صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ساعت ۱۶:۳۷
کد خبر: ۵۵۴۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۹ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
حذف یک گروه در واتس اپ در تلفن همراه شما چندان دشوار نیست. شما می‌توانید به راحتی گروه‌های واتس اپ را حذف کنید و جریان اشتراک گذاری اطلاعات را متوقف کنید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حذف یک گروه در واتس اپ در تلفن همراه شما چندان دشوار نیست. شما می‌توانید به راحتی گروه‌های واتس اپ را حذف کنید و جریان اشتراک گذاری اطلاعات را متوقف کنید.


به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گروه‌های واتس اپ، یک روش عالی برای جمع کردن حلقه شماری از افراد در یک مکالمه است و به اشتراک گذاری برنامه ها، عکس‌ها و گفتگو‌ها در این گروه‌ها آسان است.

بیشتر بخوانید:


اما حذف یک گروه واتس اپ شما را ملزم می‌کند که هر یک از اعضا را یک به یک حذف کنید، و سپس خود را از گروه خارج کنید. واتس اپ همه چیز را در کنار هم قرار می‌دهد و برای برقراری ارتباط راهی بهتر از ایجاد گروه واتس اپ حس نمی‌شود. گروه‌های واتس اپ امکان تبادل پیام‌های گروهی، تعویض عکس، قفل برنامه‌ها و همچنین اطلاع رسانی‌های مهم در مورد محل کار، مدرسه یا جامعه را برای شما آسان می‌کنند.


اما باز هم به پرسش نخست بر می‌گردیم: چگونه یک گروه واتس اپی حذف می‌شود؟


_واتس اپ را در آیفون یا گوشی اندرویدی خود باز کنید و روی "چت ها" ضربه بزنید، سپس روی گروهی که می‌خواهید حذف کنید ضربه بزنید.

 

_روی کلمه "گروه" در بالای صفحه ضربه بزنید

 

_به پایین بروید و روی یک نام در گروه ضربه بزنید، سپس برای تأیید، "حذف از گروه" و سپس "حذف" را ضربه بزنید

 

_مراحل حذف یکسان را با هر یک از اعضای گروه تکرار کنید

 

_ پس از حذف همه اعضا "خروج از گروه" را انتخاب کنید

 

_اکنون گزینه "حذف گروه" را مشاهده خواهید کرد. روی آن ضربه بزنید، سپس آن را تأیید کنید