صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ساعت ۰۰:۵۴
کد خبر: ۶۱۸۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۲۱ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
مدیرعامل آسوشیتدپرس در واکنش به حمله اسرائیل علیه برج الجلا در غزه که محل استقرار دفاتر رسانه‌های خارجی بود ابراز نگرانی و تصریح کرد که اسرائیل از مقر این دفتر مطلع بود.«پروت» رویداد امروز را نگران کننده توصیف کرد و افزود که به دلیل آنچه امروز اتفاق افتاده است، جهان کمتر از آنچه در غزه اتفاق می افتد آگاه خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: مدیرعامل آسوشیتدپرس در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی علیه برج الجلا در غزه که محل استقرار دفاتر رسانه‌های خارجی بود ابراز نگرانی و تصریح کرد که اسرائیل از مقر این دفتر مطلع بود.

گری پروت با صدور بیانیه‌ای که در تارنمای این شبکه خبری منتشر شد افزود: ما از اینکه ارتش اسرائیل ساختمانی را که در آن دفتر AP و سایر سازمان های خبری در غزه مستقر هستند هدف قرار داد و تخریب کرد، وحشت کرده‌ایم.

وی افزود: آنها مدتهاست که محل دفتر ما را می دانند و اطلاع دارند که روزنامه نگاران در آنجا در حال کار هستند. این فعال رسانه‌ای عنوان کرد: به دنبال کسب اطلاعات از دولت اسرائیل هستیم و با وزارت امور خارجه ایالات متحده در ارتباط هستیم تا اطلاعات بیشتری دریافت کنیم.

«پروت» رویداد امروز را نگران کننده توصیف کرد و افزود که به دلیل آنچه امروز اتفاق افتاده است، جهان کمتر از آنچه در غزه اتفاق می افتد آگاه خواهد شد.

رژیم صهیونیستی روز شنبه در اقدامی جنایتکارانه و برخلاف قوانین بین‌المللی و به منظور جلوگیری از پوشش جنایات خود، « برج الجلا » را در غزه که شماری از دفاتر رسانه‌های بین‌المللی در آن استقرار داشتند، هدف قرار داد.

در برج الجلاء دفاتر خبری رسانه‌های بین المللی از جمله شبکه الجزیره، اسوشیتدپرس و خبرگزاری فرانسه در آن قرار داشتند و اخبار مربوط به غزه را پوشش می‌دادند.

فیلم‌های منتشر شده نشان می‌دهد این برج به شکل کامل ویران شده است.