arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۵۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۹ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۳

عابديني: نبايد از ديدارهاي پايين‌جدول غافل بمانند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مديرعامل باشگاه داماش گيلان گفت: بازي‌هاي هفته آخر ليگ اگر غل و غشي داشته باشد ديگر واسطه‌ها مقصر نيستند بلکه فدراسيون و سازمان ليگ مقصرند.
 

 امير عابديني در مورد برگزاري همزمان مسابقات هفته سي‌ام در ساعت 19 گفت: بايد از تهمت و افترا اجتناب کنيم، دين هم به ما چنين دستوري داده اما گاهي اوقات اتفاقاتي مي‌افتد که شائبه‌برانگيز است. وقتي 5 تيم در کورس قهرماني هستند چرا بايد تمام مسابقات هفته آخر به طور همزمان برگزار شود و ارباب جرايد و رسانه‌ها توجه‌شان نسبت به ديدارهاي پايين جدول کم مي‌شود آن هم در حالي که 3 تيم در خطر سقوط قرار دارند. با اين همزماني عملا رسانه‌ها از پوشش کامل و مناسب ديدارهاي پايين جدول غافل مي‌مانند.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: چرا بازي‌هاي حساس انتهاي جدول به طور همزمان ساعت 16 و 30 دقيقه امروز برگزار نشد يا اصلا چرا بازي‌هاي تيم‌هاي انتهاي جدول روز پنج‌شنبه برگزار نشد؟ آيا قرار بود براي اين تيم‌ها هم جشن قهرماني بگيرند يا قرار بود براي آنها هم آتشبازي به راه بيندازند و مدالي توزيع شود؟ برگزاري مسابقات تيم‌هاي انتهاي جدول با تيم‌هايي که در کورس قهرماني هستند باعث مي‌شود سيستم داوري، نظارت و ... به فراموشي سپرده شود.

عابديني تصريح کرد: داوران عاليرتبه و صاحب کلاس در بازي‌هاي حساس بالاي جدول قضاوت خواهند کرد و چيدمان داوري براي تيم‌هاي پايين جدول مناسب نمي‌شود.

مديرعامل باشگاه داماش گيلان تصريح کرد: بنابراين کساني که بايد از مواضع تهمت اجتناب کنند اين کار را نمي‌کنند و خودشان باعث ايجاد علامت سؤال در اذهان مي‌شوند. اگر در بازي‌هاي اين هفته که هفته پاياني ليگ است غل و غشي وجود داشته باشد ديگر نبايد رسانه‌ها، بازيکنان، واسطه‌ها يا مربيان را مورد اعتاب قرار داد بلکه اين فدراسيون و سازمان ليگ و خود تاج و عابديني هستند که مشکل دارند و بايد خودمان را اصلاح کنيم. اينکه تعريف‌مان از فوتبال سالم چيست
نظرات بینندگان