arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۶۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۸ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۳

قنبرزاده: گزينه جدي و نهايي ما گل‌محمدي است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مديرعامل باشگاه نفت گفت: گزينه جدي و نهايي ما يحيي گل‌محمدي است و فکر مي‌کنم خود او هم دوست دارد در نفت بماند.
 

منصور قنبرزاده در خصوص اينکه نفت در هفته پاياني ليگ برتر نتوانست مقابل سپاهان به برتري برسد و قهرماني را از دست داد،‌اظهار داشت:‌ فکر مي‌کنم اتفاقي که براي ما در اصفهان افتاد مانند همان موضوعي بود که فولاد در اهواز مقابل استقلال دچار شد. فولاد موقعيت‌هاي خوبي مقابل آبي‌پوشان داشت اما آن بازي گره خورد و بازيکنان فولاد هم به علت استرسي که داشتند نتوانستند عملکرد خوبي داشته باشند.

 وي ادامه داد: بازيکنان ما عزم خود را جزم کرده بودند تا در اصفهان بتوانند قهرماني را از آن خود کنند. سپاهان با توجه به اينکه اگر با 2 گل در مقابل ما به برتري مي‌رسيد مي‌توانست سهميه آ‌سيايي کسب کند خيلي محکم بازي کردند. البته در نيمه اول ما دو بار توپ را به تيرک دروازه زديم که اگر يکي از آنها تبديل به گل مي‌شد شايد هم‌اکنون جام قهرماني در تهران بود.

مديرعامل باشگاه نفت خاطرنشان کرد: به هر حال قسمت نبود که ما قهرمان شويم. فولاد واقعا شايستگي قهرماني داشت و فکر مي‌کنم با توجه به هزينه‌ها و بضاعت مالي که نفت داشت خيلي خوب توانست کار کند. در فوتبال سه ضلع منابع مالي، مسائل فني و تماشاگران تأثيرگذار هستند درست است که ما طرفداري نداريم اما اگر نظرسنجي صورت بگيرد خواهيد ديد که ما طرفداران قابل توجهي داريم اما شرايط طوري است که کمتر به ورزشگاه مي‌آيند.

قنبرزاده در مورد سرمربي فصل آينده اين تيم تصريح کرد: گل‌محمدي سفري به کرمانشاه داشته تا خانواده‌اش را ببيند منتظر هستيم تا او به تهران بيايد و به ما برنامه بدهد. ما فقط از او برنامه خواسته‌ايم و منتظر هستيم تا اين اتفاق رخ دهد.

وي در مورد اينکه گفته مي‌شود سپاهان به دنبال جذب گل‌محمدي است،‌گفت: بعيد مي‌دانم اين اتفاق افتاده باشد. اين مسائل در حل گمانه‌زني است اما به هر حال فوتبال حرفه‌اي است برخي مسائل حرفه‌اي و اخلاق بايد رعايت شود. زماني که شخصي قراردادش به اتمام مي‌رسد اختيار دارد با هر جايي مذاکره کند. جاي نگراني نداريم فکر مي‌کنم گل‌محمدي راغب باشد تا در نفت بماند به هر حال جداي از پول آرامش و مسائل ديگر هم در باشگاه تأثيرگذار است. اينکه شخصي بتواند موفق باشد مهم است در هر صورت گزينه جدي و نهايي ما گل‌محمدي است. البته اين 50 درصد راه است زيرا 50 درصد ديگر به خود گل‌محمدي برمي‌گردد.

وي در مورد اينکه آيا نمي‌ترسد سپاهان با مبالغ بالا گل‌محمدي را جذب کند، تأکيد کرد: به هر حال مربي اختيار دارد و نمي‌توانيم او را اجبار کنيم. همانطور که گفتم نظر شخصي من اين است که پول همه چيز نيست. آرامش و فضاي کاري مهم‌تر است. سال اولي که به ليگ برتر آمديم فرکي را به عنوان سرمربي انتخاب کرديم آن هم در حالي که او چندين سال دور بود و باشگاه‌ها به علت ارتباطي که با دادکان داشت جرأت نمي‌کردند به سمت او بروند اما ما اين کار را کرديم و زماني هم که در نفت حاضر شد با وجود اينکه در چندين هفته نتايج خوبي کسب نمي‌کرد اما تا آخر از او حمايت کرديم و با وجود فشار براي تغيير او دست به چنين کاري نزديم شايد اگر فرکي در آن زمان تغيير مي‌کرد و از گردونه خارج مي‌شد ممکن بود هم‌اکنون اتفاقات ديگري رخ مي‌داد.

وي با اشاره به اينکه سه بازيکن از تيم ملي زير 23 سال و اميد قصد دارند جذب کنند، گفت: گل‌محمدي سه بازيکن مدنظرش بود که آنها را به ما معرفي کرد تا آنها را براي فصل آينده جذب کنيم ما هم اقدامات لازم را انجام داديم. 80 درصد بازيکنان ما قرارداد دارند و سعي مي‌کنيم تيم خوبي براي فصل آينده ببنديم.

مديرعامل باشگاه نفت در خصوص انتشار مبلغ قرارداد بازيکنان و اينکه يحيي گل‌محمدي از چند بازيکن قرارداد کمتري دريافت کرده، گفت:‌در خيلي از جاها اينگونه است که سرمربي کمتر دريافت مي‌کند. ما هم‌اکنون 80 درصد قرارداد بازيکنان را پرداخت کرده‌ايم و البته در قراردادها اعلام کرديم اگر بازيکني در ليست نهايي تيم ملي قرار داشته باشد مبلغي به قراردادش اضافه خواهد شد. احمد آل‌نعمه و رضا نوروزي دو بازيکن ما هستند که هم‌اکنون در تيم فعاليت دارند و طبق قانون فيفا باشگاه‌ها از بازيکناني که از دو سال گذشته در تيم فعاليت مي‌کردند اين را پول دريافت خواهد کرد. يعقوب کريمي و سوشا مکاني در دو سال گذشته در نفت حضور داشتند و در صورت حضورشان در ليست نهايي تيم ملي به باشگاه نفت پولي خواهد رسيد.

مديرعامل باشگاه نفت در مورد حضور نفت مسجدسليماني در ليگ برتر و آيا اينکه اين تيم تشکيلاتش با نفت تهران متفاوت است تصريح کرد: از لحاظ اجرايي و بودجه هيچگونه شباهتي وجود ندارد و کاملا آنها مستقل عمل مي‌کنند اما در بحث مشاوره و برخي موارد به اين تيم کمک مي‌کنيم. زماني که نفت مسجدسليمان به ليگ برتر صعود کرد مردم به گونه‌اي در اين شهر خوشحالي کردند که ياد صعود تيم ملي در ملبورن افتاديم. اين موضوع مسئوليت مسئولان را بيشتر مي‌کند تا تمهيدات لازم را به عمل آورند.

نظرات بینندگان