arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۶۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۸ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۳

تيموريان: ملي‌پوشان بروند فقط 11 بازيکن داريم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هافبک تيم فوتبال استقلال گفت: اگر بازيکنان ملي‌پوش به اردوي تيم ملي بروند، بايد با 11 بازيکن با تيم الشباب روبه‌رو شويم.
 

آندرانيک تيموريان در حاشيه تمرين امروز (يکشنبه) تيم فوتبال استقلال اظهار داشت: بازي سختي مقابل الشباب داريم. متاسفانه بازي رفت را به اين تيم باختيم در شرايطي که مي‌توانستيم پيروز شويم. اميدوارم بتوانيم در ديدار روز چهارشنبه مقابل الشباب موفق ظاهر شويم تا اميدهاي‌مان براي صعود از بين نرود.

 تسنيم، وي ادامه داد: بايد 3 امتياز اين ديدار را بگيريم و با ارائه يک بازي خوب به صعود اميدوار باقي بمانيم.

هافبک تيم فوتبال استقلال در خصوص جدا شدن ملي‌پوشان اين تيم در بازي روز چهارشنبه گفت: هيئت مديره باشگاه استقلال و آقاي فتح‌الله‌زاده امروز با وزارت ورزش جلسه دارند و احتمالاً در حاشيه آن مشخص خواهد شد که چه اتفاقي رخ خواهد داد و اينکه آيا بازيکنان استقلال بايد به تيم ملي داده شوند يا در تيم بمانند.

تيموريان در خصوص اينکه با اين موضوع استقلال به مشکل برمي‌خورد، گفت: استقلال از اول فصل مشکلات زيادي داشته است. در اين مدت ما با 13، 14 بازيکن تمرين کرده‌ايم و اگر 3 بازيکن هم از تيم جدا شوند بايد با 11 بازيکن به مصاف الشباب برويم. در کل هر چه خير و صلاح باشد همان مي‌شود.

وي در خصوص جريمه کسر 20 درصد از قراردادهاي بازيکنان و مربيان استقلال خاطرنشان کرد: اگر قرار است قراردادها کسر شود بايد يک دليل منطقي در آن وجود داشته و يا چنين بحثي در قراردادها ذکر شده باشد.

نظرات بینندگان