arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۸۶۹۴
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۷ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳

فکرنمي‌کردم پروين را ازهيات مديره کناربگذارند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: علي پروين تاريخ باشگاه پرسپوليس است و فکر نمي‌کردم او را از هيات مديره پرسپوليس کنار بگذارند.
 

محمد پنجعلي در خصوص انتخاب اعضاي جديد هيات مديره باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: از اين افراد تنها محمد زادمهر و حميد استيلي را مي‌شناسم و بقيه را نمي‌شناسم. اميدوارم با انتخاب اعضاي جديد، پرسپوليس از اين شرايط فعلي خارج شود.

 تسنيم، وي افزود: آقايان با علم کمک به پرسپوليس انتخاب شده‌اند و اميدوارم مشکلات بازيکنان حل و تيم براي آسيا بسته شود.

پنجعلي با اشاره به کنار گذاشتن علي پروين تصريح کرد: فکر نمي‌کردم پروين را از هيات مديره پرسپوليس کنار بگذارند. البته شنيده بودم پروين هم گفته بود نمي‌خواهد مديرعامل پرسپوليس بماند. پروين تاريخ باشگاه پرسپوليس است و پرسپوليس با اسطوره‌ها و بزرگ‌هاي خود هويت مي‌گيرد. از تفکرات وزارت ورزش و جوانان خبر ندارم اما اي کاش پروين در پرسپوليس حضور داشت و پرسپوليس مانند خيلي از تيم‌هاي دنيا در دست پيشکسوتان بود.

وي در خصوص اظهارات سيد جلال حسيني مبني بر اينکه گفته بود که از صحبت‌هاي پنجعلي تعجب مي‌کنم که کفاشيان را مديربرنامه‌هاي او معرفي کرده است، گفت: از من سوال شد که آيا کفاشيان مدير برنامه‌هاي حسيني است که من پاسخ دادم که بعيد مي‌دانم.

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس افزود: حسيني خودش مي‌داند که من اهل اين داستان‌ها نيستم و مصاحبه‌ام اين گونه نبوده که از طرفم من منتشر شده است.


برچسب ها: فکرنمیکردم ، پروین ، هیات ، مدیر
نظرات بینندگان