پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : پرستیوی از ایجاد یک خط ارتباطی میان ایران و امریکا در تنگه هرمز برای جلوگیری از بروز حوادثی که میتواند به تشدید تنشهای نظامی منجر شود خبر داد.
به گزارش «انتخاب»؛ پرستیوی نوشت: یک خط ارتباطی میان ایران و ایالات متحده در تنگه هرمز ایجاد شده است تا به جلوگیری از بروز حوادثی که میتواند به تشدید تنشهای نظامی منجر شود، کمک کند.