صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ساعت ۰۳:۴۲
کد خبر: ۷۸۹۵۲
تعداد نظرات: ۱۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۰۸ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
رجانیوز، مهمترین حامی رسانه ای احمدی نژاد طی این هفت سال، امروز عکسی را از میرحسین موسوی با احمدی نژاد منتشر کرده است و در تیتر آن نوشته بود:"عرض ادب میرحسین به احمدی نژاد". به نظر شما چه رخ داده است؟!
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۱۴۶
غیر قابل انتشار: ۱۷
مهدی
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
سلام عکس متعلق به دوره اول ریاست جمهوری احمدی نژاد است که مرحوم حسن حبیبی رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی بودند و موسوی هم رییس فرهنگستان هنر بود.
مینا
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
عکس فتوشاپ است.
ناشناس
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
در ضمن قد مرحوم حبیبی از احمدی نژاد بلند تر بود.
ناشناس
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
این عکس واقعی نیست ، به دلایل زیر :
1 - ظاهرا" فرد سمت چپ آقای موسوی دست چپش را بالا آورده اما در واقع دست از آرنج خم نشده بلکه از بازو زاویه 90 درجه گرفته و خم شده که غیر ممکن است و حتی آقای حداد عادل با اون فرد داره حرف میزنه اما زاویه دید اون آقا که ظاهرا دست چپش را هم به پشت آقای عادل گرفته به طرف ایشان نیست .
2 - به سطح زمین دقت کنید ! پای آقای موسوی و فرد سمت چپ آنها در یک سطح نیست و این هیچ توجیهی ندارد .
3 - به سایه آقای! احمدی نژاد توجه کنید ، مسیر سایه اصلی و پررنگ به پشت است پس باید سایه آقای موسوی به روی فرد کنار ایشان بیفتد که این اتفاق نیفتاده است .
4 - کیفیت تصویر افراد با هم همخوانی ندارد
5 - میز پشت پای آقای!! احمدی نژاد رو می بینید ؟ در واقع میز آنقدر بزرگ است که از پای احمدی نژاد هم رد کرده و کاملا مسیر مسدوده ، پس احمدی نژاد چطوری یهو به اونجا اومده ؟؟؟؟( مشایی با جادو ظاهرش کرده ها ؟؟ )
6 - احمدی نژاد باید در حال عبور از جلو افراد بوده که همه بلند شدن براش ، در علت 5 گفتم که میز اجازه عبور هیچ کس رو از جلو حضار رو نمیده ، در ضمن چرا پاهای احمدی نژاد جفت هستند و چرا در حال گام برداشتن نیست ؟؟؟؟؟ پس نشون میده که احمدی نژاد در یک جا ایستاده و در حال حرکت نیست . خب چرا یه نفر جلو میز و در دوقدمی حضار باید ایستاده باشه و هرهر بخنده ؟؟؟؟؟
7- چرا هیچ کدوم از افراد به آقای موسوی و آقای! احمدی نژاد نگاه نمی کنن ؟ انگار افراد دارن به روی یک سن نگاه می کنن .

در کل مشخصه که نه آقای موسوی و نه فرد سمت چپ ایشون و نه احمدی نژاد در این عکس حضور نداشتن و این عکس به صورت خیلی ضعیف و ناشیانه دست کاری شده .
ولی سوال اینجاست که چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این کارها به چه قیمتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
این عکس واسه 7 سال پیشه موقعی که اقا تازه رئیس جمهور شده بوده
ناشناس
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
تعظیم و احترام آدم های بزرگ به آدم های کوچک تر از خود نشان از بزرگواری و عظمت روحی آنها دارد - اما احترام آدم های کوچک به بزرگان یا نشانه احترام است یا نشان ترس یا نشان طمع - پیامبر عزیز اسلام حتی به بچه ها سلام می کردند .
ناشناس
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
اگه كسي ميدونه به ما هم بگه
SINA
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
ادب مرد به ز دولت اوست...
اميراحسان
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
با ادب باش تا بزرگ شوي
كه بزرگي نشانه ادب است

و از كوزه همان برون تراود كه در اوست
مير نميتونسته جور ديگه اي رفتار كنه
منتظر
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
"ادب مرد به ز دولت اوست."
اين شعار ميرحسين در مناظره انتخاباتي‌اش با احمدي‌نژاد بود. به نظر مي‌رسد اين عكس مربوط به دور اول رياست جمهوري احمدي‌نژاد باشد (به كاپيشن مشهور او توجه كنيد!) اما حتي اگر همين امروز هم با احمدي‌نژاد مواجه شود، برخورد ناشايستي نخواهد كرد.
زنده باد ادب، زنده باد عشق
علی
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
این عرض ادب نیست ، این نشانه ادبه !
ناشناس
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
فکر کنم دور اول ریاست جمهوری احمدی نژاد هست..البته در دیدار با رئیس (میر حسین موسوی)و اعضاء فرهنگستان
ناشناس
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
يک اتفاق کاملا عادی است روزانه همه ما در مواجهه با اطرافيان و دوستان اینگونه احترام می گذریم و هیچ چیز ویژه ای نيست به هر حال يک مراسم رسمی است وقتی يک سخنران برای حضور پشت تریبون می رود همهاطرافیان احترام می گذارند حتی اگر احمدی نژاد باشد
وفا دلگیر
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
کسی که این عکس را درست کرده خیلی مبتدی بوده‌است با یک کمی دقت متوجه می‌شویم که این عکس دستکاری شده‌است، صورت افراد پشت سر احمدی‌نزاد را ببینید، یکی شرق را می‌بینه و یکی غرب را از آن گذشته نمیشه فردی که در بین احمدی نزاد و موسوی ایستاده یک دستش پشت احمدی نزاد باشه و یک دستش هم مستقیم و راست و بدون خمیدگی باشه. از طرف دیگر این آقا نمی‌تواند اینقدر بی ادب باشد که پشت به دیگران راحت ایستاده باشد. کسی هولش هم نمیده که بگیم مجبوره. عجب کارهایی می‌کنند. بابا با این کارها محوبیبیتها بیشتر می‌شود؟؟؟؟؟
بیگی
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
کی؟ کجا؟ با این عکس و توضیح موذیانه خود چه هدفی دارید؟