صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ساعت ۱۵:۵۰
کد خبر: ۵۶۲۳۹۷
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۱ - ۲۷ تير ۱۳۹۹
رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ژاپن از مسدود شدن دو حساب دیگر شبکه های اجتماعی این نهاد در فیس بوک و اینستاگرام خبر داد. پیش از این نیز اینستاگرام رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن به زبان فارسی، در بهمن ماه سال گذشته مسدود شده بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ژاپن از مسدود شدن دو حساب دیگر شبکه های اجتماعی این نهاد در فیس بوک و اینستاگرام خبر داد.

به گزارش ایرنا از رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن، فیس بوک در اقدامی جهت دار و غیر منطقی روز چهارشنبه ۲۵ تیر ۹۹ برای دومین بار و همزمان دو حساب کاربری دیگر رایزنی فرهنگی در فیس بوک با ۲۲۱۰ مخاطب به آدرس facebook.com/iranbunka و حساب اینستاگرام با ۹۲۰ مخاطب به آدرس instagram.com/iranbunka که به زبان ژاپنی فعالیت داشتند را مسدود کرد.

فیس بوک با این اقدام خود دسترسی بیش از ۳۱۳۰ نفر از محققان، فرهنگ دوستان و علاقه مندان ژاپنی به موضوعات متنوع فرهنگی، هنری، گردشگری ایران را قطع و از دسترس خارج کرد.

هر دوی این شبکه ها با صدها پست و پیام به ارائه تصاویر و نماهنگ هایی در خصوص معرفی جاذبه های طبیعی ایران، هنر، فرهنگ و مطالب جذاب در حوزه گردشگری می پرداختند و لایک های هزاران عددی پست های منتشر شده، نشانه علاقه و استقبال فراوان مخاطبان ژاپنی از این صفحات بود.

پیش از این نیز اینستاگرام رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن به زبان فارسی، در بهمن ماه سال گذشته مسدود شده بود.