صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۶ تير ۱۴۰۵
کد خبر: ۹۲۷۷۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۵ - ۰۶ تير ۱۴۰۵
محمدحسین میثاقی در یک برنامه تلویزیونی گفت: اوسمار بعد از بازی دیشب اخراج شد و کارش تمام است. پرسپولیس با اسکوچیچ بسته است. مدیرعامل پرسپولیس وعده داده بود که اگر پرسپولیس قهرمان نشود کل حقوق و مزایای ۳ سال گذشته‌اش را پس بدهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمدحسین میثاقی در یک برنامه تلویزیونی گفت: اوسمار بعد از بازی دیشب اخراج شد و کارش تمام است. پرسپولیس با اسکوچیچ بسته است. مدیرعامل پرسپولیس وعده داده بود که اگر پرسپولیس قهرمان نشود کل حقوق و مزایای ۳ سال گذشته‌اش را پس بدهد.