صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ساعت ۲۰:۴۲
کد خبر: ۶۹۱۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۲ - ۱۹ تير ۱۳۹۱
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس جمهوری سوریه در گفتگویی با تلویزیون آلمان با اشاره به حمایت گسترده آمریکا از گروههای مسلح امکان برگزاری گفتگو با وجود ادامه جنایات تروریستها را بی نتیجه توصیف کرد.

به گزارش مهر به نقل از روزنامه الاخبار، "بشار اسد" در گفتگویی با تلویزیون" ای آر دی" آلمان گفت: آمریکا با حمایت از گروههای مسلح در راستای بی ثباتی سوریه حرکت می کند.

وی افزود: آمریکایی ها از گروههای مسلح حمایت گسترده ای به عمل می آورند و همه کسانی که به تروریستها کمک می کنند در جنایات آنها شریکند.

رئیس جمهوری سوریه بیان کرد: حامیان سیاسی، تسلیحاتی و مالی گروههای مسلح در جنایاتی که آنها علیه ملت سوریه مرتکب می شوند سهیم هستند.

بشار اسد گفت: ما باب گفتگوها را با هیچ طرفی  در صورتی که قصد کمک به حل مشکلات سوریه را داشته باشد نمی بندیم البته این به شرطی است که تلاشها جدی و صادقانه وجود باشد.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهوری هر کشوری نباید از رویارویی با چالشها فرار کند و ما هم اکنون با مشکلات عدیده ای علیه کشورمان روبرو هستیم اما ما در عین حال در صورتی که پایگاه مردمی نداشته باشیم در قدرت نمی مانیم.

وی افزود: این موضوع را مردم از طریق انتخابات مشخص می کنند من از حمایت مردمی برخوردارم اما آماری از میزان محبوبیتم ندارم.

رئیس جمهوری سوریه با اشاره به کشتار غیر نظامیان در سوریه گفت: اگر می خواهید بدانید چه طرفی آنها را کشته است ابتدا باید مشخص کنید کشته شدگان چه کسانی هستند زیرا این قربانیان که شما از آن سخن می گویید از طرفداران حکومت هستند.

وی افزود: از جنایت الحوله سخن می گویند اما فراموش کرده اند که صدها نفر از خارج شهر به آن منطقه آمده اند.

بشار اسد خاطرنشان کرد: مخالفان را القاعده، افراط گرایان و قانون شکنان که سالها از چنگ پلیس فرار کرده اند تشکیل می دهند.

رئیس جمهوری سوریه بیان کرد: گفتگو گزینه استراتژیکی است اما  تا زمانی که تروریسم وجود دارد گفتگو بی فایده است.در شرایطی که مردم و نظامیان را می کشند نمی توان به گفتگو پرداخت.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجید
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
ها این دروغا که گفتی همش راست بید....
بهروز
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
جه جالب تروریستها!