arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۸۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۸ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳

واکنش فرهاد کاظمي به اظهارات مديرعامل فجر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربي تيم فوتبال پيکان گفت: عملکرد فوتبالي جعفري در انتخابات هيات فوتبال فارس که در برنامه 90 پخش شد، مشخص شد و همه ديدند او چه کارهايي کرد و فکر مي‌کنم اين بهترين نشانه باشد براي اينکه درباره صحبت‌ها و عملکرد ايشان قضاوت شود.
 

فرهاد کاظمي درخصوص صحبت‌هاي جعفري مديرعامل فجرسپاسي شيراز گفت: من دليل صحبت‌هاي آقاي جعفري را نمي‌دانم اما ايشان اگر جرات داشت اسم مي‌آورد و اين همه مبهم صحبت نمي‌کرد و حالا هم مي‌بينيم که او نامي را مطرح نمي‌کند وگرنه اگر نامي مطرح مي‌کرد قاطع‌تر جواب او را مي‌دادم.

 فارس، وي ادامه داد: ماهيت ورزشي و عملکرد فوتبالي ايشان در انتخابات هيات فوتبال استان فارس که در برنامه 90 هم ديديم مشخص شد و حداقل 30 ميليون نفر بيننده و همه اصحاب رسانه و ورزش ديدند او چه کارهايي کرد و فکر مي‌کنم اين بهترين نشانه باشد براي اينکه صحبت‌ها و عملکرد ايشان قضاوت شود.

سرمربي تيم فوتبال پيکان افزود: نبايد ايشان جنگ‌هاي زرگري به راه بياندازد چون مجموعه باشگاه پيکان در آرامش کاملي قرار دارد و تمرکز ما براي بازي برگشت با فجرسپاسي بالا است و به هيچ‌وجه با اين صحبت‌ها تحت تاثير قرار نمي‌گيريم او اتهاماتي زده و از ايشان مي‌خواهم کساني که به قول او با بازيکنان اين تيم تماس گرفته‌اند را معرفي کند و جرات داشته باشد اسم آنها را بگويد. ديگر دوره اين بعضي‌ها، آقايان و دست‌هاي پشت پرده گذشته و مردم از اين مسائل خسته شده‌اند.من او را در دادگاه مي‌بينم و بايد حرف‌هايي را که زده اثبات کند.

کاظمي ادامه داد: هيچکدام از اعضاي باشگاه پيکان قبل و بعد از مسابقه کوچکترين بي‌احترامي‌اي به اعضاي تيم فجرسپاسي نکرده‌اند و شما يک مصاحبه پيدا نمي‌کنيد که عليه آنها صحبت کرده باشيم اما چرا حالا که در بازي رفت نتيجه نگرفته‌اند اين صحبت‌ها را مطرح مي‌کنند؟ مطمئن باشيد با اين جوسازي‌ها آرامش ما به هم نمي‌خورد. اين صحبت‌ها نشان‌دهنده استرس و نگراني او براي سقوط به ليگ دسته اول است اما برخلاف او ما اين روزها در آرامش کامل قرار داريم و با تمرکز براي اين بازي آماده مي‌شويم.

وي افزود: جعفري گفته اين مسائل را به عليپور منتقل کرده اما بهتر است اگر شکايتي دارد در اختيار کميته اخلاق و شخص آقاي محمدزاده قرار دهد.

سرمربي تيم فوتبال پيکان در پايان خاطرنشان کرد: شهر شيراز هواداران فوتبالي خونگرم و فوتبال‌دوستي دارد و حيف است که فجرسپاسي چنين شرايطي داشته باشد. من معتقدم لياقت مردم شيراز بالاتر از اين حرف‌هاست اما به خاطر اينکه از اين تيم حمايت نشده متاسفانه فجرسپاسي به اين روز افتاده است.
نظرات بینندگان