صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ساعت ۲۳:۲۷
کد خبر: ۶۶۰۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۲۳ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
«احمد ابوالغیط» دبیرکل اتحادیه عرب با تکرار برخی ادعا‌های ضدایرانی، گفت که این اتحادیه کمیته‌ای برای نظارت و پیگیری رفتار منطقه‌ای ایران تشکیل داده است. وی درباره بازگشت سوریه به این اتحادیه هم مدعی شد که چنین بحثی هنوز مطرح نشده و سوریه هنوز شرایط لازم برای بازگشت به اتحادیه عرب را احراز نکرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا: دبیرکل اتحادیه عرب با تکرار برخی ادعاهای ضدایرانی، گفت که این اتحادیه کمیته‌ای برای نظارت و پیگیری رفتار منطقه‌ای ایران تشکیل داده است.

به گزارش العربیه، «احمد ابوالغیط» دبیرکل اتحادیه عرب با تکرار برخی ادعاهای ضدایرانی، گفت که این اتحادیه کمیته‌ای برای نظارت و پیگیری رفتار منطقه‌ای ایران تشکیل داده است.

ابوالغیط امروز -یک‌شنبه- پس از نشست مشورتی وزرای خارجه عرب در کویت در کنفرانس خبری مشترک با «شیخ احمد ناصر محمد الصباح»، وزیر خارجه این کشور تاکید کرد که این نشست شرایط جهان عرب و دخالت‌های خارجی در کشورهای عربی را نیز مورد بحث و گفت‌وگو قرار داده است.

وی درباره بازگشت سوریه به این اتحادیه هم مدعی شد که چنین بحثی هنوز مطرح نشده و سوریه هنوز شرایط لازم برای بازگشت به اتحادیه عرب را احراز نکرده است.

وزیر خارجه کویت هم در ابتدای این کنفرانس خبری، رایزنی‌های وزرای خارجه عرب را مثبت ارزیابی کرد.