صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ساعت ۱۴:۱۰
کد خبر: ۶۱۹۳۰۶
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۰ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
روز گذشته خبری از مرگ دو نفر در اثر ریزش سنگ در جاده تهران-شمال منتشر شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روز گذشته خبری از مرگ دو نفر در اثر ریزش سنگ در جاده تهران-شمال منتشر شد.

 معاون امداد و نجات هلال احمر البرز در رابطه با این حادثه گفت: بر اثر ریزش سنگ در تونل شماره ۳۲ محور آزادراه تهران-شمال دو نفر جان خود را از دست دادند.

امیر عباسپور، در خصوص وقوع حادثه در پروژه آزادراه تهران-شمال به ایسنا گفت: در کیلومتر ۶۰ جاده چالوس در روستای کوشکک و در تونل شماره ۳۲ مسیر آزادراه تهران-شمال ریزش سنگ رخ داد که بر اثر آن دو کارگر زیر آوار حبس شدند.

عباسپور افزود: این حادثه یک مصدوم هم داشت که توانسته بود پیش از ریزش خود را نجات دهد و از ناحیه سر مصدوم شده بود.متأسفانه دو نفری که در زیر آوار حبس شده بودند فوت کرده و جسد آنها از زیر آوار بیرون آورده و به عوامل انتظامی تحویل داده شد.

اما این موضوع با تکذیب مدیرعامل شرکت آزادراه تهران-شمال مواجه شد.

سعید شهسواری درباره جزییات مربوط به حادثه ریزش کوه در قطعه ۲ آزادراه تهران- شمال به ایرنا گفت: در اثر حادثه جدا شدن وسقوط بخش عظیمی از بدنه کوه واقع در جنوب تونل ۳۳/۱ منطقه ۲ آزادراه تهران شمال ۲ نفر از کارگران، (یک نفر راننده بیل مکانیکی و یک نیروی اجرایی) جان خود را ازدست دادند.

وی توضیح داد: این حادثه در اثر عملیات اجرایی نبوده و بیرون از محدوده تونل اتفاق افتاده است؛ یک اتفاق غیر قابل پیش بینی و حادثه تلقی می شود.

به گفته شهسواری به دلیل حجم سنگین ابعاد جدا شده کوه و سقوط آن دسترسی به محل حادثه نیز به سختی انجام گرفته است.

مدیرعامل شرکت آزادره تهران- شمال با بیان اینکه وجب به وجب مناطق کوهستانی شرایط خاصی دارد که در دوره احداث از لحاظ ایمنی مدنظر قرار میگیرد، گفت: این حادثه به خطای اجرایی ربطی ندارد. متاسفانه این حادثه نادر منجر به مرگ کارگران زحمت کش شده است که پیکر این دوکارگر بعد از تلاش فراوان پیدا شد.