arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۱۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۴ - ۲۸ آذر ۱۳۹۲

احمدی مقدم: آمادگی جمع‌آوری معتادان را داریم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران رسانه ها در قم با تاکید بر اینکه تعالی نباید صرف مادی باشد گفت: تعالی بصیرت کارکنان، اساس معنویت است.

به گزارش ایسنا، سردار اسماعیل احمدی مقدم در حاشیه اختتامیه هفتمین دوره بصیرت ویژه فرماندهان ناجا در قم با اشاره به پایان دوره بصیرت ویژه مسئولان عالی نیروی انتظامی اظهارداشت: در این دوره فرماندهان ازمباحثی همچون اخلاق فردی، اخلاق حرفه ای، سازمانی، مهدویت، سیاسی و همچنین حضور در بیت مراجع معظم تقلید بهره مند شدند.

فرمانده ناجا گفت: طرح بزرگ بصیرت کارکنان ناجا تضمین کننده تعالی رفتار و اخلاق کارکنان است.

وی با تاکید بر اینکه اساس مکتب انسان گرایانه امروز بر پایه آموزش، آزمون، قابل مشاهده بودن و اثبات گرایی است گفت: در مکتب اومانیسم که همان اثبات گرایی است انسان پیشرفت های زیادی داشته است.

احمدی مقدم با اشاره به اینکه همواره باید دنبال کمال جویی باشیم ، بیان داشت: استانداردهای سخت گیرانه، حفظ جان انسان را مهم و مغتنم می شمارد.

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه عموماً "نگاه" در رفتار اثر مستقیم می گذارد ادامه داد: تعالی نباید صرف مادی باشد و اگر این باشد نتیجه معکوس خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در طرح بزرگ تعالی بصیرت کارکنان، اساس معنویت است و مادیت ظاهر قضایا است در این میان الگوی انسان محور ارجح است.

فرمانده ناجا در ادامه تاکید کرد: در حال حاضر در شرایطی هستیم که از تهدید و رفتار دشمن باید به عنوان یک فرصت استفاده کرد و رمز موفقیت در همین است.

سردار احمدی مقدم در بخش دیگری از سخنان خود و در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص اجرای طرح والعادیات افزود: قسمت مهم در موضوع مواد مخدر و جمع آوری معتادان زیرساخت‌های نگهداری، درمان و مراکز بازپروری و همچنین ظرفیت های بخش خصوصی است.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی آمادگی کامل برای جمع آوری معتادان را دارد ادامه داد: در صورت ایجاد هماهنگی های لازم، برای کسب رضایت عمومی این طرح ها اجرا می شود.

فرمانده ناجا در ادامه ضمن تقدیر از همکاری های مردم در طرح جمع آوری معتادان افزود: با همکاری مردم، تلاش ستاد مبارزه با مواد مخدر و قوه قضاییه چهره جامعه از لوث معتادان پاک می شود.
نظرات بینندگان