صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۴ تير ۱۴۰۵
کد خبر: ۹۲۷۴۹۴
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۱ - ۰۴ تير ۱۴۰۵
وزیر امور خارجه بحرین در جریان نشست مشترک کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و ایالات متحده در منامه گفت: از تلاش‌هایی که به امضای یادداشت تفاهم میان واشنگتن و تهران منجر شد، استقبال می‌کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عبداللطیف بن راشد الزیانی، وزیر خارجه بحرین از امضای یادداشت‌ تفاهم میان ایران و آمریکا استقبال کرد.

به گزارش انتخاب، وزیر امور خارجه بحرین در جریان نشست مشترک کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و ایالات متحده در منامه گفت: از تلاش‌هایی که به امضای یادداشت تفاهم میان واشنگتن و تهران منجر شد، استقبال می‌کنیم.

وی افزود: کشورهای شورای همکاری خلیج فارس چشم‌انتظار فصل جدیدی هستند که بر پایه احترام به حاکمیت کشورها و حفاظت از مسیرهای دریایی بنا شده باشد.