پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیر
پروژه پیشخوانهای شهرنت بانک شهر با اشاره به راه اندازی 350 پیشخوان
شهرنت در سراسر کشور گفت: ارائه خدمات در شهرنتها در سراسر کشور جهت تسهیل
در ارائه خدمات بانکی به شهروندان مورد استقبال بسیار مردم قرار گرفته
است.
به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر ،محمد رضا
جاوید با اشاره به تجربه راه اندازی شهرنتها ،گفت: توسعه شهرنتها با
رویکرد ارائه خدمات نوین بانکی در همه ایام سال و در هر ساعت از شبانه روز
در بانک شهر از سال 1393 آغاز شد و تاکنون بیش از 350 پیشخوان شهرنت در
تمامی مراکز استانها و همچنین 150 شهر کشور به صورت 24*7 مشغول به فعالیت
و ارائه خدمات بانکی مورد نیاز مشتریان و مراجعین هستند.
وی با
اشاره به ویژگیهای پیشخوانهای شهرنت بانک شهر افزود:از خصوصیات
منحصربهفرد این پیشخوانها امکان ارائه خدمات الکترونیکی در ترمینالها،
فرودگاهها، حاشیه میادین میوه و تره بار، پارکها، مجتمعهای تجاری، حاشیه
شهرها و سایر اماکن فاقد شعب بانکی است.
مدیر پروژه پیشخوانهای
شهرنت بانک شهر با اشاره به اهداف راه اندازی این پیشخوان ها، گفت: تکریم
ارباب رجوع، کاهش هزینه نگهداری و استفاده از پول نقد و افزایش اعتبارات در
چرخه نظام اقتصادی کشور، ايجاد فضاي امن و سالم جهت پاسخگوئي هر چه بهتر و
سريعتر به مراجعين ، فرهنگ سازی استفاده از خدمات مدرن بانکی مطابق با
استانداردهای جهانی ، ارایه سرویس مكانيزه و 24 ساعته در طول روز به
مشتریان بانکی ، ترغیب مشتریان به استفاده از ابزارهای الکترونیک، دریافت
خدمات مدیریت شهری و بانکی و ... از اهداف راه اندازی پیشخوانهای شهرنت
بانک شهر است.
جاوید تصریح کرد: در حال حاضر یک دستگاه خودپرداز، یک
دستگاه خودپرداز /خود دریافت و یک دستگاه صدور آنی کارت هدیه در تمامی
پیشخوانهای شهرنت وجود دارد و بیش از 100 پیشخوان شهرنت مجهز به دستگاه
خودبانک می باشد.
وی افزود: دسترسی به دستگاه خود دریافت جهت واریز
وجه در هر ساعتی از شبانه روز به منظور افزایش امنیت شهروندان بدون در نظر
گرفتن کارمزد یک شعار نیست و در واقع خدمتی است که بیش از 2 سال در
شهرنتها ارائه شده است. همچنین حضور کارکنان آموزش دیده و مجرب به عنوان
راهبر در پیشخوانهای شهرنت به عنوان راهنمای مراجعان در استفاده از
دستگاهها، نگرانی مردم را در بروز مشکل به حداقل رسانده است و کیفیت
دریافت خدمات را به شکل قابل توجهی افزایش داده است.
جاوید با بیان
اینکه پیشخوان شهرنت بانک شهر در تمامی مراکز استانهای سطح کشور حضور
دارند،ادامه داد: سهمیه شهرنتها برای هر استان بر اساس مدلهای علمی و
نیازسنجی انجام شده با توجه به پارامترهایی از قبیل جمعیت شهر و مساحت آن ،
محل نصب شهرنت ، میزان جذب گردشگر، تعداد شعب موجود در آن استان ، درخواست
شورای اسلامی شهر و شهرداری ها و .... در نظر گرفته میشود.
مدیر
پروژه پیشخوانهای شهرنت بانک شهر با تاکید براینکه استان تهران بیشترین
تعداد پیشخوان شهرنت نسبت به سایر استانها را دارد،گفت: در استانهای
خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی و فارس بیش از 20 پیشخوان شهرنت در
سطح هر استان در حال ارائه خدمات هستند، ضمن آنکه شهرنتها حتی در شهرهای
محروم کشور مانند زاهدان، یاسوج، خرمشهر، ایلام، شوش و ...... دسترسی به
خدمات بانکی را برای شهروندان آسان کرده است.
وی افزود: بسیاری از
محدودیتها در دریافت خدمات بانکی در شهرهای اقماری اطراف تهران مانند
پردیس، پرند، اندیشه و ..... نیز بسیار کاهش یافته است.
جاوید با
اشاره به اینکه در تمامی نمایشگاههای کتاب استانی سال گذشته خدمات بانکی
از طریق پیشخوانهای شهرنت به شکل کاملا نوین و شایسته ارائه شده است،
گفت:حضور بانک شهر در فرودگاهها، راه آهن و پایانه های مسافربری امکان
بهره برداری از خدمات بانکی را برای مسافران فراهم کرده است.
مدیر
پروژه پیشخوانهای شهرنت بانک شهر در ادامه خاطر نشان کرد :افتخار بانک شهر
ارائه خدمات به افرادی است که طی ساعات کاری معمول سایر بانکها امکان
مراجعه به بانک را ندارند.