در جریان جلسه علنی پارلمان اردن درباره افزایش قیمت مواد سوختی، شادی العدوان یکی از نمایندگان علیه نماینده دیگر مخالف خود دست به اسلحه کمری خود برد.


به گزارش سرویس بین الملل انتخاب Entekhab.ir به نقل از العربیه ؛ در یک فیلم ویدیویی که روز پنج شنبه 7-3-2013 بر روی یوتیوب پخش شد، العدوان با شنیدن اتهام فساد نخست وزیر از سوی یکی از نمایندگان به شدت خشمگین شده و به نشانه تهدید دست خود را به سلاح کمری اش زد اما آن را به کار نبرد.


پیش از این "محمد شوابکه" یکی دیگر از نماینده پارلمان این کشور در یک برنامه زنده تلویزیونی به روی طرف مقابل خود هفت تیر کشیده بود.


بر اساس این گزارش حادثه روز گذشته با دخالت دیگر نمایندگان حل و فصل شد و پارلمان برای بررسی ابعاد این مسئله ‘ فردا جمعه جلسه علنی برگزار خواهد کرد .


"خلیل العطیه" نائب اول رئیس پارلمان اردن درباره این حادثه اظهار داشت :" یکی از نمایندگان زمانی که نماینده دیگری اتهام فساد به "عبدالله النسور" نخست وزیر اردن نسبت داد ، خشمگین شد."


عطبه افزود که 96 نفر از نمایندگان از مجموع 150 نماینده طی یاد داشتی به نخست وزیر خواستار لغو افزایش قیمت مواد سوختی و کاهش هزینه ‌ها و افزایش سرمایه ‌گذاری‌ها شدند.