صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ساعت ۱۳:۱۲
کد خبر: ۴۱۱۹۴۳
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۴ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۷
کارشناس پیش‌بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: هم اکنون آسمان استان کمی ابری، روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در بعدازظهر رشد ابر و احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده در ارتفاعات استان انتظار می‌رود.روزهای دوشنبه تا چهارشنبه از شدت وزش باد قدری کاسته شده، اما مجددا پایان هفته باد و گردوخاک در شمال استان تشدید می‌شود، طی این مدت در زاهدان، نواحی مرکزی، نوار شرقی و مرز غربی استان افزایش موقتی غبار و باد وگردوخاک با شدت کمتر پیش‌بینی می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: صبح امروز سرعت طوفان در زابل به 101 کیلومتر در ساعت رسید و شعاع دید را در این شهرستان تا 400 متر کاهش داد.

علی ملاشاهی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: صبح امروز سرعت طوفان در زابل به 101 کیلومتر در ساعت رسید و شعاع دید را در این شهرستان تا 400 متر کاهش داده و میزان غلظت ذرات معلق در هوای زابل 16 برابر حد مجاز بود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: در زهک نیز شعاع دید افقی به 100 متر رسید، هم اکنون سرعت وزش باد در زابل 88 کیلومتر است تا تا فردا این وضعیت به شدت کمتری ادامه دارد.

وی ادامه داد: هم اکنون آسمان استان کمی ابری، روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در بعدازظهر رشد ابر و احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده در ارتفاعات استان انتظار می‌رود.

ملاشاهی بیان کرد: روزهای دوشنبه تا چهارشنبه از شدت وزش باد قدری کاسته شده، اما مجددا پایان هفته باد و گردوخاک در شمال استان تشدید می‌شود، طی این مدت در زاهدان، نواحی مرکزی، نوار شرقی و مرز غربی استان افزایش موقتی غبار و باد وگردوخاک با شدت کمتر پیش‌بینی می‌شود.