arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۷۲۳۸
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۰۷ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۳

خلعتبري: ديگر جاي خطا براي تيم ملي نداريم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهاجم تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: اميدوارم از اردوي آفريقاي جنوبي با دست پر بازگرديم.
 

 محمدرضا خلعتبري در خصوص شرايط پرسپوليس اظهار داشت: بايد نايب قهرماني پرسپوليس را در ليگ برتر که يک شاهکار بود تبريک بگويم. به تيم فولاد خوزستان بابت قهرماني تبريک مي‌گويم اما اين موفقيت ما دست کمي از قهرماني نداشت.

به گزارش فارس، وي افزود: همه فکر مي‌کردند که ما با کسب يک مقام شرايطمان بهتر مي‌شود اما متأسفانه حالا خوب است نايب قهرمان شديم چون به نظرم دغدغه دايي براي فصل آينده خيلي بيشتر شده و اصلا معلوم نيست که بايد جواب سلام ما را بدهد. من اميدوارم هر کسي دلش براي اين پرسپوليس و 30 ميليون هوادار مي‌سوزد دست به کار شود و فکري به حال اين تيم و کارهاي عقب افتاده‌اش کند.

خلعتبري در پاسخ به سؤالي در مورد نيمکت‌نشيني‌اش در پرسپوليس نيز گفت: من به خاطر دايي به پرسپوليس آمدم و به نظر ايشان احترام مي‌گذارم اما از صميم قلب دوست داشتم که به يک مقام خوب دست پيدا کنيم که خدا را شکر اتفاق افتاد.

خلعتبري در مورد ماندن يا رفتنش از پرسپوليس نيز گفت: اجازه بدهيد فعلا در خدمت تيم ملي هستم. بايد يک سري شرايط را بسنجم و بعدا درباره اين موضوع توضيح بدهم، عجله نکنيم بهتر است.

وي درباره اردوي تيم ملي در آفريقاي جنوبي نيز گفت: اميدوارم که اين اردو به تيم ملي فوتبال کشورمان براي حضور در جام جهاني کمک کند. کار بسيار سختي را در پيش داريم و کمي از برنامه عقب هستيم. کي‌روش براي اولين بازي ما در جام جهاني برنامه‌هاي ويژه‌اي دارد و همه بچه‌ها مي‌دانند که اين بازي چقدر براي ما حساس است. اميدوارم که دست پر بتوانيم از اين اردو بيرون بياييم و با آمادگي کامل راهي جام جهاني شويم.

خلعتبري درباره پيش‌بيني خود از جام جهاني نيز گفت: بزرگترين رويداد جهان قابل پيش‌بيني نيست اما خدا را چه ديديد ما هدفمان صعود به مرحله دوم است و با تمام وجود به برزيل مي‌رويم. ما بايد اين را بدانيم در فاصله حدود 50 روز مانده به جام جهاني ديگر جاي خطا و وقت تلف کردن نداريم و بايد بيشتر براي حضور موفق در جام جهاني تلاش کنيم.

وي در پايان در پاسخ به سؤالي که به نظر شما چند درصد از بازيکنان پرسپوليس در اين تيم مي‌مانند، گفت: نمي‌دانم اما اگر اين بازيکنان بمانند آن وقت پرسپوليس واقعي را در فصل آينده ببينيد البته حضور در آسيا کار را خيلي سخت‌تر مي‌کند ولي اگر اين بچه‌ها آرامش داشته باشند چه کارهايي که انجام نمي‌دهند.

نظرات بینندگان