صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ساعت ۱۲:۵۶
کد خبر: ۴۵۴۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۲۰ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت :با درک صحیحی که از رفتار نادرست کارکنان با ارباب رجوع داشتیم به همراه مرحوم نوربخش مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی به این جمع بندی رسیدیم که اصلاح رفتار در این سازمان لازم است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اگر بدون انجام کار، لبخند تحویل آنان دهیم زمینه رضایت آنان را فراهم می کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت :با درک صحیحی که از رفتار نادرست کارکنان با ارباب رجوع داشتیم به همراه مرحوم نوربخش مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی به این جمع بندی رسیدیم که اصلاح رفتار در این سازمان لازم است.

محمد شریعتمداری گفت: روزانه یک میلیون و سالانه 360 میلیون مراجعه به این وزارتخانه می شود که اگر به آنان لبخند تحویل دهیم حتی اگر کار هم انجام نشد زمینه رضایت آنان را فراهم می کنیم.

وی یادآورشد: سازمان تامین اجتماعی مسئولیت مهمی بر عهده دارد و 42 میلیون نفر از مردم ایران به نوعی عائله این سازمان هستند.

شریعتمداری اظهار داشت: باید یک تغییر در رفتار سازمان ایجاد کرد و بر همین اساس هم چالش مهربانی را آقای نوربخش مطرح کرد و توسعه داد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه رفتار سازمان ممکن است اندکی با بخشنامه تغییر کند، گفت: این نوع رفتار می تواند با تشویق و تنبیه هم اصلاح شود.

وی خاطر نشان کرد: جشنواره خوشرویی را برگزار و از همکاران دعوت کردیم تا با مردم خوشروتر برخورد کنند.

منبع: ایرنا