صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ساعت ۰۷:۳۰
کد خبر: ۴۵۳۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۸ - ۲۸ دی ۱۳۹۷
کیومرث پوراحمد درباره تاثیر نظر مردم در سرنوشت فیلم‌ها در اکران گفت: فیلمی برای مردم جذاب باشد دهان به دهان می‌گردد و سبب تبلیغ آن می‌شود و بالعکس، بخشی از آدم‌هایی که در جشنواره فیلم فجر به تماشای فیلم‌ها می‌نشینند در طول سال به سینما نمی‌روند و این مسئله می‌تواند برای این افراد نیز موثر و مفید باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کیومرث پوراحمد انتشار جدول نمایش فیلم‌ها در سینماهای مردمی را چند هفته قبل از برگزاری جشنواره‌ی فیلم فجر، مثبت ارزیابی کرد.

این کارگردان که با فیلم «تیغ و ترمه» در جشنواره حضور دارد، ادامه داد: مردم از این طریق می‌توانند فیلم‌های مورد نظرشان را انتخاب کنند و این اقدام مثبت و پسندیده‌ای است که در این 10 روز امکان پذیر است ولی ما مردم منظمی نیستیم و سر سانس‌های نمایش فیلم‌ها به موقع حضور پیدا نمی‌کنیم.

او درباره تاثیر نظر مردم در سرنوشت فیلم‌ها در اکران گفت: فیلمی برای مردم جذاب باشد دهان به دهان می‌گردد و سبب تبلیغ آن می‌شود و بالعکس، بخشی از آدم‌هایی که در جشنواره فیلم فجر به تماشای فیلم‌ها می‌نشینند در طول سال به سینما نمی‌روند و این مسئله می‌تواند برای این افراد نیز موثر و مفید باشد.

پوراحمد همچنین با انتقاد از وضعیت حضور مردم در سالن‌های سینما، بیان کرد: ما به صورت کلی مردم منظمی نیستیم، اصولا وقتی فیلم شروع می‌شود بدون توجه و با تاخیر وارد سالن می‌شویم، در زمان نمایش فیلم هم اکثر افراد مدام حواس‌شان به گوشی‌شان است و حتی برخی اوقات با موبایل حرف می‌زنند که این مسایل بسیار غم‌انگیز است.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته:
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
چه توقعاتی داره!!!!