صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ساعت ۲۰:۴۰
کد خبر: ۶۸۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۰ - ۳۱ تير ۱۴۰۱
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۱۶ نفر از عاملان اصلی درگیری در میدان تره بار جنوب تهران با اقدام به موقع پلیس خبر داد و گفت: در این خصوص سه باب مغازه پلمپ شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا: رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۱۶ نفر از عاملان اصلی درگیری در میدان تره بار جنوب تهران با اقدام به موقع پلیس خبر داد و گفت: در این خصوص سه باب مغازه پلمپ شد.

سرهنگ «جلیل موقوفه ای» در خصوص یک فقره درگیری در میدان تره بار جنوب تهران در خرداد ماه سال جاری و انتشار گسترده کلیپ این درگیری به تازگی در فضای مجازی، توضیحاتی را در تشریح این خبر بیان داشتند.

وی بیان داشت: به محض وصول خبر تیمی از ماموران کلانتری ۱۵۲ خانی آباد رسیدگی به موضوع را بر عهده گرفتند و سریعا به محل اعزام که به محض حضور در محل، درگیری تعدادی از کسبه و کارگران شاغل در محل را مشاهده که سریعا وارد عمل شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه عاملان درگیری با رویت و حضور پلیس به سرعت متواری شده و محل را ترک کردند ادامه داد: ماموران با همکاری پایگاه دهم پلیس امنیت سریعاً در محل اقدامات قانونی لازم را انجام و در تحقیقات و پی جویی‌های انتظامی هویت و مشخصات عاملان اصلی درگیری را شناسایی کردند.

وی افزود: با اخذ مجوز قضایی در یک عملیات منسجم و ضربتی ۱۶ نفر از عاملان اصلی درگیری را دستگیر کردند و در این خصوص سه باب مغازه به دستور قضائی پلمپ گردید.

سرهنگ موقوفه‌ای با بیان اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد خواهد شد در پایان خاطر نشان کرد: متهمان به مرجع قضائی معرفی و راهی زندان شدند.