صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ساعت ۱۷:۰۹
کد خبر: ۵۴۰۰۲۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۲۳ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
نماینده شیراز درباره اظهارات اخیرش در خصوص مخالفت وزیر کشور با تاخیر در برگزاری انتخابات اسفندماه توضیحاتی ارائه کرد. وی گفت: صحبت‌های من در خصوص مخالفت وزیر کشور با تعویق و تأخیر در برگزاری انتخابات بر اساس صحبت‌‌های ایشان در چهارم اسفند و همین‌طور فایل صوتی که به دستم رسیده بود، صورت گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا: بهرام پارسایی درباره صحبت‌هایش درخصوص مخالفت وزیر کشور با تاخیر برگزار شدن انتخابات دوم اسفند سال گذشته با شیوع بیماری کرونا، گفت: صحبت‌های من در خصوص مخالفت وزیر کشور با تعویق و تأخیر در برگزاری انتخابات بر اساس صحبت‌‌های ایشان در چهارم اسفند و همین‌طور فایل صوتی که به دستم رسیده بود، صورت گرفت.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در آن فایل صوتی وزیر کشور می‌گوید در موضوع کرونا برخى‌ها پیشنهاد دادند انتخابات را عقب بیندازیم و اصرار داشتند بر انتخابات قم که من به عنوان مسئول انتخابات نپذیرفتیم.

وى افزود: مصاحبه من نیز بر اساس این فایل صوتی و صحبت‌هاى ایشان انجام شد.

پارسایی ادامه داد: پس از انتشار این مصاحبه وزارت کشور توضیحاتی را ارائه دادند و گفتند؛ منظور وزیر کشور در مصاحبه روز چهارم اسفند توصیه‌هاى افراد غیر مسئول بوده و ستاد انتخابات کشور قبل از برگزاری انتخابات از وزارت بهداشت به عنوان تصمیم گیرنده اصلى در موضوعات کرونا دعوت و جلساتى با معاونین وزارت بهداشت شکل گرفته و علاوه بر این جلسات مکاتباتى نیز صورت گرفت که وزارت بهداشت هیچ گونه توصیه‌اى بر تعویق و یا تاخیر انتخابات نداشت و پیشنهاداتی مانند عدم استفاده از استامپ و رعایت مسائل بهداشتی را داده است که به گفته وزارت کشور در برگزارى انتخابات لحاظ شده است.

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱۳
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
باند احمدی نژاد و پایداری ها تنها تحت شرکت حداقلی مردم میتوانستند وارد مجلس شوند و تحت هیچ عنوان حاَضر به از دست دادن این فرصت نبودند !! به مقصود خود رسیدند!!!
ناشناس
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
برو دیگه دست بردار دورانت تمام شد
ناشناس
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
نمکی مگه سواد مبارزه با ویروس رو داره ؟؟؟