صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ساعت ۰۲:۲۳
کد خبر: ۴۶۳۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۲۲ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه وقتی شریک سرمایه‌گذاری از خارج از کشور با ایران همکاری می‌کند از وزارت خزانه‌داری آمریکا با آن تماس و آن‌ها را تهدید می‌کنند گفت: دشمن از جمله آمریکا از این که می‌گویند مشکل ما با نظام و حکومت ایران است بی‌شرمانه دروغ می‌گویند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حسن روحانی امشب در جلسه توسعه و برگزیدگان و افتتاح هم‌زمان پروژه‌های زیر بنایی و اقتصادی استان گیلان در سالن مخابرات رشت با بیان اینکه مردم امسال سال سخت و پر مشکلی را طی کردند اظهار کرد: کسانی که امروز بار مسؤولیت بر دوش دارند شرایط خوبی ندارند اما با همه توان و قدرت کار خود را دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه وقتی شریک سرمایه‌گذاری از خارج از کشور با ایران همکاری می‌کند از وزارت خزانه‌داری آمریکا با آن تماس و آن‌ها را تهدید می‌کنند افزود: دشمن از جمله آمریکا از این که می‌گویند مشکل ما با نظام و حکومت ایران است بی‌شرمانه دروغ می‌گویند در حالی که مشکل آن‌ها با ملت ایران است.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه حکومتی که امروز آمریکا علیه ایران انجام می‌دهد بی‌شرمانه است گفت: فشارهای که امروز آمریکا بر ایران، یمن، چین و هندوستان وارد می‌کنند به خاطر برجام نیست بلکه آمریکا از فشار ملت ها لذت می‌برد.

روحانی با اشاره به پاره کردن هر معاهده‌ای از سوی آمریکا بیان کرد: رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرده هر معاهده‌ای را به راحتی پاره می‌کند و این نشان می‌دهد که اقدامات این حکومت باعقل و منطق سازگار نیست.

وی با بیان اینکه روزهای سختی بر دنیا می‌گذرد تصریح کرد: آمریکا شرایط سختی را علیه تمامی کشورها اعمال می‌کند و تغییراتی که خودشان علیه حکومت آمریکا دارند که هیچ گاه ما علیه آمریکا ندارد.

در حال به‌روزرسانی...

منبع: فارس