arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۲۷۷۶
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۷ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲

محروميت عمران زاده از سوي AFC در پي حركت ناپسند در امارات

مدیر روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال گفت: این احتمال وجود دارد حنیف عمران‌زاده دو جلسه محروم و 1000 دلار جریمه شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


به گزارش انتخاب ورزشي، محمدرضا کسرايي اظهار اشت: بر اساس قوانین AFC و ماده 58 آئین‌نامه انضباطی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هرگاه یک بازیکن باعث تحریک شود و یا به کسی توهین کند، حداقل 1000 دلار جریمه و دو جلسه محروم می‌شود.

وی ادامه داد: کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه‌ای را به فدراسیون فوتبال ارسال کرد که حنیف عمران‌زاده و باشگاه استقلال تا 28 ماه می فرصت دارند جوابیه خود را در خصوص شکایت باشگاه الشباب در ارتباط با حرکت حنیف عمران‌زاده ارائه دهند. امروز 23 می است و باشگاه استقلال 4 روز دیگر فرصت دارد جوابیه خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کرده تا از طریق این فدراسیون به AFC ارسال شود.

رئیس کمیته بین‌الملل سازمان لیگ برتر خاطرنشان کرد: بر اساس ماده 69 قوانین لیگ قهرمانان آسیا هر تخلفی از سوی بازیکن و مقامی گزارش شود، کمیته انضباطی AFC به آن رسیدگی می‌کند. باید توجه داشته باشید فردای بازی رفت الشباب و استقلال مدیران تیم الشباب با تهیه DVD از حرکات حنیف عمران‌زاده اعتراض خود را نسبت به این حرکت اعلام کردند.

وی در خصوص جریمه 20 هزار دلاری باشگاه استقلال از سوی AFC به فارس گفت: 5 هزار دلار این جریمه به دلیل اتفاقاتی بود که در بازی با العین رخ داد و 15 هزار دلار نیز به دلیل تخلفات تماشاگران در بازی با الهلال بود. به غیر از موضوع حنیف عمران‌زاده باشگاه استقلال پرونده دیگری در AFC ندارند.

 

نظرات بینندگان