صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ساعت ۰۸:۳۲
کد خبر: ۵۲۵۷۰۳
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۱ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۸
سرپرست استقلال در خصوص اتفاقاتی که شب گذشته در فرودگاه مهرآباد رخ داد اظهار داشت:‌ قرار بود دیشب راهی امارات شویم و در فرودگاه هم حاضر شدیم و حتی داخل هواپیما هم رفتیم ولی متأسفانه یکسری مشکلات پیش آمد که پرواز امارات صورت نگرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سعید رمضانی در خصوص اتفاقاتی که شب گذشته در فرودگاه مهرآباد رخ داد اظهار داشت:‌ قرار بود دیشب راهی امارات شویم و در فرودگاه هم حاضر شدیم و حتی داخل هواپیما هم رفتیم ولی متأسفانه یکسری مشکلات پیش آمد که پرواز امارات صورت نگرفت.

وی افزود: بعد از این اتفاق بلافاصله با هتل فرودگاه هماهنگی‌هایی انجام دادیم و بازیکنان چند ساعتی استراحت کردند و قرار است ساعت ۱۱:۱۵ با پرواز هواپیمایی ماهان به کشور امارات سفر کنیم.

وی با تأکید بر اینکه قرار است استقلال به محض رسیدن به امارات یک جلسه تمرین در آنجا انجام دهد گفت:‌ امیدوار هستم در بازی فردا شرایط خوبی داشته باشیم و بازیکنان ما نشان داده‌اند با غیرت هستند و ان‌شاءالله فردا سربلند از زمین خارج خواهیم شد.

اعضای تیم استقلال شب گذشته در ابتدا مجوز پرواز را دریافت کرده بودند و حتی چند ساعت در هواپیما حضور داشتند اما ظاهرا کارشکنی اماراتی‌ها باعث لغو پرواز و عدم سفر شبانه اعضای این تیم به دبی شد.

منبع: فارس