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش «انتخاب»؛ حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این بازدید با توضیح مسوولان ذیربط در جریان چگونگی خسارت ها و روند امداد رسانی به مردم آسیب دیده از زلزله قرار گرفت.

رییس جمهور همچنین در فضایی صمیمی با آسیب دیدگان و مردم زلزله زده در این شهرستان دیدار و ضمن شنیدن صحبت ها و درددلهایشان، نظرات آنها را درباره نحوه امدادرسانی ها، کمبودها و مشکلات موجود جویا و دستورات لازم برای جبران کاستی ها و رفع مشکلات مردم را به مسوولان مربوطه صادر کرد.

مردم نیز که از حضور رییس جمهور در مناطق زلزله زده کرمانشاه خرسند بوده و این حضور را مایه تسکین آلامشان می دانستند، مشکلات و خواسته های خود را با دکتر روحانی در میان گذاشتند.