صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

سه‌شنبه - ۰۲ دی ۱۴۰۴
کد خبر: ۹۰۱۵۶۷
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۰۹ - ۰۶ آبان ۱۴۰۴
به منظور ارتقای کیفیت خدمات، بهبود تجربه مشتریان و یکپارچه‌سازی فرآیندهای پاسخگویی، واحد رسیدگی به شکایات به مرکز ارتباط با مشتریان بیمه پارسیان افزوده شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

این اقدام در راستای سیاست‌های کلان بیمه پارسیان برای توسعه ارتباطات دوسویه با بیمه‌گزاران و افزایش رضایتمندی آنان انجام شده است. با الحاق این واحد، تمامی فرآیندهای مرتبط با دریافت، پیگیری و پاسخگویی به شکایات و پیشنهادهای مشتریان به‌صورت متمرکز و از طریق مرکز ارتباط با مشتریان مدیریت خواهد شد.

بر اساس این طرح، مشتریان می‌توانند از طریق شماره تماس‌های 8259-021 داخلی 1، پورتال الکترونیکی به آدرس crm.parsianinsurance.com یا سایر درگاه‌های ارتباطی شرکت، ضمن دریافت مشاوره و راهنمایی‌های لازم، شکایات و بازخوردهای خود را به‌صورت مستقیم ثبت و پیگیری کنند.