صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ساعت ۱۴:۳۰
کد خبر: ۵۰۵۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۲ - ۱۶ مهر ۱۳۹۸
شرکت سامسونگ قصد دارد برای گوشی های گلکسی A50، گلکسی فولد و گلکسی ایکس کاور 4 اس به روزرسانی های امنیتی ماهانه ارائه کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت سامسونگ قصد دارد برای گوشی های گلکسی A50، گلکسی فولد و گلکسی ایکس کاور 4 اس به روزرسانی های امنیتی ماهانه ارائه کند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گوشی های گلکسی فولد، گلکسی ایکس کاور 4 اس و گلکسی A50 از گوشی های پرطرفدار سامسونگ محسوب می شوند و اکنون این شرکت برای جلب رضایت کاربران برنامه ای ویژه دارد. درواقع قرار است این گوشی ها شامل به روزرسانی های ماهانه شود. 

جالب است بدانید که گوشی گلکسی A50 از پرفروش ترین محصولات شرکت میان رده شرکت سامسونگ است و تاکنون توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. بسیاری از کاربران گوشی A50 را نسبت به بسیاری از گوشی های دیگر سامسونگ برتر می دانند.

در بخش دیگر ماجرا شاید حضور گوشی گلکسی ایکس کاور 4 اس در این فهرست موجب تعجب شما شده باشد اما احتمالاً این موضوع ارتباط زیادی با مشتریان هدف سامسونگ دارد. این روزها امنیت گوشی های هوشمند از اهمیت بسزایی برخوردار است و در نتیجه تصور می شود هدف از این به روزرسانی افزایش جلب نظر مثبت خریداران و بالاتر بدن سطح کیفی گوشی های سامسونگ برابر رقبا است.