پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : تسنیم: تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه مسابقات لیگ ملتها برابر ژاپن تن به شکست داد.
تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در هفته دوم لیگ ملتها از ساعت 18:30 امروز (جمعه) به مصاف ژاپن رفت و با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شد.
ایران در ستهای اول و دوم با نتایج 25-20، 25-19 باخت اما در دستهای سوم 25-20 و 25-23 به برتری رسید. در نهایت در ست سوم ژاپن 15-12 به برتری رسید.
شاگردان پیاتزا در 6 دیدار گذشته خود پنج شکست و یک برد کسب کردهاند و روز یکشنبه 7 تیر از ساعت 15 به مصاف کوبا خواهند رفت.