arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۵۳۴۲
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۸ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۳

گزارش تمرين استقلال

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هواداران استقلال به سرمربي تيم خود لقب بامعرفت دادند.
 

تمرين استقلال يک روز پس از پيروزي يک بر صفر استقلال مقابل فولاد خوزستان ساعت 17 امروز در زمين شماره 2 آزادي برگزار شد.

 تسنيم، مهدي رحمتي، حنيف عمران‌زاده، سياوش اکبرپور، مهدي نظري و کبه غايب بودند.

* بازيکنان استقلال با چهره شاد به دليل پيروزي مقابل فولاد در تمرين حاضر شده بودند و با همديگر شوخي مي‌کردند. فضاي تمرين آبي‌پوشان شاداب بود.

* آندرانيک تيموريان که روز گذشته مقابل فولاد با کارت قرمز مواجه و در ديدار هفته آخر مقابل تراکتورسازي را از دست داد دقايقي با امير قلعه‌نويي و دکتر امين نوروزي صحبت کرد. يکي از هواداران استقلال با ديدن آندو به اين بازيکن گفت: دوست داريم روز جمعه جام را بالاي سر ببري که آندو گفت: من به خاطر کارت قرمز در بازي حضور ندارم. آن هوادار نيز به هافبک استقلال گفت که براي گرفتن جام که حضور داري.

* امير قلعه‌نويي سرمربي استقلال با لباس شخصي در تمرين حاضر و هنگام ورود به زمين شماره 2 آزادي با تشويق هواداران استقلال روبرو شد و يک هوادار نيز به او دسته گلي هديه کرد. آن هوادار بابت پيروزي استقلال مقابل فولاد خوزستان از سرمربي آبي‌پوشان تشکر کرد.

* ايمان مبعلي که پس از بازي مقابل الجزيره امارات در امارات مانده بود تا به کارهاي شخصي‌اش برسد امروز در تمرين آبي‌پوشان شرکت کرد.

* همه بازيکنان با لباس سفيد در تمرين حضور داشتند اما ساموئل هافبک ترينيداد و توباگويي استقلال با لباس آبي‌ تمرين کرد.

* بازيکناني که مقابل فولاد از ابتدا بازي کرده بودند به تمرين ريکاوري و تنيس فوتبال پرداختند اما ساير بازيکنان زير نظر ايمان عالمي و ستار همداني کارهاي تاکتيکي را مرور کردند.

* آرش برهاني که روز گذشته تک گل استقلال را مقابل فولاد به ثمر رسانده بود با 15 دقيقه تاخير در تمرين حاضر شد و بدون اينکه امير قلعه‌نويي متوجه تاخير او شود پنهاني به ساير بازيکنان اضافه شد! البته کار مهاجم استقلال بيشتر جنبه شوخي داشت.

* چند دقيقه از تمرين نگذشته بود که حدود 20 هوادار استقلال به تشويق امير قلعه‌نويي با شعار "امير با معرفت" و "يه اميرخان داريم، حالاحالا قهرمانيم" پرداختند. آنها همچنين بازيکنان استقلال را باغيرت خطاب کردند و شعار "بازيکن با غيرت همينه همينه" سر دادند.

* اميرحسين صادقي مدافع استقلال پس از صحبتي کوتاه با امير قلعه‌نويي با دستور دکتر نوروزي به کارهاي کششي پرداخت و زودتر از ساير بازيکنان تمرين را ترک کرد.

* محمد قاضي، احمد جمشيديان و پژمان نوري در يک طرف و آندرانيک تيموريان، آرش برهاني و حسين امانتي يکي از تدارکات‌هاي استقلال در سوي ديگر با هم تنيس فوتبال بازي کردند. کري آنها نگاه هواداران استقلال را به خود جلب کرده بود و هر گروه تلاش مي‌کرد به هيچ عنوان بازنده نباشد.

* محمد قاضي قصد داشت فرزند پژمان نوري را داخل کلمن آب قرار دهد اما از اين کار منصرف شد.

* منصور پورحيدري و شاهرخ بياني مانند هميشه در تمرينات امروز حضور داشتند.

* هنگامي که پورحيدري آرش برهاني را ديد به خاطر گلي که به فولاد زده بود پيشاني مهاجم استقلال را بوسيد.

* امير قلعه‌نويي به دليل دندان درد زودتر تمرين را ترک کرد.

* تمرين فرداي استقلال تعطيل است.
نظرات بینندگان