صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ساعت ۲۳:۱۳
کد خبر: ۳۹۳۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۲ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
شرکت اپل قول داده که تمامی باگ های تلفن های همراهش را تا قبل از ارائه نسخه  ios.11.3  بر طرف می کند . وعده ای که تحققش  با توجه به حجم بالای شکایت ها کمی سخت به نظر می رسد .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت اپل قول داده که تمامی باگ های تلفن های همراهش را تا قبل از ارائه نسخه  ios.11.3  بر طرف می کند . وعده ای که تحققش  با توجه به حجم بالای شکایت ها کمی سخت به نظر می رسد .

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از ورج ، اپل در حال برنامه ریزی برای رفع مشکلات اپل  و مک او اس است . مشکلاتی که منجر به غیر فعال کردن برنامه ها و آی مسیج می شوند .

نکته عجیب در این میان ظاهر شدن یک لوگوی هندی شامل یک کاراکتر به زبان هندی روی موبایل های آیفون است . این نقص که از اوایل هفته گذشته در برخی از مدل های آیفون ظاهر شده ، از جدیدترین شگفتی های آیفون بازها محسوب می شود.

به محض ظاهر شدن این تصویر روی موبایل کاربر ، تمام برنامه های پیام رسان ، مانند پیام های پیش فرض موبایل، فیس بوک مسنجر و واتس آپ غیر قابل دسترس  می شوند . افزون بر این ها ، این اشکال روی سافاری و برنامه پیام های ساخته شده در مک او اس و از همه بدتر حتی روی ساعت اپل تاثیر منفی  می گذارد.

با همه این ها اپل وعده داده تمامی مشکلات را در نسخه iOS 11.3  برطرف می کند، اپل در گفت و گو با ورج اعلام کرده  قصد دارد نسخه ای از به روز رسانی iOS 11 را به زودی منتشر کند. این  ، به این معناست که احتمالا قرار است نسخه ای موسوم به iOS 11.2.6  یا چیزی مشابه به همین را شاهد باشیم . البته اپل وعده داده مشکلات را در تمام نسخه های بتای فعلی حل می کند .  

اپل  در ماه دسامبرنیز با مشکلات مرتبط با  iOS 11 دست و پنجه نرم کرد . موضوعی که نه تنها اعتبار اپل را کاهش داد، بلکه در سهام شرکت نیز بی تاثیر نبود .  در سال 2015 یک رشته متن کوچک از آی مسیج غیرفعال شد و یک سال بعد در سال 2016 یک ویدیو 5 ثانیه اپل خراب شد.با این حال  گزارش شده که اپل در زمینه قابلیت اطمینان و عملکرد در iOS 12 بر ویژگی های جدید تمرکز کرده است، بنابراین ما نیز امیدواریم که نرخ مشکلات در آینده کاهش یابد .