صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

دوشنبه - ۱۷ آذر ۱۴۰۴
کد خبر: ۸۹۸۷۴۹
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۷ - ۱۶ آذر ۱۴۰۴
در دو روز اخیر و در پی ماجرای دوی ماراتن کیش، خبرگزاری مهر وابسته به سازمان تبلیغات که از بودجه عمومی ارتزاق می‌کند، اقدام به انتشار ۲۰ خبر درمورد کیش کرده تا التهابات بیشتری را دامن بزند.  
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در دو روز اخیر و در پی ماجرای دوی ماراتن کیش، خبرگزاری مهر وابسته به سازمان تبلیغات که از بودجه عمومی ارتزاق می‌کند، اقدام به انتشار 20 خبر درمورد کیش کرده تا التهابات بیشتری را دامن بزند. 
 
به گزارش «انتخاب»؛ حجم حملات و گزارش‌های اختصاصی این خبرگزاری که حتی قابل مقایسه با تعداد اخبار اختصاصی‌اش پیرامون جنگ ۱۲ روزه نیست، به قدری‌ست که انگیزه‌های کلان‌تری برای مدیرانِ اصلی این رسانه می‌توان متصور شد؛ چندان که به گواه سازمان تبلیغات، جریانات سایبری بسیاری در دل این مجموعه پرورش یافته و هم‌اینک در فضای مجازی مشغول فعالیت هستند. 
 
بررسی‌ها اما نشان می‌دهد که این خبرگزاری که به لیدر انتشار اخبار و تولید شکاف‌های ملی در جامعه تبدیل شده، در سال ۱۴۰۲ و دوره‌ی ریاست‌جمهوری مرحوم رییسی، تنها با انتشار گزارش رپورتاژی از ماراتن کیش -آن‌هم با حذف تصاویر زنان که مبادا علیه دولت وقت تعبیر شود- اکتفا کرده است!