arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۲۰۸۷
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۲۳ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۱

اولیویرا: اصلا خوب نبودیم اگر می توانستم 7 بازیکن را تعویض می کردم

اولیویرا گفت: واقعا از هواداران متشکرم. گاهی اوقات فکر می کنم در انگلستان هستیم ، هیچ وقت هواداران پرشور تراکتور را فراموش نخواهم کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، تونی اولویرا سرمربی تراکتورسازی در مورد شکست 3 بر 1 تیمش مقابل سپاهان گفت: ما بازی را خوب شروع نکردیم امروز تیم ما کاریکاتور تراکتورسازی بود. 30 دقیقه اول انگار در زمین نبودیم. البته باد هم مانع از بازی ما شده بود. سمت باد علیه ما بود و اجازه نمی داد بازی را خوب اداره کنیم. از سویی سپاهان با زدن دو گل در نیمه اول روحیه خوبی گرفت و همین باعث شد بهتر از ما بازی کند.
وی افزود: این بازی برای 2 تیم مهم بود که سپاهان با برد توانست فاصله‌اش را بیشتر کند، به آنها تبریک می‌گویم اما بازیکنان ما هم در حد توان خود بازی کردند. متاسفانه در نهایت باختیم.
سرمربی تراکتور با انتقاد از مدیریت باشگاه تراکتورسازی گفت: من دلیل این موضوع را نمی دانم که چرا دو ساعت قبل از شروع بازی و در زمان ناهار مسئولین باشگاه پیش بازیکنان می آیند و می گویند رسیدهای پول هایی که دریافت کرده اید را امضا کنید. این کار در روحیه بازیکنانمان تاثیر گذاشت و نباید انجام می شد.
اولیویرا اظهار داشت: اگر می‌توانستم 7 نفر را امروز تعویض می‌کردم. اصلا خوب نبودیم. سوکای و خلعتبری بازیکنان سرعتی هستند و شرایط سختی برای ما رقم زدند.
وی در پایان در مورد هواداران تراکتورسازی گفت: امروز 3 بر 1 به تیم دوم جدول باختیم. تماشاگران به شکلی تیم را تشویق می‌کنند که احساس کردم در انگلیس هستم. هواداران تراکتورسازی مثل هواداران انگلیس تیم خود را تشویق می‌کنند. هیچ‌وقت این هواداران را فراموش نمی‌کنم و آنها همیشه در قلب من خواهند بود.
 

نظرات بینندگان