پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ایرنا: استاندار خوزستان در پی تداوم آتشسوزی در منطقه حفاظتشده خاییز بهبهان و تشدید شرایط ناشی از وزش باد، خواستار اعزام بالگرد آبپاش برای مهار حریق در این منطقه شد.
سید محمدرضا موالیزاده شنبه در تماس با رییس سازمان مدیریت بحران کشور، ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت حریق در منطقه حفاظتشده خاییز بهبهان، خواستار بسیج امکانات ملی برای مهار این آتشسوزی شد.
استاندار خوزستان با اشاره به گستردگی آتشسوزی و دشواری عملیات اطفای حریق، بر ضرورت اعزام یک فروند بالگرد آبپاش از سوی جمعیت هلال احمر و سایر دستگاههای مسئول تاکید کرد.
موالیزاده ادامه داد: روند مهار آتشسوزی با مسئولان محلی، استانی و دستگاههای امدادی به صورت منظم در حال پیگیری است.