arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۲۰۸۸
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۲۳ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۱

کرانچار: در تمام دقایق بازی تراکتورسازی تحت سلطه ما بود

سرمربی سپاهان گفت: ما از ابتدا اعتقاد داشتیم که می توانیم تا عنوان قهرمانی پیش برویم و اگر اینگونه ادامه بدهیم به قهرمانی بسیار امیدوار خواهیم بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، زلاتکو کرانچار سرمربی بعد از پیروزی 3 بر 1 تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: از همان اول برای برد به میدان آمدیم و می‌خواستیم 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم. برنامه‌ای برای دفاع نداشتیم و از همان ابتدا با قدرت کارمان را دنبال کردیم. موفق شدیم در میانه ی زمین، تراکتورسازی را غافلگیر و زمین‌گیر کنیم. همچنین عملکرد خوب هافبک‌هایمان در این نتیجه بسیار موثر بود و توانستیم حریف را در تمام دقایق بازی تحت سلطه ی خودمان درآوریم.
وی در مورد شکست تیمش مقابل الغرافه قطر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: مقابل الغرافه بازی را ما انجام دادیم اما گل را آنها زدند. اگر زودتر گل می‌خوردیم شاید می‌توانستیم جبران کنیم اما بد موقعی دروازه‌مان باز شد. بازیکنان بعد از این بازی انتقادات را پذیرفتند و بازگشت خوبی داشتند. ما یکسال است با سیستم 2-4-4 کار می‌کنیم و این ترکیب جا افتاده و در این بازی شخصیت خودمان را نشان دادیم.
وی درباره ی سه گل دیگر به ثمر رسیده توسط تیمش که داور این دیدار آنها را آفساید اعلام کرد، گفت: بازیکنانی که پشت دروازه ما تمرین می کردند می گفتند دو گل از سه گل آفساید نبوده است.

نظرات بینندگان