صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ساعت ۰۵:۳۸
کد خبر: ۳۸۰۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۶ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۰
وی همچنین گفت که احزاب و گروه‌های اصلاح طلب تاکنون در مورد انتخابات پیش روی مجلس تصمیمی نگرفته‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایلنا: حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری، خبر منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر تشکیل گروه 1+7 با عضویت افرادی از شخصیت‌های اصلاح طلب از جمله ایشان و با محوریت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید حسن خمینی برای فعالیت‌های انتخاباتی را تکذیب کرد و گفت: این خبر همانند اخبار مشابهی از این دست کذب محض و ساخته و پرداخته برخی کانون‌های مشکوک سیاسی است؛ که با اهدافی خاص جعل و منتشر می‌شود.

وی همچنین گفت که احزاب و گروه‌های اصلاح طلب تاکنون در مورد انتخابات پیش روی مجلس تصمیمی نگرفته‌اند.

مجید انصاری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، به سوالات مطرح شده در مورد فعالیت مجمع روحانیون مبارز، گروه‌ها و شخصیت‌های اصلاح طلب و برخی اخباری که طی روزهای اخیر در این مورد منتشر شده است پاسخ داده است، كه متن این گفت و گو در پی می‌آید.



مدتی است که از جلسات مجمع روحانیون مبارز خبری منتشر نمی‌شود، آیا جلسات مجمع تشکیل نمی‌شود؟

جلسات شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز به طور مرتب هر هفته یک بار تشکیل و مسایل مهم داخلی و بین‌المللی به ویژه موضوعات مربوط به حوزه دین و روحانیت و جهان اسلام و نیز مشکلات معیشتی و غیر معیشتی مردم مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و چنانچه تصمیم خاصی که آگاهی عموم از آن لازم باشد گرفته شود در قالب بیانیه و یا خبر رسمی منتشر می‌شود؛ و آخرین جلسه مجمع عصر یکشنبه مورخ 20/6 بود.


آیا مجمع و دیگر گروه های اصلاح طلب به تصمیم و جمع بندی قطعی نسبت به انتخابات مجلس شورای اسلامی رسیده‌اند؟

خیر هنوز در این زمینه تصمیم قطعی گرفته نشده است؛ البته دیدگاه‌ها و نظرات برخی از بزرگان و شخصیت‌های برجسته اصلاح طلب بیان شده است، اما جمع بندی و تصمیم نهایی در آینده و در زمان مقتضی اتخاذ و اعلام خواهد شد.

طی یکی دو روز گذشته خبری مبنی بر تشکیل گروه 1+7 با عضویت افرادی از شخصیت‌های اصلاح طلب از جمله جنابعالی و با محوریت حجت الاسلام وال مسلمین حاج سید حسن خمینی برای فعالیت‌های انتخاباتی توسط برخی رسانه‌ها منتشر شده، آیا این خبر درست است و آیا عضویت شما در این گروه و با محوریت حاج حسن آقا صحت دارد؟

این خبر همانند اخبار مشابهی از این دست کذب محض و ساخته و پرداخته برخی کانون‌های مشکوک سیاسی است؛ که با اهدافی خاص جعل و منتشر می‌شود. متأسفانه مدتی است در اقدامی غیر اخلاقی برخی از سایت‌های خبری و رسانه های وابسته به یک جریان افراطی به صورت زنجیره ای و شبکه ای اقدام به جعل خبر و حتی مصاحبه های ساختگی و کاملا کذب و نیز انتشار انواع دروغ‌ها و قسمت‌ها و هتاکی‌ها نسبت به اصلاح طلبان و جریان‌ها و شخصیت‌های مورد احترام جامعه و مردم می‌کنند.

در رابطه با خبر فوق و محوریت حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید حسن خمینی باید تاکید کنم که گرچه وفاداری جریان‌ها و شخصیت‌های اصیل اصلاح طلب به آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (س) و ارتباط مستحکم با بیت رفیع آن حضرت به ویژه با حجت الاسلام والمسلمین حاج سید حسن خمینی امری طبیعی و افتخار آمیز است، اما جایگاه فراجناحی و منزلت والای معنوی، علمی و سیاسی یادگار و بزرگوار و فرزانه آن حضرت جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج سید حسن خمینی و بیت رفیعشان به گونه ای است که، جریان‌ها و شخصیت‌های اصیل انقلابی و میهنی اعم از اطلاح طلب و اصولگرا و مستقل که به تحقق اهداف اولیه انقلاب اسلامی و پیشرفت و توسعه همه جانبه ایران عزیز و تا مین حقوق اساسی مردم بزرگوار می‌اندیشند، همواره ارتباطی صمیمانه و متقابل با این کانون امید و نور داشته و انشاء الله خواهند داشت؛ مردم فهمیم و نکته سنج به خوبی اهداف حقیر و مشکوک پشت صحنه این گونه دروغ پردازی ها را می‌شناسند و طبعا حرمت شکنان جز رسوایی در پیشگاه خلق و خالق چیزی نصیبشان نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۱
اصول گرایان اخلاق و انصاف را باید از آقای انصاری یاد بگیرند. واقعا لذت بخش است که وی جایگاه جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج سید حسن خمینی را فراتر از جناح ها می دانند.