صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ساعت ۱۷:۲۴
کد خبر: ۶۰۰۸۵۴
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۲ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروی دریایی سپاه علاوه بر بهره‌گیری از شناورهای تندرو، در عرصه موشکی نیز در حال رشد و پیشرفت قابل ملاحظه‌ای است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سپاه نیوز: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروی دریایی سپاه علاوه بر بهره‌گیری از شناورهای تندرو، در عرصه موشکی نیز در حال رشد و پیشرفت قابل ملاحظه‌ای است.

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در آیین الحاق ۳۴۰ شناور رزمی و پشتیبانی به نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که صبح امروز (دوشنبه) در بندرعباس برگزار شد، با بیان اینکه نیروی دریایی وظیفه خود را با در پیش گرفتن راهبردی جدید و رویکردی انقلابی ادامه می‌دهد، اظهار داشت: ارتش و سپاه با تلاش و به‌کارگیری نیروهای انقلابی و در تراز انقلاب توانسته‌اند به تولید سلاح‌های جدیدی روی بیاورند که یکی از این موارد تولید شناورهای تندرو است.

وی ادامه داد: شناور تندرو یک فرهنگ است؛ شناوری است که عامل اصلی تحرک و کارآمدی آن، انسان مؤمن، شجاع و ایثارگری است که اگر آن انسان این ویژگی‌ها را نداشته باشد، این شناور هیچ‌گونه کارآمدی را نخواهد داشت.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: ساخت و به‌کارگیری یک شناور تندرو چیزی نیست که از عهده سایر کشورها برنیاید، اما مهم‌ترین عاملی که می‌تواند این شناور را کارآمد جلوه دهد، انسانی است که می‌تواند با ایمان، صلابت و روحیه انقلابی‌گری این شناور را هدایت کند.

سرلشکر باقری با اشاره به چابکی و قدرت آتش شناورهای تندرو نیروی دریایی سپاه بیان کرد: شناور تندرو نقش بی‌بدیلی در صحنه دریا دارد.

وی عنوان کرد: نیروی دریایی سپاه علاوه بر بهره‌گیری از شناورهای تندرو، در عرصه موشکی و رزم موشکی در حال رشد و پیشرفت قابل ملاحظه‌ای است که به خاطر تمام این نعمات، خداوند را سپاس می گوییم که در دوران اوج تحریم، چنین قدرتی را برای رزمندگان ما ایجاد کرده است.