صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۱ تير ۱۴۰۵
کد خبر: ۹۲۷۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۰۲ - ۰۱ تير ۱۴۰۵
ملی‌پوشان فوتبال ایران پس از تساوی مقابل بلژیک در رختکن نوشتند: با افتخار به لس‌آنجلس آمدیم، با جوانمردی رقابت کردیم و با سربلندی این شهر را ترک می‌کنیم. لس‌آنجلس، از مهمان‌نوازی تو سپاسگزاریم. و از همه ایرانیانی که در این ۱۸۰ دقیقه با تمام قلب، صدا و وجود خود برای ایران ایستادند، سپاسگزاریم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ملی‌پوشان فوتبال ایران با #١۶٨ بار دیگر در لس آنجلس یاد شهدای مظلوم میناب را زنده کردند و نوشتند:

از ایران باستانِ چند هزار ساله تا ایرانِ متمدنِ امروز، روح ایران زنده و استوار مانده است.
با افتخار به لس‌آنجلس آمدیم، با جوانمردی رقابت کردیم و با سربلندی این شهر را ترک می‌کنیم.
لس‌آنجلس، از مهمان‌نوازی تو سپاسگزاریم.
و از همه ایرانیانی که در این ۱۸۰ دقیقه با تمام قلب، صدا و وجود خود برای ایران ایستادند، سپاسگزاریم.
آرزومند صلح، احترام و دوستی میان همه ملت‌های جهان هستیم.