صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ساعت ۱۶:۰۵
کد خبر: ۵۰۴۷۶
تعداد نظرات: ۴۴۹ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۰۱ - ۲۹ دی ۱۳۹۰
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


پس از آنکه امروز فیگارو تصویری تقریباً برهنه از بالاتنه گلشیفته فراهانی بازیگر سابق سینمای ایران منتشر کرد که این بازیگر با دست هایش تنها بخشی از بدنش را پوشانده بود، جنجال فراوانی در میان هواداران این بازیگر به خصوص در شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک به وجود آمد. تا آنجا که گروهی عکس برهنه این بازیگر را در صفحات خود قرار دادند و گروه دیگری از هواداران این بازیگر پس از نام بردن از وی با عناوینی چون بی حیا و ...، از صفحات هوادارانش خارج شدند تا در نهایت گلشیفته فراهاتی که حرکتش حتی از سوی نزدیک ترین بستگانش نیز انکار شده بود، با توجه به حجم نقد به این رفتارش عقب نشینی کرده و تصویر نخستش از وب سایت منتشر کننده حذف شود 

به گزارش انتخاب به نقل از بازتاب، در حالی که جامعه سینمایی ایران به واسطه موفقیت ارزشمند فیلم «جدایی نادر از سیمین» در رویدادهای پیاپی بین المللی علی الخصوص برد گوی طلایی بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان 2012، غرق در شادی و همچنین تلاش برای هموارتر شدن مسیر آخرین ساخته اصغر فرهادی به سمت جایزه اسکار است، گلشیفته فراهانی نقش غضنفر سینمای ایران را ایفا کرد و مسئله اصلی سینمای ایران را با حرکتی تبلیغاتی که انجامش دقیقاً پس از موفقیت اخیر سینمای ایران تعجب برانگیز و از نگاه برخی مشکوک است، به حاشیه راند.

فراهانی که گفته می شد رایزنی های صورت پذیرفته تا علی رغم بازی در فیلم اخیر مرجان ساتراپی که حاوی برخی صحنه های خلاف عرف ایرانی و اسلامی است، به ایران بازگردد و پس از یک دوره مجددا فعالیت بازیگری اش را در کشور از سر گیرد، اخیراً در گفت وگویی از بازجویی اش در ایران گفت تا نشان دهد به تلاش نزدیکانش برای بازگشتش به کشور اهمیت نمی دهد و البته پس از همه اینها به تازگی تصویری از وی منتشر شد که در آن، عکاس یک مدیوم شات از اندام برهنه اش را جای داده و در این تصویر مدیوم شات، تنها بخشی از بدنش به وسیله دست هایش پوشانده شده است.

هرچند بارقه امیدی نزد دوستداران گلشیفته مبنی بر اینکه سایت مادام فیگارو به جعل و تصویرسازی(!) از او پرداخته باشد، وجود داشت تا اصالت تصویر محل تشکیک باشد، اما عصر امروز با انتشار ویدئویی راجع به همین تصاویر که در آن گلشیفته همان یک بخش از بدنش را که در تصاویر پوشانده، عریان به نمایش می گذارد، همه امیدها پیرامون جعلی بودن این تصویر، ناامید شد و مادر و پدر این بازیگر سابق سینمای ایران که حیرت زده از انتشار این تصویر، از جعلی بودنش سخن به میان آورده بودند، سکوت اختیار کردند و این سکوت به همان میزان برای اهالی سینما تلخ بود که برای بهزاد فراهانی به عنوان یکی از پیشکسوتان خوش سابقه و اساتید باتجربه و بااخلاق تئاتر و سینمای ایران تلخ و سنگین بود.

در این میان، جنگ اصلی در شبکه های اجتماعی و به طور خاص فیس بوک به راه افتاد؛ جایی که بخش قابل توجهی از هواداران گلشیفته فراهانی که تا پیش از این به واسطه آثار ارزشمندی چون «میم مثل مادر» مورد توجهش قرار می دادند، به این حرکت اعتراض کردند و حتی برخی صفحه وی را در فیس بوک آن لایک کردند. برخی حتی این حرکت را برخلاف تاریخ ایران خواندند و به سینوهه اشاره داشتند که در آن یادآور می شد زنان ایرانی برخلاف زنان مصری لباس می پوشند و آراسته هستند و برخی دیگر نیز در اعتراض به این حرکت عنوان کرده بودند همه دنیا زن ایرانی را با این مشخصه می شناسند که تنش را به هرکسی نشان نمی دهد و این اتفاق جز بی حیایی معنایی دیگر ندارد.

عده ای این بازیگر سابق سینمای ایران را حتی فاحشه خوانده بودند که این امر به واسطه بار معنایی و شرعی با اعتراض گروهی در فیس بوک دیگر مواجه شده و حتی صفحه هایی در حمایت از وی به واسطه این اتفاق راه اندازی شد. مدافعان این حرکت که عمدتاً جماعت منورالفکر افراطی بودند، این مسئله را در چهارچوب دموکراسی و حق گلشیفته فراهانی می خواندند و او را هنجارشکنی می خواندند که پیله ها را شکافته و به پروانگی رسیده و باید راهش را ادامه داد(!) در مقابل گروه مخالف که این حرکت را ضربه به سینمای بدنه ایران و مستمسکی برای برخی اشخاص متحجر می دانستند که زنان سینما را فاحشه بخوانند، ضمن رد تعبیر آزادی برای انتشار تصاویر اروتیک، از آنهایی که از این حرکت فراهانی حمایت می کردند و می گفتند راهش را ادامه می دهیم، درخواست می کردند اگر حقیقتاً این حرکت را اخلاقی دانسته و باور دارید، پیش قدم شوید و عکس های برهنه تان را منتشر کنید!

پاسخ برخی از این منورالفکران مدافع این حرکت که بعضا عکس پروفایلشان را تصاویر برهنه گلشیفته فراهانی قرار داده بودند، در قبال چنین پیشنهادی برای ثابت کردن اعتقادشان به چنین مسئله ای سکوت بود. جالب آنکه بسیاری از این اشخاص که انتشار این تصاویر برهنه توسط مردم و افتادن پرده و حریم جنسی را تجویز می کردند، حتی پروفایل هایشان نیز به گونه ای بسته بود که مشخصاتشان هم قابل مشاهده نبود، چه رسد به تماشای عکس های پوشیده شان و به نظر جو حمایتی از وی، عمدتاً شعاری بوده و حامیان چنین حرکتی نیز در نهادشان به غیرقابل پذیرش بودن چنین حرکاتی آن هم از سوی یک ایرانی مسلمان، آگاه بودند.

این درگیری ها به جایی رسید که برخی صفحات سینمایی، امکان اظهارنظر عمومی شان را بستند و تنها در بخش پیام امکان اظهارنظر قائل شدند که همین رویه باعث شد در برخی جدل های دو طرف موافق و مخالف چنین اتفاقی، 1500 تا بیش از 2000 کامنت رد و بدل شود و در حالی که کشور مسائل و مشکلات و دغدغه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی خاص خودش را دارد، بخش قابل توجهی از زمان و انرژی گروهی از جماعت ایرانی در 24 ساعت اخیر  صرف این جدال شود که انتهایش مشخص است و تنها یک افسوس بزرگ برای هر دوستدار سینما باقی می گذارد که چرا یک بازیگر ایرانی به چنین حرکتی تن در داده است و گروهی از هوادارانش را به کل ناامید کرده که صفحه اش را پس از درج عباراتی خطاب به او ترک کنند. نکته جالب توجه این که این حرکت نه تنها مورد نکوهش جدی بسیاری از مخالفان دولت کنونی قرار گرفته، بلکه بخش زیادی از اقشار نه چندان متدین هم به صراحت با این اقدام مخالفت کرده اند.

یک واکنش جالب را هم احمد پورنجاتی، معاون سابق وزارت اطلاعات، معاون سابق سیما و رییس سابق کمیسیون فرهنگی مجلس با ادبیات کوچه بازاری داشته و نوشته است: «سنگ پا در گرمابه گم می شود, بشود. جار و جنجال ندارد. یک سنگ پای دیگر! این طفلکی, محصول بازار مشترک: ستاره تراشی عوام الناس ندید بدیدما, گنده ... جوجه فسقل هنرپیشه ی بی ظرفیت مملکت ما و البته فضای خفقان آور افراط کاری های القاعده ای و طالبانی متولیان .. ماست. پس: بگذار و بگذر!...هیچ ربطی هم به جنبش سبز ندارد.» و برخی هم با اشاره به یکی دو مورد ژست سیاسی و معترض گرفتن گلشیفته فراهانی، از او انتقاد کرده و مثلا نوشته اند: «دختر جان دلت خواسته عریان بشی و تن عریانت بر روی جلد مجله باشه و برای تبلغات انگشتر فلان مارک هم پول بگیری؛ اوکی ! اما دیگه تو رو خدا منتش رو سر مردم بیچاره ایران نذار و دم از مبارزه نزن! بابا بی خیال این ژست...

در عین حال ضمن اینکه ضروری است حرمت خاندان محترم فراهاتی حفظ شود و مردم و به طور خاص سینماگران و اهالی تئاتر که برخورد بیشتری با بهزاد فراهانی و دیگر اعضاء این خانواده دارند، با نیش و کنایه، زخم دل این پدر را عمیق تر نکنند و از اظهارنظرهای شتاب زده ای که باعث می شود این حرکت گلشیفته فراهانی به کل بانوان سینمای ایران تسری داده شود پرهیز شود و پذیرفت که این حرکت به هیچ عنوان جای دفاع ندارد و ربطی نیز به آزادی ندارد، چرا که در تاریخ هیچ آزادی خواهی با برهنه شدن به آزادی نرسیده و این حرکت فراهانی نیز هیچ ربطی به آزادی ندارد و چون در حریم خصوصی انجام نشده نیز نمی توان با طرح این عنوان که به «به خودش ربط دارد»، ماجرا را شخصی جلوه داد. چرا که اگر یک شخص در ملا عام برهنه ظاهر شود، نمی توان ملاءعام را حریم شخصی تلقی کرد!

دلیل انتشار تصاویر برهنه توسط گلشیفته چه بود؟

 اما در خصوص علت انجام این اقدام توسط گلشیفته فراهانی که گفته می شود یکی از نامزدهای جایزه سینمایی فرانسه (سزار) است، برخی معتقدند وی برای پیشی گرفتن از رقبایش دست به یک خودنمایی باب طبع فضای لاییک فرانسه زده و رنگ و بوی سیاسی نیز به آن داده تا شانس خود را در برد این جایزه افزایش دهد. اما همان گونه که ذکر شد نه گاندی، نه نهرو، نه چگوارا، نه نلسون ماندلا، نه جمیله بوپاشا و نه هیچ یک از رهبران سرشناس آزادی خواه با برهنگی یا رفتارهای اینچنینی درصدد بیان اعتراض برنیامده اند و اصلاً چنین حرکاتی هیچ ارتباطی با آزادی ندارد، مگر اینکه پای یک سزار و یک حکومت لائیک ضدایرانی چون فرانسه در میان باشد!

و وانکش آخر اینکه هرچند ویدیوی مذکور که مربوط به جشنواره سزار است و در آن ویدئو گلشیفته فراهاتی تنها بازیکری است که تا آن حد برهنه می شود(!) حذف نشده اما تصویر نخستی که در سایت مادام فیگارو منتشر شد حذف شده و علی الظاهر پس از واکنش های منفی که حتی نزدیک ترین اشخاص به این بازیگر سابق سینمای ایران داشته اند، وی در تماس با مسئولان این سایت خواستار حذف تصویرش شده است که البته این اتفاق تاثیر چندانی نخواهد داشت و تنها بیانگر عقب نشینی و پشیمانی فراهانی از این اقدام است، چرا که این اتفاق حتی انعکاس بین المللی نیز داشت و تلگراف در گزارشی به این موضوع پرداخت و حواشی سیاسی اش را پررنگ کرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۴۹
در انتظار بررسی: ۴۳۶
غیر قابل انتشار: ۵۹۳
ناشناس
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
انتظار نداشتم.تو الگوی زن ایرانی بودی.توکه بازی خوبی داشتی.این چه کاری بود درک نمی کنم.بااین حرکتها میخوای جایزه بگیری.متاسفم.متاسفم
ناشناس
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
متاسفم همین
کیو
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
نمیدونم اینا به چی فکر میکنن بابا شما که به اندازه خودتون معروفید دیگه کجاهارو میخواهید بگیرید............
رضا
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
والا نمیدونیم چی بگیم٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪
پروانه
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
از ایرانی بودنم متاسفم من وقتی ادمای خارجی رو میبین،میگم خدا اینارو میبخشه چون اونا نمی دونن خدا و پیغمبر کیه ولی این ادم هوس باز که میدونه دیگه چرا؟؟؟؟خدا به دادش برسه
علی
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
دیگه وقاهت ازاین بالاتر شدی پرچم افتضاح نه افتخار
علی
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
قابل باورنیست به عنوان یک ایرانی شرم دارم این خانم راایرانی بدانم.
مونا
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
بد بود
دختر ایرانی
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
من شنیدم میگن ادما حق انتخاب دارن اونم حتما جایه گرم وبیشتر دوستداره البت نمیگم ما حتما میریم بهشت خلاصه بزارین هر غلطی دوستداره بکنه شما فقط حق دارین ازش متنفر باشین اعصابه خودتونم بخاطره اینجور ادما خورد نکین مگه اعصابتونو از سر راه اوردین؟؟؟
ایران
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
من فکر میکنم جایزش رو میخواد با خودش ببره اون دنیا تا به خدا نشون بده وبگه: خدا من جایزه ی بی حیاترین زن دنیا رو گرفتم.....
بهار
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
متاسفم کارش واقعا بی معنیه
mojtaba
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
سلام.واقعا حرکت زشتی بود
از یه دختر ایرانی واقعا حرکت خیلی خیلی بدی بود
دیگه نمیشد بهش بگیم یه دختر ایرانی
puriya
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
به نظر من بايد بيخيال اين موضوع بود.مثل گلشيفته ها فراوانند
امیرحسین
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
دیگه ازت بدم میادبدم میادعروسکـ خیلی کارزشتی کرد استغفرالله خدانصیب نکنه هنوزهم انگشت به دهن موندم خانواده بافرهنگ واصیلی داشت چرااینطوری شد خدارحمتش کنه ازدست رفت.
بابك
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
گلشيفته جان ميخوام بدونم كه الان از اين كات پشيموني يا نه؟؟؟؟؟؟؟؟
سميه
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
گلشيفته فرهاني تو يك ايراني هستي چرا با اين كارت دل يك ملتي كه به هنرمندشون افتخار مي كردن رو سوزوندي و شكوندي با اين كارت مي خواستي به كي تو دهني بزني ولي مطمئن باش اول به خودت زدي چون با اين كار خودتت رو از وطنت براي هميشه راندي دختر تو يك مسلماني و يك مسلمان بايد خودشو بپوشانه و اين عفت يك زنه من خيلي دوست داشتم اما ديگه نه متاسفم برات ولي برات دعا مي كنم
پرنیان
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
خوب هر ادمی نظرخودشو داره
مهدی
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
این کار ها به خاطر سختگیری بعضی ها هستش ولی بازم کار بدی بود
رضا
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
گلشیفته ؟؟؟؟؟؟چرا
فاطمه
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
الگو زنهای ایرانی باید فاطمه زهرا (س)باشه گلشیفته الگوش وگم کرد وبه بیراهه رفت باید درس گرفت از زندگی آدم هایی که فقط دنیای پوچ وزود گذر ومی بینندوقتی چشم برهم بذاری وبازکنی می بینی عمرت تموم شد خودت موندی اعمالت
مرمر
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
بایدخجالت بکشه
amir
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
واقعا برای گلشیفته فراهانی متاسفم تا رفت خارج یادش رفت کی بود
ناشناس
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
خدایا کمکش کن
اتنا
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
واقعا حالم بهم می خوره از این جور زن ها . الهی خدا همشون رو از روی زمین بر داره!
مهدی
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
احساس ایرانی بودنش کجا رفته بود/؟
حکیمه
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
ابروی هرچی زن جماعت ایرانی روبردی
هایده
|
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
فقط میتونم بگم امیدوارم خدا هدایتش کنه
دیوید
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
با احترام به همه
شاید چیزهایی که ما نمی دونیم
همین
رسول
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
حرفی برا گفتن باقی نگذاشت
ناشناس
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
حیف میم مثل مادر......
بهمن گودرزي
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
باور كردنش واقعا سخته .....
k
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
پاشید خودتونو جمع کنید بیکارااااااااااااااااا
دنیا
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
بابا ولش کنید اون که رفت اینهایی که تو ایرانن رو بچسبید
ابوالفضل
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
با این مارا پرچم ایرانیا پایین نمیاد ولی تو ...
زهرا
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
حیف میم مثل مادر......
هليا
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
واقعاشرم اور است . به نظر من 80%سينماي ايران ادم هاي خرابي هستند.
ناشناس
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
واقعا نمیشه نظری راجبش داد فقط باید تاسف خورد.........
دختر ایرانی
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
من نمیدونم چرا گلشیفته همچین کاری کرده.
کارشو تایید نمیکنم. اما دلم هم نمیخواد در موردش قضاوت کنم!
به هرحال هر کسی مسئول کارهای خودشه و یه حریم خصوصی داره.
درست نیست ما در موردانسانها اینجوری قضاوت کنیم.
به نظر من بهتره سعی کنیم خودمون انسان خوبی باشیم نه اینکه با دلیل و منطق یا توهین و ناسزا کارهای دیگران را بررسی کنیم.
تحلیل و بررسی رفتار وکارهای انسانها وظیفه خداست.
پس همه چیز را به خدا بسپاریم.
بهنام
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
اولا زود قضاوت نکنین ! دوم اینکه شخصیت دختر و پسر ، زیاد به تربیت خانوادگی بستگی نداره !!!! پسر نوح نبی ! ، کافر بود ! خوب که چه ؟؟!! آیا نوح نبی بهش گفت که کافر شو ؟!!! سوم اینکه ! با یه عکس برهنه ، کل شخصیت فرد رو - گلشیفته - نمیشه زیر سوال برد ! این طور نیس ؟! به نظر من این یه نوع افراطی گری محضه - اینکه طرف بدنشو به همه نشون بده ، بعد ما بگیم : ای کافر ، ای آشغال ، .... تو میری مستقیم جهنم !!! همه کارای هنریتم کشک بود !!!!!!!!!! دختر بهزاد فراهانی هم نیستی !!!! --- خواهشا در مورد حرفام ، که منم یه ایرانی هستم ، خوب فکر کنین ، بعد جواب بدین . مرسی . بای .
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
این جماعت الکی شلوغش کردن...حتما دلیل قانع کننده ای حداقل از نظر خودش داشته...دلش خواسته به هر دلیلی درست یا غلط...برین چشماتو نو باز کنین ببینین دوروبرتون چه میگذره.از کبکه هم بدتر کردید
ناشناس
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
خوب نبود.........
shahim
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
اصلا کار خوبی نبود شاید می خواست بیشتر معروف بشه اما به چه قیمتی....
زهرا
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
واقعا که گلشیفته برات متاسفم
ابوالفضل
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
وقعا"که....خیلی بی حیاست خاک توسرش
ایلار
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
فرفری زشت متاسفم براش
نا شناس
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
راه های زیادی واسه مطرح شدن وجود داره، ولی گلشیفته چرا اینو انتخاب کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه تو ایران دوست نداشتن؟ مگه مطرح نبودی؟ میتونستی با کار کردن با افرادی مثل فرهادی به اوج برسی.آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟
بهاره
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
اگه مامسلمان هستیم چراابروی مردم برامون مثل اب توچوی خیابون میمونه رفت که رفت یه چندروزی مشغول باشیم مولا علی ع میگه چیزی که براخودنمپسندی برای دیگران هم مپسند.روایت شده امام علی قراربود زنی را به علت زنا سنگ ساران کنندمردم پشت سرش فحش وناسزابه زن میدادن امام روبه مردم میکندبه انها میگویدچندلحظه روبرمیگردانم هرکسی گناه کبیره انجام نداده وایسه بعدازچندلحظه رویش راکه برگرداند دیدهیچ کسی پشت سرش نیست.
اا
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
افرین
مینا
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
خیلی متآسم
سیما
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
شما که به این خوبی تحلیل می کنین چرا ازاینکه دشمنتون براتون کف زده وبه فیلمتون جایزه داده خوشحال شدین؟
محسن فیضی
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
خودت رو ب چی فروختی
مانی
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
همگی خسته نباشید اینقدر نظر دادید!!!!!!!!!!!!!!!!
به تو چه
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
واقعا نميدونم چي بگم فقط تا چه اندازه آدم مي تونه همه چي حتي خودشو فراموش كنه به پدرت مادرت فطرتت شخصيت وعزت نفست فكرنكردي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
غضنفر گلی
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
خک بر سر بی عرضت کنن که تو این خاک تو سری روزگار اسممونو خاک بر سر کردی................................
رضا
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
دوست دارم گلشیفته
masoud12
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
گلشیفته بازیگر مورد علاقه من بود اما حالا خجالت میکشم ازش پیش دوستام دفاع کنم
نیلوفر
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
واقعا خجالت آوره...
من عاشق میم مثل مادر بودم...
وقتی این خبرو از دهن دوستم شنیدم باور نکردم کلی هم باهاش جرو بحث کردم که نه بابا،این دختره خیلی معصوم و پاکه...
واقعا نمیدونم چی بگم...
واقعا ارزش خودشو در همین حد میدونست که چنین کاری کرد...
آراز
|
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
همه ی شما عقب مانده اید. اگه یه کمی عقل داشتین به جای این همه حرف میگفتید: گلشیفته همه ی ایران که نیست. مگه اون کیه؟ به نظر من بی خیل شدن بهترینه
علی دهیار
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
واقعابه قول بعضیهاشایددستی توکارباشه که بخواد این بنده خداروخراب کنه وگرنه وقاهت هم حدی داره: اینجاباباش بایدکلاهشوبالاتربزاره وازفیلم گیسبریده بایدشروع میکرد
رضا
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
اصلا ازش انتظار نداشتم. خدا هدایتش کنه.
الهه
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
خون خود را گر بریزی بر زمین/ به که آبروی ریزی در کنار
بت پرستیدن به از مردم پرست /پند گیر و کاربند و گوش دار
ارزو
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
ah baba baz nemikoneke
فريد
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
مردشور پول رو ببرن كه ادم مجبور ميشه دست به هر كاري بزنه
m
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
خااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک
الم توسرش
غزال
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
هویت خودش را خانوادش را زیر سوال برد
وحید
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
با این حرکت شخصیت هنری خودش را زیر سؤال برد
رها
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
آخه این گلشیفتس...؟؟؟
یکی شبیه اونه...
دماغاشون که عین هم نیست..!!!!!
ناشناس
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
از یه ایرانی بعیده که چنین کار زشتی رو انجام بده اگه اصالتا ایرانی بود این کار را نمی کرد
هستی
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
واقعا براش متاسفم.ابرو ی ایران و ایرانی و برده.خیلی ادم کثیفیه.واقعا چقدر باید بی تعصب و بی... باشه؟
سعید
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
ابروی ایرانی رو برده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
گلپسر
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
نظرات همه رو خوندم .جالب بود برام هر کسی نظری داشت اما تا حالا درمورد خودمون قضاوت کردیم ؟؟ به نظر من قبل از اینکه درمورد کسی نظر بدیم اول علل رو پیدا کنیم بعد قضاوت کنیم . گلشیفته کارش مسلما اشتباه بوده اما مشکل ما فقط گلشیفته ست؟ چه گلشیفته هایی که رفتن و دیگه؟؟؟؟؟؟.
ساقی
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
متاسفم
ناشناس
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
ما نظری نداریم حالا مشکل مملکت فقط گلشیفته هست
ترانه
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
بعضی از آدما آزادیو با بی بند و باری اشتباه می گیرن
و از انسانیت به حیوانیت رو می یارن
اگی عریان گرایی نشانه امروزی شدنه پس حیوانات از همه امروزی ترند.
خاک تو سر ادمایی که ادمیتشونو به خاطر دنیا به حیوانیت می فروشن.
آشنا
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
بدبختو به هوای پول کشوندنش اونجا حالا افتاده تو چاه
فاطمه
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
واقعا كه......................................................!
شادی
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
منم مثل شما جوونم و تو همین جامعه زندگی میکنم
اگه کسی فکر میکنه آمریکا و انگلیس مخصوصا انگلیس واسه دل می سوزونن و به اندازه سر سوزن به ما خوبی میکنن باید بگم واقعا کوته فکریه شما قضاوت کنید وقتی کاری میکنید که دشمن واسه شما دست می زنه مطمئن باشید یه جای کار می لنگه
فیلم جدایی سیمین یه فیلم معمولیه نه اونقدر خوب که بخاطرش جایزه بگیره پس حتما این فیلم به سود اونها بوده
درمورد گلشیفته هم همین قدر بگم که حیف وواقعا حیف از میم مثل مادر که این .... بازی کرده
نمیدونم فیلم بوتیک یادتونه یا نه فیلم ولی واقعا شخصیت گلشیفته همون شخصیت اتی ه یه ادم عقده ای عشق شهرت که واسش خودفروشی هم میکنه وقعا باید براش متاسف بود
آنی
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۲
به خودش مربوطه .
آرش
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۲
ای کاش ملت ما یاد میگرفتن قبل از محاکمه به حرفهای متهم گوش کنند
فقط یاد گرفتیم طوطی وار بشنویم و باور کنیم و حرف بزنیم
فا...
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۲
واقعا که
الیاس
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۲
به قول یه ادم معروف وگمنام امثال گلشیفته زیاد توکشورهستن به جای گیر دادن به گلشیفته به فکرکمک باشید!به خدا بده شایدشما هم دچار همچین مشکلی شدید خداروخوش نمیاد شما غیرتتونونشون بدید نذارید بیشتر ابروش بره لطفا
جوجو
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۲
چراماملت ایران عادت کردیم زودقضاوت کنیم اونم ازنوع ناعادلانش؟چراعادت کردیم یکی وکه به اوج میرسه خرابش میکنیم؟مثل زهراامیرابراهیمی!یکم انصاف بدنیست .درضمن گناه دختروکه پای پدرنمیذارن.اینم بگم من اصلاطرفداراین خانم بازیگرنیستم
محمد
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۲
متاسفموقتی آدم این چیزا رو می بینه دیگه از مرگ بدش نمنی یاد............!!!!!!!!!!!
رضا
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
رفته اون ور جو گیر شده می خواسته بگه منم هستم
حسین
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
این و به سیاست ربط ندین اون خارجی هابه خاطر کار این عوضی دارن به ما ایرانی ها ی با غیرت میخندن
ناشناس
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
فقط تاسف
م.گ
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
واقعا جای تامل داره.چرا؟
پریا
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
جزشرمندگی............
ناشناس
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
خاك بر سرش
ایرانی
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
خیلی ................................؟؟!!!
محسن
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
حیف اون بازی خوبت توی فیلمای ایرانی خودمون نبود.عاشق فیلمات بودم حیففففففففففففففففففف
ترانه
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
انجلينا كجا تو كجا!!! خودتم بكشي عمرناش بشي يه هاليوودي گلي خانم!
شهرزاد
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
متاسفم براتون كه اين همه جنايت و فقر و گرسنگي تو همه جاي ايران هر لحظه رخ ميده ولي اخبار ش منتشر نميشه هيچ سانسور هم ميشه سعني كار اين خانم از جنايت بدتره !ازفقر و گرسنگي بدتره!از كار قاچاقچياي مواد بدتره!خدا هدايتتون كنه
صدرا
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
بنده هم چندبن لار نظرات مفيدي و سوال برانگير در مورد اين مطلب درج كردم كه ذهن رو به سوال وا ميداره كه درج نكرديد واقعا متاسفم براي شما كه از آزادي بيان ميترسيد
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۲
نگاار خانوم اون يه بازيگر ايراني بود كه رفته خارج ون مثل يه سوپر استار بود نميشه گفت هركار كرده به خودش مربوطه...
نگار
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
هر کاری هم کرده به خودش مربوطه
ناشناس
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
ادم هر گندی باشه ولی باید وطن فروش نباشه گلشیفته آبروی ایران و ایرانی به قیمت ........ فروخت
سحر
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
واقعا فکرنمی کردم انقدر راحت انسانیتتون رو به حراج بگزاریدابروی هر چی بازیگر ایرانی رو بردید
ناشناس
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
ایمان کلیدیه که گل شیفته اونو تو ایران جاگذاشت .متاسفم
ناشناس
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
خدا به پدر و مادرش صبر بده .
نارسیس
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
واقعا برای نام ایرانی بودن این خانم که فقط ان رایدک میکشد متاسفم کجارفته ان همه اصالت7034ساله ایرانی این خانم واقعا فرزندکورش سترگ است که برشهرپارسه اش اثری ازتصویرزن نمیتوان یافت
فاطمه
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
ازش متنفررررررررررررمم