صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

يکشنبه - ۰۹ شهريور ۱۴۰۴
کد خبر: ۷۷۰۶۵
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۷ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۱
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دکتر احمد حاجبی، رئیس سلامت روان وزارت بهداشت ایران، اعلام کرد ۲۱ درصد جمعیت ایران دچار اختلالات روانی هستند.

به گزارش «انتخاب» ؛  حاجبی در ادامه گفت: «یک درصد از این اختلالات در زمره انواع شدید به شمار می‌رود.»

رئیس سلامت روان وزارت بهداشت خاطرنشان کرد که مشاوره‌های روانشناختی در گذشته به طور کامل نادیده گرفته می‌شدند و تحت پوشش بیمه قرار نداشتند، اما قرار است این طرح تا پایان سال جاری در ایران اجرایی شود.