صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ساعت ۱۵:۰۴
کد خبر: ۶۸۹۷۶
تعداد نظرات: ۱۲۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۷ - ۱۷ تير ۱۳۹۱
همان اوایل که من مشغول به کار شدم؛ ظاهراً تازه آقای احمدی نژاد فهمیده بود که من جزو طرفداران آقای هاشمی رفسنجانی هستم. از همان اوایل فشار را روی آقای پورمحمدی گذاشتند برای اینکه معاون سیاسی حتما باید عوض بشود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
هفته​نامه آسمان در گفت​وگویی با علی جنتی فرزند ارشد آیت​الله جنتی دبیر شورای نگهبان، به نقل از وی از تفاوت موضع آیت الله جنتی در مورد احمدی نژاد نسبت به سال های گذشته خبر داده است.

به گزارش سرویس سیاسی «انتخاب» ؛ بخش هایی از این گفت و گو در پی می آید:

* همان اوایل که من مشغول به کار شدم؛ ظاهراً تازه آقای احمدی نژاد فهمیده بود که من جزو طرفداران آقای هاشمی رفسنجانی هستم. از همان اوایل فشار را روی آقای پورمحمدی گذاشتند برای اینکه معاون سیاسی حتما باید عوض بشود.

* هم دوره آقای پورمحمدی در مدرسه حقانی و خیلی از افراد دیگر بودم.

*ما {با آیت الله جنتی}دائماً رفت و آمد داریم. هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ معنوی ایشان را پدر خودم می دانم و علاوه بر رابطه پدر و فرزندی ایشان همواره از نظر علمی و اخلاقی استاد و راهنمای من بوده اند. لذا برای ایشان بسیار احترام قائل هستم. ایشان از نظر معنوی و مراتب تقوی و زهد و پارسایی شخصیت کم نظیری هستند. از نظر سیاسی طبیعی است که اختلاف نظر داشته باشیم. چون متعلق به دو نسل هستیم.

* در گذشته با ایشان {آیت الله جنتی} زیاد بحث می کردم منتها در طول چند سال اخیر کمتر بحث می کنیم.

* نه من می توانم روی ایشان {آیت الله جنتی} تأثیر بگذارم و نه ایشان می توانند افکار مرا تغییر دهند. ممکن است احیاناً برخی از مباحث به جدل بکشد و احترامی که ما برای ایشان قائل هستیم، خدشه دار بشود.

* نگاه ایشان {آیت الله جنتی} به دولت که تغییر کرده است. ایشان جزو مدافعان سرسخت آقای احمدی نژاد بودند، اما الان دیدگاه ایشان تغییر کرده. این طور نیست که روی مساله ای حالت جزمیت و دگم داشته باشند.

* می توان گفت وضعیت روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر بدترین وضعیت را در طول سه دهه گذشته دارد. یعنی ما الان برای خودمان دوستی در دنیا نگذاشته ایم. وضعیت اروپا که کاملاً روشن است و حتی در حد معاون وزیر هم نمی توانیم رفت و آمدی داشته باشیم. با شرق آسیا هم وضعیت مشابهی داریم. البته با چین و هند روابط نسبتا نزدیک است ولی با بقیه کشورها هم به دلیل مسائل هسته ای و فشارهای آمریکا و تحریکات غرب و هم به دلیل عملکردهای نامناسب خودمان، رابطه مان دچار مشکلات جدی است. آنچه انتظار می رفت این بود که جمهوری اسلامی ایران حداقل رابطه متعادلی را با همسایگان برقرار کند، به خصوص همسایه های عرب حوزه خلیج فارس و نیز کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا. اما نوع عملکرد ما به گونه ای بوده که تقریبا همه این کشورها اکنون علیه جمهوری اسلامی بسیج شده اند. در حوزه خلیج فارس تقریبا با تفاوت طیف هایی که وجود دارد عموما با جمهوری اسلامی مساله دارند، عمانی ها با ما نزدیک تر هستند. احساس می کنیم که قطری ها با ما نزدیکی بیشتری دارند. ولی عربستان سعودی الان بیشترین خصومت را با ایران دارد. بحرین که دنباله روی عربستان است، وضعیتش به همین ترتیب است.

* در کشور ما اصلا سیاست های کلی نظام را نه رئیس جمهور تعیین می کند و نه وزارت خارجه. بخشی از آن توسط رهبری با توسط شورای امنیت ملی تعیین می شود که نهایتاً به تصویب مقام معظم رهبری می رسد و عموماً دستگاه اجرایی در آن چارچوب عمل می کند. وزارت خارجه در واقع مجری سیاست های ابلاغی است نه اینکه تعیین کننده سیاست خارجی باشد.

* وقتی رئیس جمهور اعلام می کند که فلان کشور باید از صفحه روزگار برداشته شود؛ این برخلاف سیاست کلی نظام است و هزینه های زیادی را بر جمهوری اسلامی تحمیل می کند.

* برای منافع ما مهم این است که اگر روزی بشار اسد هم نباشد، سیستم دچار فروپاشی نشود و دولت بتواند با اصلاحاتی که در درون کشور انجام می شود آرا و نظرات مردم را تأمین کند و حمایت از انقلاب فلسطین و نیروهای مقاومت خدشه دار نشود. البته روسیه و چین هم عموماً همین رویه را دنبال می کنند.

* اصلاح طلبان و میانه روهای ایران نمی گویند که در ایران پوشش و نوع حجاب آزاد است، کسی در ایران چنین چیزی نمی گوید
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۲۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴۵
ناشناس
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
زنده باد دکتر احمدی نژاد و همکاران زحمت کش و دلسوزشان.
مهدی
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
آقای جنتی از حوادث خرداد 71 مشهد چه خبر ؟؟؟
او زمان هنر مدیریتی شما در دولت هاشمی کجا بود که ما چیزی ندیدیم
محمد مهدی
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
این روزا چقدر همه اومدن طرف مردم........
علیرضا
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
آقای جنتی، دلت میاد محمود؟؟؟؟؟
امیر حسین
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
چی میگییییییییییییییییییییی؟
امیر
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
به آقای جنتی از طرف ما عرض کنید یه کوچولو، فقط یه کوچولو دیر نیست؟!!!!!!!!!!!................
ناشناس
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
کار دکتر درست است حالا کسی از او طرفداری کند یا نه فرقی نمی کند ایشان اگر کمی انصاف داشته باشید یکی از زحمتکشترینهای منتخب مردم است حالا اگر تحریمهای خارجی ونامهربانیها و خرابکاریهای داخلی دست به دست هم دادند تا ایشان را خراب کنند بماند ولی ایشان بنیان صحیحی را برای مملکت به جا گذاشت که بعدها مردم متوجه خواهند شد 1-مسکن مهر 2-اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها و بعضی کارهای دیگر مثل ساماندهی بانکها و شرکتهای بیمه که به مذاق بعضیها خوش نیامد وبا سنگ اندازی چوب لا چرخ گذاشتن از اجرای کامل آن جلوگیری کردند.
محمد
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
عالییییییی
ناشناس
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
جالببببببببببببببببببببببببببببببببببببنبیتلخحبفانتق9
ناشناس
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
راستی یه سوال ؟
از پدر چه خبر ؟ خوب هستند دیگه ؟
ناشناس
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
ایشان اززعماهستندبعدازهفت سال دارندکم کم متوجه اوضاع میشندخیلی عالیه خداانشاا...امربه ایشان بده شایدتابیست سال آینده ایشان بیشترشناخت پیداکنند.تاوان اشتباهات ودفاعیات ناآگاهانه روهم ماحتماباجون ودل میدیم .
ناشناس
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
پسرم توهم زدی
کریمی
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
احمدی نژاد صد درجه بهتر از کسانی هست که زمانی اونو امام زاده میدانستند حالا از وی فرار میکنن و پشتشو خالی میکنن احمدی نژاد همونه. ببین چه کسانی چه کسای رو بالا میارن بعد میگن کی بود کی بود من نبودم . این یک جریانه جاریه تو مملکته ما....
ناشناس
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
مرغم آرزوست
ناشناس
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
البته خیلی از مسئولین می دانند که شما با ابوی گرامتان اختلاف نظر دارید و ایشان زیاد به حرفهای شما اهمیت نمی دهند ولی الان این استاد اخلاق برای تائید کردن احمدی نژاد و دارودستش و بوجود آوردن این وضع در قیامت چه پاسخی به خدا می دهد البته نباید فراموش کرد که دیگر خدا , کدخدا نیست .
مرتضی
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
پسر خوب اینکه فلان کشور باید حذف شود اسرائیل است آنرا هم رئیس جمهور نگفته بلکه حضرت امام گفته کمی مطالعه کن
علی
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
شما غیب می گید برادر جان یا دیدین ؟ نیت تون از این حرفا چیه ؟ چی رو میخواید پاک کنین؟...
نیلو
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
واقعا که چه زرنگین و چه دورو الان که داره میره دارین میگین احمدی نژاد اخه ،بده فلانی خوبه من طرفدارش بودم... حالا کی گفته اون خوبه!!!!
ناشناس
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
پسر نوح با بدان بنشست و خاندان نبوتش گم شد
علي
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
اقاي جنتي كه در نماز جمعه عملا به خاطراحمدي نؤا شكركذار خداوند بودند، اميدوارم خداوند، در صدها سال باقيمانده إز عمر با بركت اين بزركوار أيشان را مورد أمرزش قرار قرمايند . 
پارسا
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
در مناظره های 88 چند مطلب روشن شد: 1- رییس جمهور موقت که آدم بیخودی بود. 2- اولین رییس جمهور که خائن بود. 3- دومین رییس جمهور که آدم حسابی بود حتی دو ماه هم نذاشتنش. 4- نخست وزیر 8 ساله جنگ که خائن شد و فتنه خواه. 5- رییس مجلس و نزدیکترین یار که خائن از آب در اومد و دزد و بالاخره معلوم نشد سر اون 300میلیون چی آورد. 6- چهارمین رییس جمهور و سردار سازندگی که همه بچه هاش دزد از آب دراومدن و خودشم بنده خدا روزنامه کیهان نفهمید ثروتشو از کجا آورده. این آخری هم که داره همه چی رو داغون میکنه و اولین سرتیتر کیهان بعد از اتمام ریاست جمهوریش حتما درباره خیانت این یکی خواهد بود. بابا یکی به من بگه این باباهای ما چشون شده بود دوست داشتن آدمای اینجوری بیان جای آدمای اونجوری رو بگیرن.
قلمعلي
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
اينكه ميگوئيد دردنيا كسي به ما احترام نميگذارددرجواب بايد به شما گفته شود خودكرده راتدبيرنيست.
عادل
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
آقا زاده که میگن شمایی؟؟ خوشبختم قربان .
ناشناس
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
ملت زودتر از آیت الله جنتی رئیس جمهور رو شناخته بودن.
ناشناس
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
آیا سایت شما با پول تو جیبی جنتی اداره می شود؟
ناشناس
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
پسرش هم پيره!!!
حقیقت گو
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
اینا همش شعاره دست بردارید آقازاده ها................
ناشناس
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
سلام
جانا
اين خبرها نيست كه مي گويي
دور از خواب بيدار شديد
ناشناس
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
باباي شما مثل همون هايي هست كه با اختراع
بلندگو و دوربين عكاسي مخالف سرسخت آن بودند
ولي وقتي ديدند كاربرد دارد خوشان نيز استفاده كردند
ناشناس
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
آقاي علي جنتي حالا بعد از اين فرمايشات لطفا به اين دوسوال پاسخ دهيد:1) چه كساني بصيرت داشتند؟ 2) چه كساني بصيرت نداشتند؟
امیر
|
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
ما که عوام بودیم از همون اول داد زدیم این آقا به درد حکومت نمیخوره گفتید منافقیم و فتنه انگیزیم
شما که خواص بودید (البته از نوع بی خاصیت ) 7سال طول کشید تا بفهمید ؟
اثر پیریه دیگه زیاد به دل نگیرید
میدونم انتخاب جون منتشر نمیکنه اما همینکه حرفمون را زده باشیم کافیه
حق گو
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
چرا هروقت یه طرف میخواد طرف مقابل بی بصیرت است ولی با اینکه تعارض پیدا کردند این بی بصیرتی مال خودشون نمیتونه باشه؟؟!!!
پوریا
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
پدر شما باید 3سال پیش تشخیص صلاحیت میداد دیر شده دیگه الآن...
احمدی نژاد برای مردم همون احمدی نژاد سال 84هست که یه روز هاله نور میدید یه روز تو چشم مردم نگاه میکرد و دروغ میگفت یه روز کلا بیکاری و تورمو رد میکرد یه روز ایرانو آزادترین کشور دنیا میدونست یه روز خزرو به روسیه میبخشید و الی آخر...
اما مشکل اینجاست که با از ما بهتران رابطش بهم ریخته.اینکه فلان کشور اروپایی مارو آدم حساب نمیکنه همه مقصرن اما مطمئنم احمدی نژاد تمام مشکل آفرینیاش مال داخل کشور بوذه و تو روابط خارجی نقشش از خیلیها کمتر بوده
مگه دوستان خودجوش با نامه کتبی احمدی نژاد شیشه سفارت عربستانو شکوندن؟یا مگه تسخیر سفارت انگلیسو احمدی نژاد دستور داد؟!
دیر شده آقایون جنتی بزرگ و کوچک...
خدا بین ما و شما حکم خواهد کرد آقایون بصیر دیروز و نادم امروز!
ناشناس
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
بگو کیا اینو به ملت ایران 8 سال تحمیل کردند.
مصطفى خانا
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
پسر نوح يا بدان بنشست خان دان نبوتش گم كرد
از اهالی روستای سار کاشان
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
مدافعان سرسخت اوضاع کشور را خوب درهم و برهم کردند! ما از اول می دانستیم کار سپردن به بی تجربه ها فرصتهای طلایی پیشرفت و تعالی را از کشور سلب می کند.
اصغر
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
نمیگم همه مشکلات ولی اکثر مشکلاتی که ما داریم از تحریم همین کشورهایی است که جناب فرزند میفرمایند ما باید باهاشون رابطه خوبی داشته باشیم، بی غیرتی یعنی همین که ما با هر شرایطی سعی کنیم رابطمونو با کشورهای دیگه حفظ کنیم اونم کشورهایی مثل عربستان و آمریکا و انگلیس، بدبخت اونا با وجود مردم ایران مشکل دارن هر بهانه بگیرن و ما رفع کنیم یه بهانه دیگه میگیرن. 40 ساله کارشون همینه. اما بقیه قضیه مشکلات که داخلی هستش ناشی از عدم کفایت و کارآمدی بعضی از مسئولین هست که شناخته شده هم هستند ولی موندم چرا هیچ کاری بر علیه شون نمیشه . منافق خیلی خطرناک تر از دشمن مستقیمه خبردار باشید که اگه جلوشونو نگیرین همین منافقا یه روز بیچارمون میکنن، آمریکا و اسرائیل و انگلیس و... خر کی باشن که بتونن غلطی بکنن.
ناشناس
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
آین آقازاده تا امروز پیدا نبوده. داره برای ریاست مهوری آماده می شه
ناشناس
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
مردم 4 سال پیش همینارو گفتند که زدیدشون و بهشون گفتید عامل استکبار و از این حرفها
یعنی الان پدرتون هم عامل استکبار هستند؟
یعنی امام زمان هم که احمدی نژادو تو خواب فلانی تایید کردند, استغفرالله عامل استکبار هستند و یا این ما هستیم که دین و اما زمان و همه اعتقادات به سخره گرفته ایم برای رسیدن به قدرت ؟
خدا عاقبت اون دنیای همه را به خیر کند
ناشناس
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
جناب خزعلی ، ابوی محترم شما به اندازه کافی برای این مملکت و این مردم هزینه ایجاد کرده است. امیدوارم روز قیمت بتواند پاسخ اعمالش را بدهد.
ناشناس
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
از پدر بپرسيد پدر عزيز. شما و دوستان و همفكران شما بصيرت داشتند يا مخالفانتان؟!
مكارمي
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
همه حرفاشو قبول دارم ولي اين كهميگند زهد و تقوي آقاي جنتي بالاست. بنده دليل دارم كه اينطور نيست چون جناب جنتي چندتا دروغ بزرگ گفتند كه از گناهان كبيره است مثلا در جماران در حضور ميليوني مردم گفتند سران با قول ايشان فتنه يك ميليارد از خارج پول گرفته اند! خب اين يك دروغ حالا كو تقوي ايشان؟؟
ناشناس
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
راستی شهر شما هم مرغ ارزون شد؟؟
کیلویی4700تومن ارزوووووووووووووووون!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
اين متشرعين هميشه روزه هستند و با نان و نمك روزگار ميگذرونند...... كي مرغ ميخورن؟
ناشناس
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
مرغ سر خیابون شما کیلویی چنده؟؟
پاسخ ها
ایمان ایمانی
| |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
مرغ زنده یا مرغ مرده یا منجمد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!دقیقا کدومو میگی؟
وطن پرست
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
ای بابا فکر کردین با این حرفا ما پشت دکتر رو خالی میکنیم.نه خیر داداش ما تا اخرش هستیم...
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
این وطن که تومی پرستی کیه؟؟؟؟
وطن رادربرزیل وآفریقا واروپا و... خوارکردید بس نیست
ناشناس
| |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
شما سه نفر?????!!
ناشناس
| |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
باش تا اموراتت بگذره.
مسعود
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
امام خميني ره فرمودند " تعهد و تخصص" دو بال پرواز اين كشور هستند اما با كمال تاسف مي بينيم كه در همه حوزه ها سالهاست كه فقط تعهد در نظر گرفته مي شود (تازه در اين مورد هم شك و ترديد فراوان وجود دارد چون بوده است كه افرادي با چهره هاي به ظاهر انقلابي . تخلفات بزرگي انجام داده اند..) و از تخصص در مورد پستهاي بزرگي كه در اختيار افراد قرار مي گيرد خبري نيست. اين است كه سال به سال در حوزه هاي مختلف به خصوص اقتصاد. محيط زيست و ... افت مي كنيم.
ناشناس
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
مرغ ایرانی رکورد دنیا را شکست.تیتر و خبرش جالبتر از این بود
ناشناس
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
امروز حاج آقا رفیعی تو برنامه سمت خدا حرف جالبی میزدن
میگفتن که مسئولین ما به جای اینکه بیان گرونی و تورم رو کلا انکار کنن با مردم رو راست باشن و بگن بله گرونی و تورم هست اما ما داریم تلاش میکنیم از شدتش کاهش بدیم که به مردم کمتر فشار بیاد

آقایان محترم کمی خیلی زیاد دیر به فکر افتادن...
ناشناس
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
منم نظری ندارم
شهریار خرمدین
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
سلام ودروذ فراوان بر آزاداندیشان و واقع بینان
پاسخ ها
ساسان
| |
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
اینا تو شرایط خاصی ازاد اندیش می شن ولی بعد همه چی رو فراموش میکنند فقط برا منافع شخصیشونه
ناشناس
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
آدم که خودش صحیح و سالمه که دیگه وکیل وصی نمی خواد
ایشون لازم نکرده از زبان پدرشون سخن بگویند
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
شماالآن اززبون کی داری حرف میزنی؟؟؟
عادت دارین اززبون6میلیارد جمعیت کره زمین حرف بزنید
ناشناس
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
خب از طرفدار آقای هاشمی هم غیر از این توقعی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
اشتباه مثبت دادم
داری
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
شرمنده میشه یک نفر کلمه بصیرت !!!!!! رو برای من معنی کنه ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
مصلحت انديشي....
ناشناس
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
وقتی پسر ایشان با افکار پدر مشکل داره، چه انتظاری از بقیق مردم میره...؟؟؟!!!!!!!!
آرمین 23
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
پدر جنابعالی بنا به دلایلی!! حالا دیگر مدافع سرسخت ایشان نیست.. مردم کاملا نشان داده اند ایشان همیشه!!!!!!! محبوب بوده و هست
محمد
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
اینجاست که تفتوت دیدگاه دو نسل معلوم میشه.این روزگار ، روزگار اعلام براءت پدر ها از پسرها و دختر های خودشون بود.شاید فردا هم آیت الله جنتی رو مجبور کنند که از پسرش اعلان برائت کنه.
ناشناس
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
ایشان همواره از نظر علمی و اخلاقی استاد و راهنمای من بوده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
ایشان دفیقن یعنی کی ! پدر یا پسر ؟
ناشناس
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
خیلی این صحبت ها عجیبه! باید منتظر بازتاب های این حرف ها باشیم
ناشناس
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
پس اون چریان بصیرت کچارفت که میبایست ازاول شناخت داشته باشند پس معلومه نه بصیرت دارند ونه گوش شنوا که همه این موارد را سال 88 به همه گوشزد کردند یک باردیگر مناظره چناب اقای موسوی با احمدی را باتفاق گوش کنید
ناشناس
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
تعجب می کنم چنین حرفهایی می شنوم ولی برام جالبه
هيچ
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
برادر جان ..
نگاه پدر به احمدي نژاد تغيير كرده يا عمر مفيد سياسي احمدي نژاد به سر آمده ؟
رحیم
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
اجمدی نژاد تغییری نکرده پدر جناب عالی احساس حطر کرده . قابل توجه کسانی که شورای نگهبان را حق مطلق میدانند
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
دمت گرم عالی گفتی
ناشناس
| |
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
ای ول
شاکی
| |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
خوب اومدی
ناشناس
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
حضرت آيت ؟؟؟ !
خداوكيلي! آقاي احمدي نژاد رجل سياسي و مذهبي است؟
ایرانی55
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
واقعا از تعجب شاخ دراوردم! حرف راست!!!!؟؟؟؟؟
چقدر خوبه که ادمها راستگو باشن و به شعور مردم احترام بگذارن !
ناشناس
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
جناب دبیرشورای نگهبان متخصص تشخیص صلاحیت حالا وقت دارید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
چرا فرزندان مقامات ارشد و سرسخت اكثرا مخالف نظرات پدرانشان هستند؟!

فرزندان خزعلي، جنتي، رضايي و خيلي هاي ديگه
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
واعظان کین جلوه بر محراب و منبر میکنن چون به خلوت روند ان کار دگر میکنن
رحیم
| |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
این یک تاکتیک حفظ خانواده است در باند قدرت . فیلم پدر خوانده را ببین . مهم خانواده میباشد . ارزش و هنجار ها برای ما مردم پاپتیست و موعظه آقایان در منبر .
پورياپ
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
خوبه الحمدالله داريدبحرف ملت ميرسيد
ناشناس
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
بهتره پدره محترمتون و بعضی ها به اشتباه محاسباتیشان اعتراف کرده و استعفا دهند .
پورياپ
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
خوبه الحمدالله داريدبحرف ملت ميرسيد
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
حتما منافع شان در خطره و الا همانی هستند که بودند
ناشناس
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
برادر حرف تازه چی داری؟راه برون رفت از این مخمصه خود کرده چیه؟سرعت افسار گریخته تورم رو چطوری باید مهار کرد؟با وضعیت اسفناک ارزش پول ملی و همینطور اوضاع تولید به کما رفته و واردات چاق و چله چکار باید کرد؟سرمایه گذاری در صنعت استخراج نفت و عادی سازی روابط با کشورهای دیگه رو چگونه ترمیم باید کرد؟ اینا رو بگو و گرنه تمام این فرمایشات شما رو حتی بچه های دبستانی هم میدونن که.گروه دانشمند و کارشناسی بیاد و برای مسائل ذکر شده راه حلی عملی,منطقی و کارشناسانه ارئه کنه.آخه اینکه همه میان و آنچه رو که در این سالها از دست دادیم بر شمرند و تنها مرثیه سرایی کنند و بگذرند که ارزشی نداره
ناشناس
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
تکلیف اشتباهات این چند ساله اخیر افراد افراطی چه میشود؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
هیچ.فقط مردم برای چند قرن چوبش را خواهند خورد و آیندگان اگر بتوانند خواهند نوشت که بر ما چه گدشت....
ناشناس
| |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
بزنید به خساب بصیرت بعضی ها !
غزل
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
من مجذوب چهره ایشان شده ام
پاسخ ها
حمید
| |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
ای کلک!
غزل
| |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
نمی دونم الآن باید از این همه منفی خوشحال باشم یا از ای کیو بعضی ها عزا بگیرم !!
ناشناس
| |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
مد نظر باشد ایشان متاهل است
حسین
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
این حضرت والا که از مخلصان اربابشون هاشمی رفسنجانی هستند
ناشناس
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
یادش بخیر اون موقع که پدر ایشان در نمازجمعه خاطره خواب دیدن امام زمان در مورد احمدی نژاد را تعریف می کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
دقیقا چه زمانی این حرفو زده؟؟؟
واقعا بوده همچین چیزی ؟؟؟
محمد
| |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
یا تایید مستقیم کابینه دولت توسط امام زمان!!!
ناشناس
| |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
مشکل مردم ما اینه که تاریخ را خوب نمی خوانند و حافظه کمی دارند که همه چیزو زود فراموش می کنند
ناشناس
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
جون انتخاب نظرات را بیخیال نشو.
نوید
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
حضرت ابوی برای اینکه خاتمی نباشد احمدی نژاد که هیچ مشایی را هم تحمل می کند
پاسخ ها
صادق
| |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
اینوخوب آمدی نویدجان
ناشناس
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
عجب
چی شده دوران ریاست جمهوری دکتر داره تموم میشه و همه دارن دورشو خالی میکنن
ناشناس
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
با حرف هایی که این فرزند زد الان آیت الله جنتی حضرت نوح رو درک می کنه...
پاسخ ها
غزل
| |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
همه جوره درک می کند
ناشناس
| |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
حتی خیانت قابیل رو هم درک میکنه
دنیادیده
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
خوب ... بعد ...
ما به این نتایج 4 سال قبل رسیده بودیم ...
جدیدا چه خبر ؟؟؟
پاسخ ها
دنیا دیده تر !
| |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
ما به این تنایج 8 سال قبل رسیده بودیم عزیز دل برادر!!!!!!
رضا
| |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
وماهم 7سال قبل رسيده بوديم
محمد
| |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
بصیرت یعنی این که 4 سال بعد بفهمی.
ناشناس
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
خدا حفظ کند جناب جنتی را ما هم از طرفداران هاشمی هستیم واز خداوند میخواهیم که ذخایر انقلاب را برای ما نگهدارد
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
مگه نفته که چند میلیون سال دوام بیاره ؟
ناشناس
| |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
هه !!!!
ذخایر رو خوب اومدی .
ناشناس
| |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
با کدام بخش مخالفید ؟
حمید بابا
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
چقدر شبیه باباشه
ناشناس
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
اینروزا ....همه چقدر مهربون شدن.....!!!!
پاسخ ها
javad
| |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
حتي برادراي توي ايست بازرسي
ناشناس
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
با با ميدونن شما دارين چه حرفهايي ميزنين ؟!!!
عصر یخبندان
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
پسرم ...!!!...این حرفا را میزنی یه موقع پدرت ترا ...اق والدین میکنه...!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
این اسم عصریخبندان متعلق به نویسنده کامنت رادقت نکرده بودم خیلی جالبه
ناشناس
| |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
آقای علی جنتی عزیز هر چی شما و حاجی آقاتون بگن همونه / کی غیر این بوده که حالا باشه
سعيد
| |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
نظر من و امثال من اگر تغيير مي كرد مهم نبود،ولي وقتي نظر يك مخصص شوراي نگهبان عوض شود بايد به كل نظرهاش شك كرد
ناشناس
| |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
بیشتر بنظر میاد چون از مناصب دولتی خلع شده اند شکواییه دارند دلشان برای ملت نسوخته