صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ساعت ۱۰:۳۶
کد خبر: ۵۶۶۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۶ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
شعبه تهران حزب ندای ایرانیان در بیانیه ای خواستار اقدامات فوری ستاد کرونا تهران در برابر پاندمی کرونا شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شعبه تهران حزب ندای ایرانیان در بیانیه ای خواستار اقدامات فوری ستاد کرونا تهران در برابر پاندمی کرونا شد.

 

 متن این بیانیه به شرح زیر است:
با عنایت به همه گیری لجام گسیخته ویروس کووید (۱۹) در سطح استان تهران و اخباری که از وضعیت خطرناک مبتلایان و درگذشتگان در روز جاری و روزهای گذشته از سوی مراکز خبری معتبر منتشر می گردد، شورای شعبه تهران حزب ندای ایرانیان از احزاب پیشرو در امور مدنی و اجتماعی، پیشنهادات خود به منظورجلوگیری از پیشروی حداکثری و خطرناک پاندمی کرونا را به استانداری تهران و سایر دستگاه های ذیربط سطح استان اعلام می دارد.

 

۱-پیشنهاد می گردد به منظور مهار پاندمی و در راستای بهبودی افراد ناقل و درگیر شده کلیه سازمان ها ،موسسات، شرکت ها و دستگاه های اجرایی موضوع ماده (۵) قانون خدمات کشوری ، شرکت ها و موسسات نیمه خصوصی ، خصوص و کلیه اصناف (به غیر از صنوفی که خدمات ضروری (مواد خوراکی و بهداشت) ارائه می نمایند به مدت (۱۴) روز در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان تعطیل گردد.

 

۲- پیشنهاد می گردد در راستای عدم به وجود آمدن مشکلات در چرخه اقتصادی کشور، بانک ها و کلیه دستگاه هایی مانند سازمان برنامه و بودجه ، خزانه داری کل ، صندوق بازنشستگی کشوری و... که رسالت خطیری مانند واریز اعتبارات دستگاه ها و یا واریز حقوق بازنشستگان ،مستمری بگیران و شاغلین را بر عهده دارند در صورت وجود بستر مناسب دورکاری ، از منزل نسبت به انجام وظیفه اقدام نموده و یا در صورت عدم وجود بستر مناسب تنها کارشناسان و مسئولان کلیدی با مدت زمان کاری اندک و با وسائط نقلیه مطمئنی که دستگاه مورد نظر تأمین می نماید در محل کار حضور پیدا کنند.

 

۳-پیشنهاد می گردد با کلیه مدیران و مسئولان که از رعایت حضور حداقلی سر باز می زنند طبق مجازات تعیین شده در ستاد ملی کرونا برخورد شده و کارکنان تحت امر نامبردگان موظف اند موضوع مزبور را به سازمان بازرسی کل کشور اطلاع داده تا با مدیران خاطی برخورد کیفری شود.
۴-راه های ورودی و خروجی شهرستان های سطح استان و کلانشهر تهران به مدت (۱۴) روز مسدود و کلیه ورود یا خروج وسائط نقلیه عمومی و شخصی ممنوع گردد.

 

۵-کلیه پارک هاو مراکز تفریحی تا پایان زمان مقرر (۱۴ روز) تعطیل شده و ورود کلیه افراد به این مراکز ممنوع شود.
۶-کلیه مشاغل خصوصی و سایر صنوف که مشغول ارائه خدمات ضروری می باشند موظف اند کلیه پروتکل های ستاد ملی کرونا را رعایت نموده و تا حد امکان خدمات خود را به صورت غیر حضوری ارائه نمایند.